Form of Work
Książki
(12)
Status
only on-site
(11)
available
(8)
Branch
Magazyny
(5)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(11)
Author
Afuah Allan
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wargacki Marian
(1)
Wojnicka Elżbieta
(1)
Yip George S
(1)
Środa Krzysztof (1959- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
INTERNET
(12)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Genre/Form
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
13 results Filter
Book
In basket
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2402 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
INTERNET - stosowanie - gospodarka (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Celem książki jest przedstawienie pojęć, teorii, narzędzi i modeli, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć, w jaki sposób można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną przy wykorzystaniu Internetu. Zagadnienia poruszane w książce są zilustrowane czternastoma obszernymi studiami przypadków pokazującymi, jak posługiwać się zaprezentowanymi modelami i narzędziami. Autorzy dają praktyczne rady, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak najlepsze wykorzystanie potencjału Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5559 [Magazyn 1], 7012 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6338 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7788 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(sEria)
Tyt. oryg.: New rules for the new ecnomy : 10 radical strategies for a connected world, 1998.
Bibliogr.
Książka przedstawia dziesięć zasad leżących u podstaw wyłaniającego się porządku finansowego. Są to fundamentalne reguły wpisane w nowe terytorium i stosujące się do wszystkich branż, nie tylko technologicznych. Te dziesięć praw raczej ujmuje zasady, które kształtują nasze nowe środowisko gospodarcze, aniżeli określa bieżące krótkoterminowe trendy koniunktury.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11543 XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13506 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14476 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [265]-268. Indeks.
Upowszechnienie się Internetu radykalnie zmienia oblicze współczesnego biznesu, a umiejętność wykorzystania możliwości, jakie stwarza to narzędzie, staje się dla wielu firm niezbędne do przetrwania na rynku. Autor książki przedstawia rolę technologii internetowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W sposób kompleksowy omawia zastosowanie Internetu w poszczególnych obszarach działalności firm - zarówno tych, które funkcjonują wyłącznie w przestrzeni wirtualnej, jak i organizacji tradycyjnych, które chcą korzystać z sieci przy realizacji określonej funkcji. Książka całościowo ujmuje problematykę wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6347 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4394 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020 IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285 IX.12 [Czytelnia C], 4448 IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytania problemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8816 XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10290 XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.666 [Magazyn 2] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again