Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Bojarczuk Sabina
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Forlicz Stefan (1950- )
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Góral Lesław
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Koliński Adam
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Koćwin Julita
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Niezgoda Dionizy
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olechnicka Agnieszka
(1)
Olszak Marcin
(1)
Parlińska Maria
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Stajniak Maciej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymonik Anita
(1)
Trzeciakowska Justyna
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
INFORMACJA GOSPODARCZA
(8)
Informacja gospodarcza
(2)
RYNEK
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
AGROBIZNES
(1)
Badania marketingowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Google
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODLASKIE, województwo
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
REGIONY PROBLEMOWE
(1)
ROLNICTWO
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
informacja
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
badania marketingowe
(2)
informacja rynkowa
(2)
zarządzanie informacją
(2)
Google
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
audyt
(1)
audyt informacyjny
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo informacyjne
(1)
biznes
(1)
dezinformacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
informacja finansowa
(1)
informacja marketingowa
(1)
informacja zarządcza
(1)
komunikacja
(1)
konkurencyjność gospodarki
(1)
logistyka
(1)
manipulacja
(1)
marketing
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
ochrona konsumenta
(1)
region peryferyjny
(1)
reklama
(1)
strategia informacyjna
(1)
system ewidencyjny
(1)
system informacji finansowej
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
usługi finansowe
(1)
województwo podlaskie
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
łańcuch dostaw
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka zawiera szerokie spojrzenie na problematykę zastosowania informacji w procesach zarządzania zmianami organizacyjnymi. Inne poruszane tematy to: wykorzystanie informacji w procesach wytwarzania, w relacjach z klientami, w warunkach kryzysu i upadłości przedsiębiorstwa, tworzenie nowych systemów informacyjnych dla potrzeb funkcji kontroli, zarządzania personelem, zarządzania zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6305.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-198, wykaz aktów prawnych s. 199-200. Indeks.
Przedmiotem zainteresowań naukowych Autora są przede wszystkim problemy działalności informacyjnej podmiotów w życiu gospodarczym. I temu problemowi jest poświęcona niniejsza praca. Informacja współcześnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasobów w gospodarce. Dlatego właśnie wszystko, co wiąże się z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udostępnianiem, korzystaniem i ochroną ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania współczesnych gospodarek. Autor przeanalizował ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5619.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7100.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przez informację rynkową rozumie się wiadomość pochodzącą od nabywców lub konkurtentów oferty handlowej przedsiębiorstwa lub gospodarstwa występującego w roli sprzedawcy, która przyczynia się do zmniejszenia w nim nieokreśloności wyboru, działania lub oceny. Oznacza to zarazem, iż za podstawowy warunek osiągnięcia sukcesu oczekiwanego przez kierownictwo przedsiebiorstwa lub gospodarstwa uznaje się poprawny przekaz i adekwatne do potrzeb przetworzenie informacji rynkowej. W zaprezentowanych na konferencji referatach i wystąpieniach autorzy podjęli wiele wycinkowych zagadnień służacych lepszemu poznaniu rzeczywistości gospodarczej w oparciu o system informacji tworzonej przez posiadające osobowość prawną podmioty gospodarcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2373.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. s. 173-[177].
Głównym zamysłem autora było przedstawienie czytelnikowi nieczęsto spotykanego w literaturze spojrzenia na zarządzanie informacją, w którym tak niewiele się pisze na temat technologii, a także napisanie o zarządzaniu informacją takim językiem, który czytelnikowi nieobeznanemu z terminologią informatyczną pozwoli bez problemów zapoznać się z pracą. Autor ma nadzieję, że zaprezentowany w publikacji materiał wzbudzi zainteresowanie czytelnika i wzbogaci jego wiedzę o mało znane w krajowej literaturze ujęcia omawianej tematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12637 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12636.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13705.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Książka stanowi kolejną próbę spojrzenia na problematykę monitorowania zmian w otoczeniu. Autorzy dowodzą, iż rola informacji strategicznej stanowi fundament podejmowanych decyzji w przedsiębiorstwie. Wiele uwagi poświęcono wykorzystaniu narzędzia wywiadu gospodarczego. Praca zawiera także analizę wybranych wątków licznych relacji przedsiębiorstwo-otoczenie w aspekcie zastosowań informacji. Osobną część podejmowanych rozważań stanowi bezpieczeństwo oraz prawne regulacje wykorzystania informacji, zarówno w teorii, jak i w podejmowanych działaniach w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6306.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem prezentowanej publikacji jest przybliżenie Czytelnikowi wiedzy na temat konsekwencji wprowadzania gospodarki informacyjnej dla rozwoju regionalnego i polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów opóźnionych gospodarczo. W części empirycznej przedstawiono przejawy gospodarki informacyjnej w województwie podlaskim w sferach nauki i przedsiębiorczości oraz w sferze otoczenia przedsiębiorczości, obejmującej także władze samorządowe. Autorka wskazuje kierunki działań, które mogą być podjęte przez władze szczebla regionalnego i lokalnego w celu tworzenia struktur innowacyjnych w regionie i wzmacniania sieci powiązań, zgodnych z paradygmatem gospodarki informacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7255 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8191.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe i Monografie / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego = Treatises and Monographs ISSN 0239-8613 ; 343)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 121-126.
Głównym celem pracy było zbadanie praktyki informacyjnej na rynkach hurtowych i oczekiwań producentów rolnych korzystających z ich usług oraz wskazanie problemów, jakie muszą pokonywać uczestnicy rynku dla zdobycia pełnej informacji o procesach tam zachodzących. Badania te przeprowadzono na bazie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach i Wielkopolskiej Gildii Rolno - Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. W tym problemie oddzielnie rozpatrzono dwa zagadnienia: ocenę systemów dystrybucji informacji na wyżej wymienionych rynkach oraz ocenę oczekiwań odbiorców informacji dystrybuowanej przez te rynki. Badania udowadniają, że praktyka gospodarowania informacją na rynkach hurtowych w Polsce wykazuje asymetrię oraz, że wdrożenie nowoczesnych metod gospodarowania informacją przez producentów rolnych wymaga wcześniejszych dostosowań w zakresie nowych technologii. Zmienia się także rola rynku hurtowego, który przestaje być wyłącznie miejscem sprzedaży produktów, w kierunku zwiększenia oferty o szereg wartości dodanych, w tym również gromadzenia, opracowywania i publikowania informacji pożądanych przez podmioty rynkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9925.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17442.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17441.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia, bibliografia na stronach 172-175.
Google hacking to pakiet umiejętności, w jakie powinien być wyposażony każdy, kto szuka informacji w internecie. Na początek trzeba zrozumieć, jak wyszukiwarka działa, co wpływa na wyniki wyszukiwania, a potem poznać język, którym trzeba się z nią komunikować. Zaawansowane wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem funkcjonalności, które daje nam powszechnie stosowany Google, to umiejętność uniwersalna. Przyda się w prowadzeniu firmy i codziennej pracy: do wyszukiwania klientów, do rekrutacji pracowników, do znajdywania, gdzie starać się o dotację i w wielu innych sytuacjach. Przyda się na etapie wyszukiwania informacji naukowej i wyszukiwaniu trudniej dostępnych materiałów do opracowania publikacji. Przyda się w szeroko rozumianym marketingu, dziennikarstwie i aby rozumieć, co dzieje się w branży, w której przyszło nam pracować. Przykłady zastosowania kompetencji Google hackingu można by jeszcze długo mnożyć. A korzyści? Na początek najbardziej oczywista czyli oszczędność czasu. Ale ważniejsze, że dzięki korzystaniu z dobrodziejstw zaawansowanych metod wyszukiwania można docierać do źródeł informacji, które niekoniecznie łatwo znaleźć po wpisaniu czegokolwiek w oknie wyszukiwarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18670.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-276.
Tematyka książki dotyczy jednego z najważniejszych sektorów współczesnej gospodarki - sektora małych i średnich przedsiębiorstw - mającego wpływ nie tylko na ekonomiczne aspekty jej funkcjonowania, ale szerzej - na życie i rozwój całych społeczeństw. Prezentowane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie oraz mechanizmy nimi rządzące, możliwym jest zaprojektowanie systemu informacyjnego wspomagającego proces zarządzania. Wynika z tego podstawowy problem badawczy, a mianowicie odpowiedź na pytanie: jakie warunki powinien spełniać system informacji finansowej, aby zaspokajał potrzeby menedżerów na informacje w małym przedsiębiorstwie? Głównym celem badań jest rozpoznanie tychże warunków, a w konsekwencji opracowanie ram koncepcyjnych systemu informacji finansowej dopasowanego do potrzeb i warunków funkcjonowania małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12232.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13354.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Głównym problemem i wyzwaniem dla sektora logistyki i transportu w Polsce jest zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania systemu gospodarczego państwa. Przedsiębiorcy oraz decydenci rozwoju polskiej gospodarki mają świadomość, że obecnie każda działalność gospodarcza funkcjonuje w łańcuchach dostaw i sieciach zależności z dostawcami, odbiorcami, kooperantami i podwykonawcami, a sprawność i niezawodność systemu logistycznego warunkuje ciągłość procesów biznesowych. Praca zawiera prezentację opinii i poglądów przedstawicieli środowiska studenckiego i młodych pracowników nauki z różnych zespołów i ośrodków badawczych, którzy uczestniczyli w konferencji „Logideas” organizowanej przez Studenckie Naukowe Koło Logistyczne Corlog działające przy Wyższej Szkole Logistyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20855.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20854.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej