Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(189)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(187)
Publikacje naukowe
(34)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(173)
dostępne
(156)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(52)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(108)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(173)
Autor
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(4)
Janasz Władysław (1940- )
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Wyrwa Joanna
(3)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Balcerzak Adam P
(2)
Barska Anetta
(2)
Białas Małgorzata (zarządzanie)
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Kamińska Alfreda
(2)
Kasperkiewicz Witold (1947- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(2)
Makieła Zbigniew
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Mazur Zbigniew (marketing)
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowakowska Aleksandra
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Weresa Marzenna Anna
(2)
Zalewski Romuald I
(2)
Zastempowski Maciej (1974- )
(2)
Zwolińska-Ligaj Magdalena
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łączak Andrzej
(2)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andersen Esben Sloth
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak-Sabala Beata (1971- )
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Belavusaŭ Alâksandr Leanìdavìč (1962- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bessant John
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chyłek Eugeniusz Karol
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Davydenko Leonid Nikolaevič (1941- )
(1)
Dej Magdalena
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Dolan Simon L.andau (1947- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948-2012)
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dworak Edyta
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziuba Radosław
(1)
Długosz Jan
(1)
Fabińska Monika
(1)
Fagerberg Jan
(1)
Francik Anna
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gann David
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Góra Jolanta
(1)
Górska Anna
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(120)
2000 - 2009
(58)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(195)
Wielka Brytania
(4)
Język
polski
(193)
angielski
(5)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Urzędnicy
(2)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Temat
INNOWACJE
(145)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(39)
Innowacje
(36)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(12)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(11)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(10)
ZARZĄDZANIE
(8)
Zarządzanie
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
TRANSFER TECHNOLOGII
(6)
KONKURENCJA
(5)
NAUCZANIE
(5)
POLITYKA REGIONALNA
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
GOSPODARKA
(4)
KADRY
(4)
KLASTRY (ekon.)
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
BANKI
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(3)
NAUKA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Polityka regionalna
(3)
REGIONY (adm.)
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
Turystyka
(3)
AGROBIZNES
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Banki
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kształcenie
(2)
MIASTA
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
ROLNICTWO
(2)
RYNEK PRACY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Samorząd gminny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Transfer technologii
(2)
ZMIANA SPOŁECZNA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ARCHITEKTURA
(1)
Absorpcja
(1)
Automatyzacja
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biogospodarka
(1)
Biznesplan
(1)
COVID-19
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
DATA MINING
(1)
Decyzje
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ELEKTRONICZNA WYMIANA DANYCH
(1)
FINANSE
(1)
Finanse
(1)
Finansowanie
(1)
GOSPODARKA REGIONALNA
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFORMATYKA
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INNOWACJE SPOŁECZNE
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
2001-0
(22)
1989-
(12)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
POLSKA
(3)
CHINY
(1)
Estonia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
Rosja
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Monografia
(13)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(8)
PODRĘCZNIKI
(5)
Podręcznik
(5)
DANE STATYSTYCZNE
(4)
Raport z badań
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Dane statystyczne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Reportaż
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Zarządzanie i marketing
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
innowacje
(86)
przedsiębiorstwo
(41)
innowacyjność
(35)
innowacyjność przedsiębiorstw
(34)
zarządzanie
(24)
konkurencyjność
(19)
zarządzanie wiedzą
(19)
gospodarka oparta na wiedzy
(14)
innowacyjność gospodarki
(13)
klaster
(13)
rozwój regionalny
(13)
przedsiębiorczość
(12)
gospodarka
(11)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(10)
polityka innowacyjna
(10)
transfer technologii
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
region
(8)
zarządzanie jakością
(8)
Polska
(7)
Unia Europejska
(7)
marketing
(7)
zarządzanie innowacjami
(7)
finansowanie
(6)
kapitał intelektualny
(6)
kreatywność
(6)
turystyka
(6)
finanse
(5)
kapitał ludzki
(5)
organizacja
(5)
polityka regionalna
(5)
przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
rolnictwo
(5)
rynek pracy
(5)
banki
(4)
biznes
(4)
działalność innowacyjna
(4)
globalizacja
(4)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(4)
logistyka
(4)
partnerstwo publiczno-prywatne
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
technologia
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
bankowość
(3)
e-biznes
(3)
foresight
(3)
inkubator przedsiębiorczości
(3)
innowacje społeczne
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konkurencyjność gospodarki
(3)
organizacja wirtualna
(3)
parki technologiczne
(3)
projekt innowacyjny
(3)
public relations
(3)
rozwój lokalny
(3)
rozwój zawodowy
(3)
strategia
(3)
system informacyjny
(3)
transformacja
(3)
transport
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
agrobiznes
(2)
bezrobocie
(2)
ekorozwój
(2)
gospodarka regionalna
(2)
innovation
(2)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(2)
innowacyjność regionów
(2)
inwestycje zagraniczne
(2)
joint venture
(2)
kapitał społeczny
(2)
komunikacja
(2)
konsument
(2)
konsumpcja
(2)
korporacja transnarodowa
(2)
kredyt
(2)
kryzys finansowy
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
kultura innowacyjna
(2)
kultura organizacji
(2)
marka
(2)
małe przedsiębiorstwa
(2)
media społecznościowe
(2)
miasto
(2)
model biznesu
(2)
motywowanie pracowników
(2)
nauka
(2)
organizacje sieciowe
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
proces innowacyjny
(2)
przedsiębiorczość akademicka
(2)
przywództwo
(2)
raport
(2)
regionalizacja gospodarcza
(2)
regionalny system innowacji
(2)
rozwój gospodarczy
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek finansowy
(2)
199 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Managing innovation : integrating technological, market, and organizational change, 2009.
Indeks.
Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, obszernym przeglądem literatury przedmiotu, prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi, studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym. Celem tej książki jest dostarczenie Czytelnikom niezbędnej wiedzy i wyczerpujących wskazówek, a także inspirowanie do uczenia się i eksperymentowania w warunkach specyficznych dla każdej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11597 [Magazyn 1], P.11595.IX.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11596.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12350.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Katedra Gospodarki i Administracji Publicznej)
Bibliogr. przy rozdz.
We współczesnym świecie rośnie znaczenie innowacyjności jako głównego czynnika przewagi konkurencyjnej. Coraz większa jest zatem rola polityki innowacyjnej, która staje się jednym z najważniejszych narzędzi stymulowania rozwoju. W książce przedstawiono istotę innowacyjności i polityki innowacyjnej, wpływ innowacji na rozwój gospodarczy, metodykę pomiaru działalności innowacyjnej, instrumenty polityki innowacyjnej i ich klasyfikacje, narodowy i regionalny system innowacji, znaczenia miast w kreowaniu innowacyjności oraz rozwoju regionalnego i lokalnego, instytucjonalny wymiar polityki innowacyjnej. Wiele miejsca poświęcono w niej także ochronie własności intelektualnej oraz przemysłom kreatywnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14477 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14476.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15404.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja może stanowić wartościowe źródło wiedzy dla osób w szczególny sposób zainteresowanych tematyką innowacji oraz oceną rezultatów ich wprowadzania i rozprzestrzeniania w skali mikro, mezo czy makro. Dodatkowo, kompleksowość ujęcia zagadnień powiązanych z oceną innowacji i ich praktyczny wymiar wydają się przemawiać za uznaniem tej pozycji za przydatną również dla przedsiębiorców, przedstawicieli instytucji samorządowych i regionalnych oraz urzędów państwowych. Zdaniem autorów, publikacja wypełnia, co prawda w pewnym zakresie, pojawiającą się w literaturze przedmiotu lukę ewaluacyjną, która wynika z niedostatku specjalistycznych opracowań na temat metod oceny prowadzonych działań innowacyjnych. Ponadto, stanowi kolejną szansę na zainicjowanie dalszych badań w zakresie tej problematyki, które mogą pozwolić na wypracowanie określonych standardów pomiaru i oceny wdrażanych innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15075.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15975.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 236-250.
Pierwszy w Polsce podręcznik obejmujący zagadnienia polityki innowacyjnej, przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, administracji i politologii. Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy do przedmiotu polityka innowacyjna, a także do wielu innych związanych z innowacjami, wykładanymi na uczelniach ekonomicznych, uniwersytetach oraz politechnikach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14751.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15490.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesującym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnień ekonomiczno-społecznych powiązanych z innowacjami, przedsiębiorczością, analizą rynku, marketingiem, logistyką i informatyką. Istotnym atutem publikacji opisującej zjawiska innowacyjnej przedsiębiorczości jest jej przejrzystość, komunikatywność i duża liczba ilustracji, które uzupełniają tekst oraz wyjaśniają szereg opisanych procesów i zależności. Schematy i wykresy mają dużą wartość poznawczą i ułatwiają odbiór trudniejszych fragmentów opracowania. (pfor. zw. dr hab. inż. Grzegorz Spychalski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11586.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12814.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania. Najszerzej potraktowana jest działalność innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstają nowe wartości pod postacią nowych produktów, procesów technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych systemów zarządzania. Prezentowane jest podejście i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarządzania nią. Są akcentowane psychologiczne aspekty działalności innowacyjnej oraz związek między działalnością innowacyjną a wizerunkiem firmy. Zarządzanie działalnością innowacyjną jest rozpatrywane na różnych poziomach, tj. globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczególnych organizacji. Tłem wszystkich rozważań jest gospodarka oparta na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11594 [Magazyn 1], P.11593 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11592.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12815.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-200.
Przedmiotem publikacji jest badanie ekonomicznych i finansowych problemów inwestowania w projekty tworzenia innowacji naukowo-technicznych i próba odpowiedzi na pytanie: Jak optymalnie inwestować w projekty innowacyjne w wyniku rozwoju ekonomicznych mechanizmów zaspokojenia popytu inwestycyjnego, generowanego przez projekty inwestycyjne? Autorzy badają problem pod względem mikroekonomicznym dla poszczególnych przedsiębiorstw, organizacji naukowych i instytucji finansowych oraz gospodarek narodowych Polski, Białorusi i Rosji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15100.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008.
Indeksy.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10696.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Innowacje społeczne rozumiane jako projektowanie i wdrażanie nowych, kreatywnych sposobów zaspokajania potrzeb społecznych nabierają coraz większego znaczenia, wiążą się bowiem zarówno z dążeniem do racjonalizacji wydatków socjalnych państwa, jak i chęcią ciągłego podnoszenia dobrostanu społeczeństwa. Autorzy skupili uwagę na: współczesnych uwarunkowaniach i modelach procesów innowacyjnych, istocie innowacji społecznych i procesach ich tworzenia (m.in. z perspektywy rynku pracy), innowacjach społecznych dla osób mających 65 i więcej lat, upowszechnianiu innowacji społecznych, miejscu innowacji społecznych rozwoju regionów. Pracę uzupełniają studia przypadków zaczerpnięte z praktyki państw europejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16169.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11469.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-184.
Trend związany z rozwijaniem innowacji ekologicznych narasta, zaostrzane są normy emisyjne, techniczno-technologiczne i produktowe. Wymusza to na przedsiębiorcach konieczność absorpcji tego rodzaju rozwiązań. Kluczowe znaczenie ma tutaj identyfikacja uwarunkowań absorpcji innowacji ekologicznych. Ich poznanie daje szansę niwelowania niekorzystnych zjawisk i wzmacniania rozwiązań sprzyjających implementacji ekoinnowacji. Celem niniejszej pracy jest modelowe ujęcie procesu absorpcji innowacji ekologicznych na poziomie przedsiębiorstwa. Przedstawiono w niej egzogeniczne i endogeniczne uwarunkowania innowacji ekologicznych, jak też procedurę ich implementacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11898 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11897.XVII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13082.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Innovation is centrally important for business and national competitiveness, and for the quality and standard of living around the world, but it does not happen by itself. For innovation to succeed, it needs to be properly managed. With contributions from 49 world-leading scholars, the Handbook explores the many sources of innovation, the broader social, economic, and technological contexts that encourage and constrain it, and the cutting-edge strategies and practices of innovation management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15413.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 326-350.
Książka podejmuje temat ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia.Jest rzeczą powszechnie znaną, że kraje, które stwarzają korzystne warunki do wprowadzania innowacji, szybciej awansują na mapie gospodarczej świata. Podstawą konkurencji w XXI wieku jest bowiem nowa technologia produkcji, a nie wydajność parku maszynowego, jak było w minionych wiekach. Autor postawił sobie za cel identyfikację uwarunkowań i mechanizmów, mających wpływ na tworzenie innowacji. Proces innowacji jest dynamiczny - wiedza i wynalazki tworzone dziś powstają w oparciu o te, które powstały w przeszłości, a korzyści płynące z innowacji często zauważalne są dopiero po pewnym czasie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15103.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16006.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 357-371. Indeks.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych. Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak: współczesna gospodarka a innowacje, innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej, wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw, innowacje w praktyce - studia przypadków. Celem publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11633.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12840.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka)
Książka M . Wojciechowskiej uzupełnia lukę w piśmiennictwie polskim. A dzięki bogatym odwołaniom zarówno do literatury z zakresu teorii zarządzania, jak i do polskiego piśmiennictwa bibliotekoznawczego, znaleźć może czytelników zarówno wśród praktyków: bibliotekarzy i kadry zarządzającej placówkami, jak i teoretyków bibliotekoznawstwa i informacji naukowej. Książka jest oparta na profesjonalnym warsztacie, publikacja naukowa, której założony przez M. Wojciechowską cel, tj. zilustrowanie procesu zarządzania zmianami w bibliotece oraz omówienie możliwości wykorzystania w procesie zmian nowych koncepcji zarządzania - wydaje się - został osiągnięty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5311.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej