Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(65)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Status
available
(67)
only on-site
(60)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(27)
Wypo┼╝yczalnie
(42)
Czytelnie
(61)
Author
zbiorowa Praca
(5)
Baruk Jerzy
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Brdulak Halina
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Aluchna Maria
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baran Micha┼é (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bessant John
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzezi┼äski Marek (1949- )
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gann David
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gr├│dek-Szostak Zofia
(1)
G┼éodek Pawe┼é (1971- )
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Haffer Miros┼éaw (1948- )
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Janasz W┼éadys┼éaw (1940- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jasi┼äski Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jolly Adam
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
J─Ödrych El┼╝bieta
(1)
Kabat Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Karlik Marcin
(1)
Karniej Piotr
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kra┼Ťnicka Teresa
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kwa┼Ťniewska Anna
(1)
K─Ösy Marcin
(1)
Leszczy┼äska Agnieszka (zarz─ůdzanie)
(1)
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Lis Anna (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Machnik-Słomka Joanna
(1)
Majerek Dariusz
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Penc J├│zef (1939- )
(1)
Phillips Nelson
(1)
Pi─ůtyszek-Pych Alina
(1)
Pop┼éawski Wojciech (1946- )
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pylak Korneliusz
(1)
Reformat Beata
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rogalska El┼╝bieta
(1)
Roth Gerard (1942- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sabat Anna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Stuss Magdalena Maria
(1)
St─Öpniewski Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(12)
Country
Poland
(71)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(71)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Mened┼╝erowie
(2)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
INNOWACJE
(52)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(22)
Innowacje
(12)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(12)
ZARZ─äDZANIE
(8)
Zarz─ůdzanie
(7)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(5)
Przedsi─Öbiorstwo
(4)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
TRANSFER TECHNOLOGII
(3)
KADRY
(2)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
Rozw├│j regionalny
(2)
Turystyka
(2)
Zarz─ůdzanie innowacjami
(2)
BANKI
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMATYKA
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kreatywno┼Ť─ç
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
My┼Ťlenie tw├│rcze
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
OUTSOURCING
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç
(1)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç akademicka
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Rolnictwo
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SZPITALE
(1)
TRIZ
(1)
TW├ôRCZO┼Ü─ć
(1)
Transfer technologii
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(10)
2001-0
(5)
1989-
(2)
Subject: place
Polska
(4)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okr─Ög)
(1)
Wojew├│dztwo dolno┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo ┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Monografia
(5)
PODR─śCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
Podr─Öcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rolnictwo i le┼Ťnictwo
(1)
72 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Innovation is centrally important for business and national competitiveness, and for the quality and standard of living around the world, but it does not happen by itself. For innovation to succeed, it needs to be properly managed. With contributions from 49 world-leading scholars, the Handbook explores the many sources of innovation, the broader social, economic, and technological contexts that encourage and constrain it, and the cutting-edge strategies and practices of innovation management.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15413.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i spo┼éeczne aspekty zarz─ůdzania. Najszerzej potraktowana jest dzia┼éalno┼Ť─ç innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstaj─ů nowe warto┼Ťci pod postaci─ů nowych produkt├│w, proces├│w technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych system├│w zarz─ůdzania. Prezentowane jest podej┼Ťcie i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarz─ůdzania ni─ů. S─ů akcentowane psychologiczne aspekty dzia┼éalno┼Ťci innowacyjnej oraz zwi─ůzek mi─Ödzy dzia┼éalno┼Ťci─ů innowacyjn─ů a wizerunkiem firmy. Zarz─ůdzanie dzia┼éalno┼Ťci─ů innowacyjn─ů jest rozpatrywane na r├│┼╝nych poziomach, tj. globalnym, mi─Ödzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczeg├│lnych organizacji. T┼éem wszystkich rozwa┼╝a┼ä jest gospodarka oparta na wiedzy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11594 [Magazyn 1], P.11593 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11592.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12815.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008.
Indeksy.
Autorzy ksi─ů┼╝ki proponuj─ů oryginalne podej┼Ťcie do zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentruj─ů si─Ö na sposobie tworzenia strategicznego kapita┼éu firm opartego na innowacjach, powstaj─ůcych dzi─Öki wykorzystywaniu zasob├│w globalnych oraz wsp├│┼étworzeniu warto┼Ťci przez klient├│w. Przedstawiaj─ů nowy model innowacji, nazywaj─ůc go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarz─ůdzaniu, wpisuj─ůcy si─Ö w takie prze┼éomowe koncepcje zarz─ůdzania, jak pi─ůta dyscyplina, czy strategia b┼é─Ökitnego oceanu. Jego zalet─ů jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niew─ůtpliwie zwi─Öksza jego przydatno┼Ť─ç w praktyce. Teoretyczne rozwa┼╝ania Autorzy wspieraj─ů licznymi przyk┼éadami firm z r├│┼╝nych bran┼╝, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisuj─ů m.in. takie przedsi─Öwzi─Öcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10696.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managing innovation : integrating technological, market, and organizational change, 2009.
Indeks.
Autorzy ksi─ů┼╝ki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadz─ů czytelnika przez wyzwania zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem innowacjami. Dziel─ů si─Ö swoj─ů wiedz─ů, kt├│r─ů popieraj─ů: przedstawieniem uwarunkowa┼ä globalnych i lokalnych, obszernym przegl─ůdem literatury przedmiotu, prezentacj─ů praktycznych, sprawdzonych proces├│w, modeli i narz─Ödzi, studiami przypadk├│w opisuj─ůcych procesy innowacji w przemy┼Ťle i us┼éugach w sektorach prywatnym i pa┼ästwowym. Celem tej ksi─ů┼╝ki jest dostarczenie Czytelnikom niezb─Ödnej wiedzy i wyczerpuj─ůcych wskaz├│wek, a tak┼╝e inspirowanie do uczenia si─Ö i eksperymentowania w warunkach specyficznych dla ka┼╝dej firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11597 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11596.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11595.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12350.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Korzystaj─ůc z jubileuszu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, przedstawiony zosta┼é czytelnikom tom I monografii zawieraj─ůcy zbi├│r opracowa┼ä naukowych na temat prze┼éom├│w w zarz─ůdzaniu w kontek┼Ťcie strategicznym. Zbi├│r 24 opracowa┼ä podzielony zosta┼é na trzy cz─Ösci. W pierwszej cz─Ö┼Ťci , zatytu┼éowanej Teoretyczne podstawy prze┼éom├│w w zarz─ůdzaniu , zamieszczone zosta┼éy teksty dotycz─ůce fundament├│w prze┼éom├│w w naukach o zarz─ůdzaniu. Szczeg├│ln─ů rol─Ö pe┼éni─ů w tej cz─Ö┼Ťci opracowania zwi─ůzane z poj─Öciem prze┼éomu, wskazuj─ůce na specyfik─Ö prze┼éom├│w w rozwoju nauk o zarz─ůdzaniu, ukazuj─ůce wyzwania, ewolucje i kontrowersje wok├│┼é niekt├│rych wiod─ůcych koncepcj, a tak┼╝e mechanizmy ograniczaj─ůce zmiany o charakterze prze┼éomowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12155.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedy┼Ť Tw├│j rynek zape┼éni si─Ö konkurentami. B─Ödziesz chcia┼é si─Ö od nich odci─ů─ç: stworzy─ç niezr├│wnany produkt i wkroczy─ç na niezaj─Öty teren. Ju┼╝ teraz pomy┼Ťl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomys┼éy i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ide─Ö w gotowy produkt? I najwa┼╝niejsze: jak wykorzystasz warto┼Ť─ç handlow─ů pomys┼éu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka)
Ksi─ů┼╝ka M . Wojciechowskiej uzupe┼énia luk─Ö w pi┼Ťmiennictwie polskim. A dzi─Öki bogatym odwo┼éaniom zar├│wno do literatury z zakresu teorii zarz─ůdzania, jak i do polskiego pi┼Ťmiennictwa bibliotekoznawczego, znale┼║─ç mo┼╝e czytelnik├│w zar├│wno w┼Ťr├│d praktyk├│w: bibliotekarzy i kadry zarz─ůdzaj─ůcej plac├│wkami, jak i teoretyk├│w bibliotekoznawstwa i informacji naukowej. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na profesjonalnym warsztacie, publikacja naukowa, kt├│rej za┼éo┼╝ony przez M. Wojciechowsk─ů cel, tj. zilustrowanie procesu zarz─ůdzania zmianami w bibliotece oraz om├│wienie mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania w procesie zmian nowych koncepcji zarz─ůdzania - wydaje si─Ö - zosta┼é osi─ůgni─Öty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5311.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Autor ksi─ů┼╝ki si─Öga zar├│wno do zasobu autentycznych do┼Ťwiadcze┼ä biznesowych, jak i do wynik├│w bada┼ä empirycznych. Opisuje specyfik─Ö r├│┼╝nych form przyw├│dztwa, kt├│re sprzyjaj─ů rozwojowi innowacyjno┼Ťci i pomagaj─ů utrzyma─ç j─ů na wysokim poziomie. Ta ksi─ů┼╝ka pomo┼╝e zwi─Ökszy─ç innowacyjno┼Ť─ç Twojej firmy. Dowiesz si─Ö, jak: rozpoznawa─ç w pracownikach lider├│w innowacyjno┼Ťci, stworzy─ç odpowiednie warunki umo┼╝liwiaj─ůce powstawanie oddolnych inicjatyw, rozr├│┼╝nia─ç cztery rodzaje strategii dzia┼éa┼ä proinnowacyjnych i zrozumie─ç odmienne wymogi, jakie ka┼╝da z nich niesie dla przyw├│dztwa, oceni─ç zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzy─ç ┼Ťrodowisko odpowiednie do rozwoju lider├│w innowacyjno┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 187-204. Indeks.
Publikacja ta jest pierwsz─ů na rynku pozycj─ů wydawnicz─ů dotycz─ůca innowacji mened┼╝erskich w instytucjach kultury. Obecny stan wiedzy o innowacjach organizacyjnych wprowadzanych w publicznych instytucjach kultury jest niewystarczaj─ůcy. Zar├│wno w Polsce, jak i za granic─ů brakuje bada┼ä po┼Ťwi─Öconych tej tematyce. Jednocze┼Ťnie coraz bardziej odczuwalna jest konieczno┼Ť─ç wprowadzania istotnych zmian organizacyjnych w systemie zarz─ůdzania sfer─ů kultury na szczeblu administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej i w samych plac├│wkach. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono specyfik─Ö innowacji organizacyjnych w instytucjach kultury oraz sformu┼éowano rekomendacje dla mened┼╝er├│w tych plac├│wek i dla w┼éadz jesdnostek administracji publicznej, dotycz─ůce wprowadzania innowacji mened┼╝erskich w organizacjach sektora kultury.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11919.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13096.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Tyt. oryg.: "The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail" 1997.
Indeks.
Najwi─Öksz─ů warto┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki jest ukazanie b┼é─Ödnego ko┼éa, w kt├│rym tkwi─ů przedsi─Öbiorstwa. Staj─ů si─Ö one zak┼éadnikami jednej z g┼é├│wnych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosuj─ůc t─Ö zasad─Ö, w pewnym uproszczeniu, przedsi─Öbiorstwa robi─ů tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczaj─ů ┼Ťrodk├│w na dzia┼éania, kt├│re nie s─ů w danym momencie po┼╝─ůdane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauwa┼╝a, ┼╝e technologia zak┼é├│caj─ůca rozw├│j tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy ┼éa┼äcuch warto┼Ťci, w kt├│rym b─Öd─ů obowi─ůzywa─ç inne zasady gry, ni┼╝ w tym, w kt├│rym obecnie ona funkcjonuje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10908.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Mened┼╝era)
Bibliogr. s. 185-198.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjno┼Ťci. Nowoczesne przedsi─Öbiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontek┼Ťcie technologicznym, ekonomicznym i spo┼éecznym, z uwzgl─Ödnieniem uwarunkowa┼ä, jakie stwarza otoczenie, a tak┼╝e r├│┼╝norodnych konsekwencji innowacji oraz przejaw├│w oporu przed ich wdra┼╝aniem. Podj─Öta zosta┼éa tak┼╝e tematyka kszta┼étowania innowacyjnego spo┼éecze┼ästwa oraz oczekiwa┼ä wobec innowator├│w. Tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki uzupe┼éniona jest o kr├│tkie teksty, tzw. "kapsu┼éki", kt├│re zawieraj─ů przyk┼éady innowacyjnych przedsi─Öbiorstw i znanych innowator├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12875.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13984.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach 235-247. Indeks.
Kolejna ksi─ů┼╝ka z cyklu ÔÇ×Nauka i praktyka innowacjiÔÇŁ, kt├│r─ů oddajemy do r─ůk Czytelnik├│w, jest po┼Ťwi─Öcona problematyce organizacji i zarz─ůdzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdra┼╝ania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarz─ůdzanie procesami innowacji podlegaj─ů nieustannym zmianom za spraw─ů pojawiaj─ůcych si─Ö nowych wyzwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka konfrontuje ugruntowane podej┼Ťcia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Mo┼╝na w niej znale┼║─ç odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizowa─ç proces innowacji i jak kszta┼étowa─ç i rozwija─ç skuteczne wzorce zachowa┼ä uczestnik├│w procesu innowacji podczas jego realizacji na bie┼╝─ůco, na co dzie┼ä. Tre┼Ťci przedstawiono w ksi─ů┼╝ce w ten spos├│b, by prowadzi─ç Czytelnika od og├│lnych problem├│w i rozlicznych podej┼Ť─ç dotycz─ůcych innowacji i innowacyjno┼Ťci w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystyk─Ö natury proces├│w innowacyjnych, ich ┼║r├│de┼é i efekt├│w, a┼╝ do ich uwarunkowa┼ä w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Ksi─ů┼╝k─Ö mo┼╝na uzna─ç za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem polskiej gospodarki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18002 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19608.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19607.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesuj─ůcym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnie┼ä ekonomiczno-spo┼éecznych powi─ůzanych z innowacjami, przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů, analiz─ů rynku, marketingiem, logistyk─ů i informatyk─ů. Istotnym atutem publikacji opisuj─ůcej zjawiska innowacyjnej przedsi─Öbiorczo┼Ťci jest jej przejrzysto┼Ť─ç, komunikatywno┼Ť─ç i du┼╝a liczba ilustracji, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tekst oraz wyja┼Ťniaj─ů szereg opisanych proces├│w i zale┼╝no┼Ťci. Schematy i wykresy maj─ů du┼╝─ů warto┼Ť─ç poznawcz─ů i u┼éatwiaj─ů odbi├│r trudniejszych fragment├│w opracowania. (pfor. zw. dr hab. in┼╝. Grzegorz Spychalski)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11586.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12814.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 391-401.
Ksi─ů┼╝ka Zarz─ůdzanie wiedz─ů i innowacjami stanowi pierwsz─ů na polskim rynku pr├│b─Ö powi─ůzania dw├│ch ÔÇô dotychczas omawianych oddzielnie ÔÇô kwestii: zarz─ůdzania wiedz─ů i zarz─ůdzania innowacjami w jedn─ů systemow─ů ca┼éo┼Ť─ç, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy by┼éoby niemo┼╝liwe. Ksi─ů┼╝ka daje odpowied┼║ na pytanie: jak zarz─ůdza─ç wiedz─ů i innowacjami, aby przedsi─Öbiorstwo rozwija┼éo si─Ö. Konstrukcja ksi─ů┼╝ki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozwa┼╝ania dotycz─ůce istoty wiedzy, kreatywno┼Ťci, innowacji, kapita┼éu intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich zwi─ůzku i oddzia┼éywania na sprawno┼Ť─ç proces├│w innowacyjnych, organizacyjnych aspekt├│w zarz─ůdzania wiedz─ů i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7063.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 391-401.
Ksi─ů┼╝ka Zarz─ůdzanie wiedz─ů i innowacjami stanowi pierwsz─ů na polskim rynku pr├│b─Ö powi─ůzania dw├│ch ÔÇô dotychczas omawianych oddzielnie ÔÇô kwestii: zarz─ůdzania wiedz─ů i zarz─ůdzania innowacjami w jedn─ů systemow─ů ca┼éo┼Ť─ç, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy by┼éoby niemo┼╝liwe. Ksi─ů┼╝ka daje odpowied┼║ na pytanie: jak zarz─ůdza─ç wiedz─ů i innowacjami, aby przedsi─Öbiorstwo rozwija┼éo si─Ö. Konstrukcja ksi─ů┼╝ki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozwa┼╝ania dotycz─ůce istoty wiedzy, kreatywno┼Ťci, innowacji, kapita┼éu intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich zwi─ůzku i oddzia┼éywania na sprawno┼Ť─ç proces├│w innowacyjnych, organizacyjnych aspekt├│w zarz─ůdzania wiedz─ů i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10847.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem publikacji jest ukazanie mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania w szeroko pojmowanych procesach zarz─ůdczych rozwi─ůza┼ä innowacyjnych wraz z pr├│b─ů okre┼Ťlenia ich wp┼éywu na rozw├│j i konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Zakres uj─Ötej problematyki odnosi si─Ö zar├│wno do og├│lnych, makroekonomicznych uwarunkowa┼ä kreowania i wykorzystywania rozwi─ůza┼ä innowacyjnych, jak r├│wnie┼╝ obejmuje typowo mikroekonomiczn─ů anliz─Ö opisywanych case studies. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy ┼é─ůcz─ů w sobie w─ůtki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacj─ů, co znacznie wzbogaca prezentowane tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11672 [Magazyn 1], P.11671 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9093.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10713.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
┼Üwiat wsp├│┼éczesny zosta┼é zdominowany przez technologi─Ö informacyjn─ů, kt├│ra wkracza do ka┼╝dej dziedziny naszego ┼╝ycia. Post─Öp techniczny i technologiczny, jaki dokona┼é si─Ö w drugiej po┼éowie XX wieku, doprowadzi┼é nie tylko do powstania nowych wysoko zaawansowanych technologicznie ga┼é─Özi przemys┼éu, ale tak┼╝e do rewolucyjnych zmian w metodach i sposobach wytwarzania oraz zarz─ůdzania. Powstanie sieci komputerowych, a zw┼éaszcza Internetu, oraz rozw├│j tradycyjnych i pojawienie si─Ö nowoczesnych, bezprzewodowych ┼Ťrodk├│w ┼é─ůczno┼Ťci sprawi┼éy, ┼╝e straci┼éy na znaczeniu tradycyjne bariery komunikacji mi─Ödzy lud┼║mi. Mo┼╝liwo┼Ť─ç b┼éyskawicznego przes┼éania ogromnych ilo┼Ťci informacji w dowolne miejsce na kuli ziemskiej stworzy┼éa warunki powstania nowoczesnego spo┼éecze┼ästwa informacyjnego oraz gospodarki opartej na wiedzy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5392 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6699.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6698.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 109-112.
Ksi─ů┼╝ka jest podsumowaniem bada┼ä autora, kt├│rych pocz─ůtkowym za┼éo┼╝eniem by┼éo poszukiwanie mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystywania kreatywno┼Ťci jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umo┼╝liwi┼éo opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacj─ů kreatywn─ů. Jest ona niejako ewolucyjn─ů nast─Öpczyni─ů organizacji ucz─ůcej si─Ö, zawieraj─ůc─ů si─Ö w formule organizacji opartych na wiedzy. W pracy zosta┼éy przedstawione nast─Öpuj─ůce zagadnienia: kreatywno┼Ť─ç, kreatywno┼Ť─ç organizacji, kreatywno┼Ť─ç organizacji a innowacje, metafora organizacji kreatywnej, model organizacji kreatywnej, zarz─ůdzanie organizacj─ů kreatywn─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8081.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9442.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powsta┼éa w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik bada┼ä naukowych prowadzonych w Katedrze Zarz─ůdzania i Marketingu Wy┼╝szej Szko┼éy Finans├│w i Zarz─ůdzania w Bia┼éymstoku Filia w E┼éku. Cel, jakim jest wskazanie przedsi─Öbiorcom i mened┼╝erom mechanizm├│w mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju drog─ů przedsi─Öbiorczo┼Ťci i innowacyjno┼Ťci wynika z misji wy┼╝szej uczelni. Innowacje w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem sta┼éy si─Ö wsp├│lnym mianownikiem docieka┼ä badaczy reprezentuj─ůcych r├│┼╝ne zainteresowania poznawcze. Pozwoli┼éo to na kompleksowe uj─Öcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarz─ůdzaniu r├│┼╝norodnymi procesami i zasobami przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again