Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Demczar Jacek
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Yan Song Y. (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
INFORMATYKA
(2)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
LICZBY
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
POSTAWY
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA (Rzeszów)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
informatyka
(2)
Excel
(1)
PowerPoint
(1)
Word
(1)
algorytm
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
baza danych
(1)
integracja społeczna
(1)
kryptografia
(1)
liczba
(1)
niepełnosprawni
(1)
postawa
(1)
prezentacja multimedialna
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
technologia informacyjna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Number theory for computing.
Bibliogr. s. 376-386. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5190 [Magazyn 2], P.4816 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [132].
Technologia informacyjna jako przedmiot została wprowadzona do szkół ponadgimnazjalnych w 2002 roku, w szkolnictwie wyższym jest obowiązkowym przedmiotem na wszystkich kierunkach kształcenia. Niniejszy zbiór zadań nie jest opracowaniem mającym na celu naukę obsługi komputera, lecz kształcenie przez rozwiązywanie zadań (kształcenie umiejętności świadomego posługiwania się komputerem oraz narzędziami i metodami infomatyki). Książka może być traktowana jako podręcznik do przedmiotu Technologia informacyjna wiekszości kierunków studiów I stopnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14876.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-172.
Niniejsza publikacja adresowana do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia i sprawy socjalne na uczelniach wyższych, studentów, wykładowców, osób zajmujących sie profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich ma za zadanie przybliżyć Czytelnikowi kwestie związane z integracją osób niepełnosprawnych i rolą uczelni w tym zakresie oraz nakreślić sytuację studentów niepełnosprawnych w świetle uwarunkowań prawnych, danych liczbowych i badań. Część druga natomiast prezentuje wyniki badań przeprowadzonych przez autorki, omawia sytuację studentów niepełnosprawnych oraz porusza kwestie związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych i doświadczeniami pracowników naukowo-dydaktycznych w uczeniu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13532.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej