Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Bojarczuk Sabina
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Góral Lesław
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Koliński Adam
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Stajniak Maciej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymonik Anita
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
INFORMACJA GOSPODARCZA
(3)
Informacja gospodarcza
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Badania marketingowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Usługi finansowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(2)
audyt
(1)
audyt informacyjny
(1)
badania marketingowe
(1)
bezpieczeństwo informacyjne
(1)
dezinformacja
(1)
informacja
(1)
informacja finansowa
(1)
informacja marketingowa
(1)
informacja zarządcza
(1)
logistyka
(1)
manipulacja
(1)
marketing
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
ochrona konsumenta
(1)
reklama
(1)
strategia informacyjna
(1)
system ewidencyjny
(1)
system informacji finansowej
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
usługi finansowe
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
łańcuch dostaw
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. s. 173-[177].
Głównym zamysłem autora było przedstawienie czytelnikowi nieczęsto spotykanego w literaturze spojrzenia na zarządzanie informacją, w którym tak niewiele się pisze na temat technologii, a także napisanie o zarządzaniu informacją takim językiem, który czytelnikowi nieobeznanemu z terminologią informatyczną pozwoli bez problemów zapoznać się z pracą. Autor ma nadzieję, że zaprezentowany w publikacji materiał wzbudzi zainteresowanie czytelnika i wzbogaci jego wiedzę o mało znane w krajowej literaturze ujęcia omawianej tematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12637 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12636.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13705.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Książka stanowi kolejną próbę spojrzenia na problematykę monitorowania zmian w otoczeniu. Autorzy dowodzą, iż rola informacji strategicznej stanowi fundament podejmowanych decyzji w przedsiębiorstwie. Wiele uwagi poświęcono wykorzystaniu narzędzia wywiadu gospodarczego. Praca zawiera także analizę wybranych wątków licznych relacji przedsiębiorstwo-otoczenie w aspekcie zastosowań informacji. Osobną część podejmowanych rozważań stanowi bezpieczeństwo oraz prawne regulacje wykorzystania informacji, zarówno w teorii, jak i w podejmowanych działaniach w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6306.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Głównym problemem i wyzwaniem dla sektora logistyki i transportu w Polsce jest zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania systemu gospodarczego państwa. Przedsiębiorcy oraz decydenci rozwoju polskiej gospodarki mają świadomość, że obecnie każda działalność gospodarcza funkcjonuje w łańcuchach dostaw i sieciach zależności z dostawcami, odbiorcami, kooperantami i podwykonawcami, a sprawność i niezawodność systemu logistycznego warunkuje ciągłość procesów biznesowych. Praca zawiera prezentację opinii i poglądów przedstawicieli środowiska studenckiego i młodych pracowników nauki z różnych zespołów i ośrodków badawczych, którzy uczestniczyli w konferencji „Logideas” organizowanej przez Studenckie Naukowe Koło Logistyczne Corlog działające przy Wyższej Szkole Logistyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20855.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20854.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17442.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17441.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-276.
Tematyka książki dotyczy jednego z najważniejszych sektorów współczesnej gospodarki - sektora małych i średnich przedsiębiorstw - mającego wpływ nie tylko na ekonomiczne aspekty jej funkcjonowania, ale szerzej - na życie i rozwój całych społeczeństw. Prezentowane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie oraz mechanizmy nimi rządzące, możliwym jest zaprojektowanie systemu informacyjnego wspomagającego proces zarządzania. Wynika z tego podstawowy problem badawczy, a mianowicie odpowiedź na pytanie: jakie warunki powinien spełniać system informacji finansowej, aby zaspokajał potrzeby menedżerów na informacje w małym przedsiębiorstwie? Głównym celem badań jest rozpoznanie tychże warunków, a w konsekwencji opracowanie ram koncepcyjnych systemu informacji finansowej dopasowanego do potrzeb i warunków funkcjonowania małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12232.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13354.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej