Form of Work
Książki
(171)
Publikacje naukowe
(19)
E-booki
(14)
IBUK Libra
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Status
only on-site
(156)
available
(135)
unavailable
(10)
unknown
(3)
Branch
Magazyny
(48)
Wypożyczalnie
(99)
Czytelnie
(157)
Author
Janasz Władysław (1940- )
(4)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Baruk Jerzy
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Wyrwa Joanna
(3)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Balcerzak Adam P
(2)
Barska Anetta
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Kamińska Alfreda
(2)
Kasperkiewicz Witold (1947- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kowerski Mieczysław
(2)
Makieła Zbigniew
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowakowska Aleksandra
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Weresa Marzenna Anna
(2)
Zalewski Romuald I
(2)
Zastempowski Maciej (1974- )
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łączak Andrzej
(2)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andersen Esben Sloth
(1)
Antczak-Sabala Beata (1971- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Belavusaŭ Alâksandr Leanìdavìč (1962- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bessant John
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białas Małgorzata (zarządzanie)
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chyłek Eugeniusz Karol
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Davydenko Leonid Nikolaevič (1941- )
(1)
Dej Magdalena
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Dolan Simon L.andau (1947- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948-2012)
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dworak Edyta
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziuba Radosław
(1)
Długosz Jan
(1)
Fagerberg Jan
(1)
Francik Anna
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gann David
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Góra Jolanta
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Year
2010 - 2019
(127)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(22)
Country
Poland
(182)
United Kingdom
(3)
Language
Polish
(180)
English
(4)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
INNOWACJE
(145)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(39)
Innowacje
(23)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(12)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(11)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(10)
ZARZĄDZANIE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
TRANSFER TECHNOLOGII
(6)
Zarządzanie
(6)
KONKURENCJA
(5)
NAUCZANIE
(5)
POLITYKA REGIONALNA
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Rozwój regionalny
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA
(4)
KADRY
(4)
KLASTRY (ekon.)
(4)
BANKI
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(3)
NAUKA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Polityka regionalna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
REGIONY (adm.)
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
Turystyka
(3)
AGROBIZNES
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Konkurencyjność
(2)
MIASTA
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
ROLNICTWO
(2)
RYNEK PRACY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Samorząd gminny
(2)
ZMIANA SPOŁECZNA
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ARCHITEKTURA
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biogospodarka
(1)
DATA MINING
(1)
Decyzje
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ELEKTRONICZNA WYMIANA DANYCH
(1)
FINANSE
(1)
GOSPODARKA REGIONALNA
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFORMATYKA
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INNOWACJE SPOŁECZNE
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kreatywność
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LUBUSKIE, województwo
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Subject: time
2001-
(22)
2001-0
(22)
1989-
(12)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Subject: place
Polska
(11)
POLSKA
(3)
CHINY
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Monografia
(10)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(5)
DANE STATYSTYCZNE
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Dane statystyczne
(2)
Opracowanie
(2)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
218 results Filter
Book
In basket
(Zarządzanie Publiczne / Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Katedra Gospodarki i Administracji Publicznej)
Bibliogr. przy rozdz.
We współczesnym świecie rośnie znaczenie innowacyjności jako głównego czynnika przewagi konkurencyjnej. Coraz większa jest zatem rola polityki innowacyjnej, która staje się jednym z najważniejszych narzędzi stymulowania rozwoju. W książce przedstawiono istotę innowacyjności i polityki innowacyjnej, wpływ innowacji na rozwój gospodarczy, metodykę pomiaru działalności innowacyjnej, instrumenty polityki innowacyjnej i ich klasyfikacje, narodowy i regionalny system innowacji, znaczenia miast w kreowaniu innowacyjności oraz rozwoju regionalnego i lokalnego, instytucjonalny wymiar polityki innowacyjnej. Wiele miejsca poświęcono w niej także ochronie własności intelektualnej oraz przemysłom kreatywnym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14477 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14476 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15404 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja może stanowić wartościowe źródło wiedzy dla osób w szczególny sposób zainteresowanych tematyką innowacji oraz oceną rezultatów ich wprowadzania i rozprzestrzeniania w skali mikro, mezo czy makro. Dodatkowo, kompleksowość ujęcia zagadnień powiązanych z oceną innowacji i ich praktyczny wymiar wydają się przemawiać za uznaniem tej pozycji za przydatną również dla przedsiębiorców, przedstawicieli instytucji samorządowych i regionalnych oraz urzędów państwowych. Zdaniem autorów, publikacja wypełnia, co prawda w pewnym zakresie, pojawiającą się w literaturze przedmiotu lukę ewaluacyjną, która wynika z niedostatku specjalistycznych opracowań na temat metod oceny prowadzonych działań innowacyjnych. Ponadto, stanowi kolejną szansę na zainicjowanie dalszych badań w zakresie tej problematyki, które mogą pozwolić na wypracowanie określonych standardów pomiaru i oceny wdrażanych innowacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.15075 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15975 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
INNOWACJE (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managing innovation : integrating technological, market, and organizational change, 2009.
Indeks.
Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, obszernym przeglądem literatury przedmiotu, prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi, studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym. Celem tej książki jest dostarczenie Czytelnikom niezbędnej wiedzy i wyczerpujących wskazówek, a także inspirowanie do uczenia się i eksperymentowania w warunkach specyficznych dla każdej firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11597 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11596 IX.5 [Wypożyczalnia C], P.11595 IX.5 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12350 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania. Najszerzej potraktowana jest działalność innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstają nowe wartości pod postacią nowych produktów, procesów technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych systemów zarządzania. Prezentowane jest podejście i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarządzania nią. Są akcentowane psychologiczne aspekty działalności innowacyjnej oraz związek między działalnością innowacyjną a wizerunkiem firmy. Zarządzanie działalnością innowacyjną jest rozpatrywane na różnych poziomach, tj. globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczególnych organizacji. Tłem wszystkich rozważań jest gospodarka oparta na wiedzy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11594 [Magazyn 1], P.11593 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11592 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12815 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 192-200.
Przedmiotem publikacji jest badanie ekonomicznych i finansowych problemów inwestowania w projekty tworzenia innowacji naukowo-technicznych i próba odpowiedzi na pytanie: Jak optymalnie inwestować w projekty innowacyjne w wyniku rozwoju ekonomicznych mechanizmów zaspokojenia popytu inwestycyjnego, generowanego przez projekty inwestycyjne? Autorzy badają problem pod względem mikroekonomicznym dla poszczególnych przedsiębiorstw, organizacji naukowych i instytucji finansowych oraz gospodarek narodowych Polski, Białorusi i Rosji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15100 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008.
Indeksy.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10696 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Innowacje społeczne rozumiane jako projektowanie i wdrażanie nowych, kreatywnych sposobów zaspokajania potrzeb społecznych nabierają coraz większego znaczenia, wiążą się bowiem zarówno z dążeniem do racjonalizacji wydatków socjalnych państwa, jak i chęcią ciągłego podnoszenia dobrostanu społeczeństwa. Autorzy skupili uwagę na: współczesnych uwarunkowaniach i modelach procesów innowacyjnych, istocie innowacji społecznych i procesach ich tworzenia (m.in. z perspektywy rynku pracy), innowacjach społecznych dla osób mających 65 i więcej lat, upowszechnianiu innowacji społecznych, miejscu innowacji społecznych rozwoju regionów. Pracę uzupełniają studia przypadków zaczerpnięte z praktyki państw europejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16169 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 9803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Authority data
INNOWACJE - polityka (hasło przedmiotowe)
Authority data
INNOWACJE - ekonomika (hasło przedmiotowe)
Authority data
INNOWACJE - finanse (hasło przedmiotowe)
Authority data
INNOWACJE - gospodarka (hasło przedmiotowe)
Authority data
INNOWACJE SPOŁECZNE (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15375 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Polityka innowacyjna / Marzenna Anna Weresa. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 250 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 236-250.
Pierwszy w Polsce podręcznik obejmujący zagadnienia polityki innowacyjnej, przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, administracji i politologii. Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy do przedmiotu polityka innowacyjna, a także do wielu innych związanych z innowacjami, wykładanymi na uczelniach ekonomicznych, uniwersytetach oraz politechnikach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14751 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15490 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesującym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnień ekonomiczno-społecznych powiązanych z innowacjami, przedsiębiorczością, analizą rynku, marketingiem, logistyką i informatyką. Istotnym atutem publikacji opisującej zjawiska innowacyjnej przedsiębiorczości jest jej przejrzystość, komunikatywność i duża liczba ilustracji, które uzupełniają tekst oraz wyjaśniają szereg opisanych procesów i zależności. Schematy i wykresy mają dużą wartość poznawczą i ułatwiają odbiór trudniejszych fragmentów opracowania. (pfor. zw. dr hab. inż. Grzegorz Spychalski)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11586 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12814 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Innovation is centrally important for business and national competitiveness, and for the quality and standard of living around the world, but it does not happen by itself. For innovation to succeed, it needs to be properly managed. With contributions from 49 world-leading scholars, the Handbook explores the many sources of innovation, the broader social, economic, and technological contexts that encourage and constrain it, and the cutting-edge strategies and practices of innovation management.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15413 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again