Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Adamowicz Jakub
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
D'Amico Vito
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Knowles Tim
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Martin William B
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nawrocka Elżbieta
(1)
Nowakowski Marian
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Puorto Simone
(1)
Sala Józef
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Wolak Grzegorz
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Hotelarze
(2)
Menedżerowie
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
HOTELARSTWO
(8)
GASTRONOMIA
(3)
Hotelarstwo
(2)
CONTROLLING
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
hotelarstwo
(2)
zarządzanie
(2)
controlling
(1)
hotel
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mobilny
(1)
media społecznościowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
revenue management
(1)
ruch turystyczny
(1)
strona WWW
(1)
turystyka
(1)
usługi turystyczne
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Praca stanowi próbę przedstawienia materiału odnoszącego się do powstania oraz rozwoju pojęć jakości i standardów w hotelarstwie. Książka adresowana jest szczególnie do słuchaczy szkół hotelarskich. Czytelnicy znajdą w niej krótką historię hotelarstwa, rady dotyczące sprzedaży usług hotelarskich, funkcjonowanie i procedury służb hotelowych, wybrane terminy i definicje stosowane w hotelarstwie oraz inne pojęcia związane z tą tematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3936 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4414.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Książka jest adresowana do czytelników zorientowanych w podstawowych problemach ekonomicznych i zarządczych występujących w działalności hotelarskiej. Została napisana z myślą o korzyściach dla: studentów wyższych szkół o profilu turystyczno-hotelarskim, uczestników studiów podyplomowych z zakresu turystyki i hotelarstwa, właścicieli i menadżerów hoteli, przedstawicieli kooperantów hoteli i przedstawicieli organizacji turystycznych i hotelarskich. Książka ma cztery podstawowe atrybuty, które decydują o jej atrakcyjności: odniesienie teorii do stanu faktycznego, na podstawie przeprowadzonego badania ankietowego, dużo zadań praktycznych, studiów przypadku, które są wynikiem badań empirycznych oraz materiałów źródłowych zgodnych z rzeczywistością, nowoczesnej treści z zakresu zarządzania hotelem i praktycznego słownika pojęć i zwrotów stosowanych w hotelarstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5430 [Magazyn 1], P.5444 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6769.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6752.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr.
Książka jest kompendium wiedzy dotyczącej hotelarstwa i usług hotelarskich. Prezentuje materiały przydane studentom i pracownikom związanym z hotelarstwem takie jak: marketing w hotelarstwie, zarzadzanie, kadry, odpowiedzialność prawna. Książka zawiera także kodeks postępowania i tabele wyposażenia hotelu i kwalifikacji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1936 [Magazyn 1], P.4743 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1938.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1937.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik, w którym w sposób całościowy ujęto problematykę hotelarstwa i gastronomii w kontekście rozwoju rynku usług turystycznych. Autor jasno i przejrzyście omawia istotę usług hotelarskich i zarządzania hotelem, metody ustalania cen oraz badania efektywności firmy hotelarskiej, a także w sposób kompleksowy przedstawia problematykę zarządzania usługami gastronomicznymi i zagadnienia przemysłu czasu wolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2195 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1132.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie / red. nacz. Magdalena Kowalska-Musiał ; 66)
Praca, dotycząca zastosowania w praktyce kontrolingu w przedsiębiorstwach hotelowych jest unikatową i niezwykle użyteczną książką w praktyce zarządzania na trudnym współczesnym rynku turystycznym. Niewątpliwie mocną stroną dużej części tekstu Książki jest erudycja Autorki w stosowaniu terminologii profesjonalnego zarządzania hotelami. Na podkreślenie zasługuje rzetelność oferty zastosowania kontrolingu, zwłaszcza finansowego w efektywnym zarządzaniu hotelami przedstawionej w książce właścicielom, menedżerom i studiującym na kierunkach zarządzanie w turystyce, rachunkowość i finanse czy turystyka. Jest to oferta tym cenniejsza, że pojawia się na rynku akurat w okresie dużych wyzwań i zaostrzonej walki o przetrwanie przedsiębiorstw "hotelarskich w biznesie turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8942 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10510.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10509.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 215. Indeks.
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5554 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7007.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7006.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną, bibliografię, indeks i pytania. Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów, jak i do praktyków z branży turystycznej i hotelarskiej oraz samorządów lokalnych kształtujących regionalne produkty turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5128 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6243.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6242.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Głównym celem autorów niniejszej monografii było przedstawienie w jednej publikacji aspektów zarządzania i usług w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W książce przeważają artykuły napisane w języku polskim, znaleźć można również napisane w języku rosyjskim i angielskim. Książkę należy potraktować jako lekturę dla studentów uczelni kształtujących menedżerów kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych osób związanych z tą branżą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-300.
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17560 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18566.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18565.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej