Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Status
only on-site
(11)
available
(8)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(11)
Author
Afuah Allan
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wargacki Marian
(1)
Wojnicka El┼╝bieta
(1)
Yip George S
(1)
┼Üroda Krzysztof (1959- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
INTERNET
(12)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
POST─śP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Genre/Form
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
13 results Filter
Book
In basket
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka ma pom├│c Czytelnikowi w doborze najw┼éa┼Ťciwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wst─Öp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegl─ůd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. ┼ü─ůczy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a tak┼╝e rozwi─ůza┼ä dla ma┼éych i du┼╝ych firm. Skierowana jest do os├│b szukaj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania Internetu i multimedi├│w w dzia┼éalno┼Ťci biznesowej, zar├│wno prowadzonej w ramach w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, jak i pracownik├│w dzia┼é├│w marketingu i ich menad┼╝er├│w zatrudnionych w wi─Ökszych firmach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2402 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
INTERNET - stosowanie - gospodarka (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie poj─Ö─ç, teorii, narz─Ödzi i modeli, kt├│re pozwol─ů Czytelnikowi zrozumie─ç, w jaki spos├│b mo┼╝na zdoby─ç i utrzyma─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů przy wykorzystaniu Internetu. Zagadnienia poruszane w ksi─ů┼╝ce s─ů zilustrowane czternastoma obszernymi studiami przypadk├│w pokazuj─ůcymi, jak pos┼éugiwa─ç si─Ö zaprezentowanymi modelami i narz─Ödziami. Autorzy daj─ů praktyczne rady, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalaj─ůcego firmie na jak najlepsze wykorzystanie potencja┼éu Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5559 [Magazyn 1], 7012 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6338 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wieloaspektow─ů analiz─Ö sieci spo┼éeczno┼Ťciowych, poczynaj─ůc od przyczyn i skutk├│w ich powstania a┼╝ po mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zar├│wno w biznesie, jak i do komunikowania spo┼éecznego i interpersonalnego. Poza wst─Öpem, ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, zako┼äczenia, trzech aneks├│w, bibliografii oraz spisu tablic i rysunk├│w. Rozdzia┼é pierwszy jest po┼Ťwi─Öcony kwestiom definicyjnym tytu┼éowych sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i om├│wieniu podstaw funkcjonowania na przyk┼éadzie najpopularniejszego obecnie na ┼Ťwiecie serwisu spo┼éeczno┼Ťciowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej zwi─ůzane z kapita┼éem spo┼éecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci spo┼éeczno┼Ťciowych. Rozdzia┼é czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zar├│wno technicznych zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami sieci, jak i etycznych wynikaj─ůcych z wirtualnych sposob├│w komunikowania. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy istotnego i nierozerwalnie zwi─ůzanego z gospodark─ů kontekstu politycznego. Sz├│sty rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera przyk┼éady wykorzystania potencja┼éu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych w gospodarce i polityce, prezentuje tak┼╝e tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W zako┼äczeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych bada┼ä koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kszta┼étowaniu demokracji i spo┼éecze┼ästwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej wyra┼╝a si─Ö przede wszystkim w sprzeda┼╝y, a to zwykle oznacza dostarczenie jak najwi─Ökszej liczbie potencjalnych nabywc├│w informacji o przedsi─Öbiorstwie, wyrobach lub us┼éugach. Mo┼╝liwo┼Ť─ç t─Ö stwarzaj─ů us┼éugi sieciowe w trybie po┼é─ůczeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic og┼éoszeniowych i w┼éa┼Ťnie Internet, kt├│ry stanowi mi─Ödzynarodow─ů rodzin─Ö sieci komputerowych, ┼é─ůcz─ůc─ů miliony ludzi na ┼Ťwiecie. Elementy te tworz─ů tzw. rynek on-line. W ksi─ů┼╝ce autorzy wskazali, jak walczy─ç i zwyci─Ö┼╝a─ç na tym rynku, aby osi─ůgn─ů─ç maksymalne zwyci─Östwo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7788 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(sEria)
Tyt. oryg.: New rules for the new ecnomy : 10 radical strategies for a connected world, 1998.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia dziesi─Ö─ç zasad le┼╝─ůcych u podstaw wy┼éaniaj─ůcego si─Ö porz─ůdku finansowego. S─ů to fundamentalne regu┼éy wpisane w nowe terytorium i stosuj─ůce si─Ö do wszystkich bran┼╝, nie tylko technologicznych. Te dziesi─Ö─ç praw raczej ujmuje zasady, kt├│re kszta┼étuj─ů nasze nowe ┼Ťrodowisko gospodarcze, ani┼╝eli okre┼Ťla bie┼╝─ůce kr├│tkoterminowe trendy koniunktury.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11543 XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [323]-351.
We wsp├│┼éczesnej, niezwykle z┼éo┼╝onej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie ka┼╝dej firmy staje si─Ö odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomen├│w spo┼éecznych staje si─Ö to, ┼╝e rozproszone i lu┼║no po┼é─ůczone ze sob─ů jednostki (konsumenci) potrafi─ů si─Ö samoorganizowa─ç, tworzy─ç wirtualne spo┼éeczno┼Ťci i dobrowolnie ze sob─ů wsp├│┼épracowa─ç. Jak dok┼éadnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywo┼éane rozwojem i ekspansj─ů technologii sieciowych przekszta┼écaj─ů biznes? Czy wymuszaj─ů zmian─Ö dotychczasowych praktyk i stwarzaj─ů warunki dla nowej jako┼Ťci spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu? Ksi─ů┼╝ka odpowiada na te pytania, a tak┼╝e na pytania zwi─ůzane ze skutkami zmian technologicznych, spo┼éecznych i kulturowych wywo┼éanych rozwojem nowych technologii (zw┼éaszcza Web 2.0) dla proces├│w zarz─ůdzania organizacjami, w szczeg├│lno┼Ťci dla koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13506 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14476 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wies┼éawa Czy┼╝owicza: Autor bardzo s┼éusznie wskazuje na dynamik─Ö zmian zachodz─ůcych w bie┼╝─ůcym stuleciu w ┼╝yciu wsp├│┼éczesnych pa┼ästw, narod├│w i przedsi─Öbiorstw. To ten okres w┼éa┼Ťnie charakteryzuje si─Ö radykaln─ů transformacj─ů wielu dotychczas dzia┼éaj─ůcych na globalnym rynku przedsi─Öbiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju r├│┼╝norodnych form i modeli biznesowych, kt├│re sprzyjaj─ů skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku ┼Ťwiatowym. St─ůd te┼╝ niezwykle wa┼╝ne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjno┼Ťci w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [265]-268. Indeks.
Upowszechnienie si─Ö Internetu radykalnie zmienia oblicze wsp├│┼éczesnego biznesu, a umiej─Ötno┼Ť─ç wykorzystania mo┼╝liwo┼Ťci, jakie stwarza to narz─Ödzie, staje si─Ö dla wielu firm niezb─Ödne do przetrwania na rynku. Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia rol─Ö technologii internetowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W spos├│b kompleksowy omawia zastosowanie Internetu w poszczeg├│lnych obszarach dzia┼éalno┼Ťci firm - zar├│wno tych, kt├│re funkcjonuj─ů wy┼é─ůcznie w przestrzeni wirtualnej, jak i organizacji tradycyjnych, kt├│re chc─ů korzysta─ç z sieci przy realizacji okre┼Ťlonej funkcji. Ksi─ů┼╝ka ca┼éo┼Ťciowo ujmuje problematyk─Ö wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6347 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Internet jest uwa┼╝any za najwa┼╝niejszy wynalazek XX wieku. Jego b┼éyskawiczna i osza┼éamiaj─ůca kariera sprawi┼éa, i┼╝ przesta┼é by─ç techniczn─ů ciekawostk─ů, lecz sta┼é si─Ö cz─Ö┼Ťci─ů codziennego ┼╝ycia. Sza┼é internetowy opanowa┼é r├│wnie┼╝ Polsk─Ö, wchodz─ůc do prawie wszystkich segment├│w zastosowa┼ä biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybko┼Ťci─ů ┼Ťwiat┼éa" wszelkie geograficzne bariery, sprawiaj─ůc, i┼╝ nasi klienci, dostawcy, partnerzy z ┼éa┼äcucha dostaw, ale r├│wnie┼╝ i konkurenci, znale┼║li si─Ö w zasi─Ögu "klikni─Öcia myszk─ů". Niniejsza praca - napisana przez naukowc├│w akademickich oraz praktyk├│w gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumie─ç trendy w zarz─ůdzaniu logistyk─ů i ┼éa┼äcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwi─ůzania e-biznesowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4394 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka stanowi przewodnik dla wszystkich, kt├│rych fascynuje wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç. Rzeczywisto┼Ť─ç, kt├│ra jest nam coraz bli┼╝sza, staj─ůc si─Ö codzienno┼Ťci─ů. Czytelnik dowie si─Ö wi─Öc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara si─Ö przybli┼╝y─ç czytelnikowi najwa┼╝niejsze zagadnienia, kt├│re przedstawiaj─ů transformacj─Ö proces├│w gospodarczych i spo┼éecznych w ci─ůgu ostatnich dw├│ch lat. Czytelnik znajdzie tu du┼╝o informacji dotycz─ůcych rynku polskiego, a w szczeg├│lno┼Ťci dane o firmach, kt├│re dobrze funkcjonuj─ů w nowej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285 IX.12 [Czytelnia C], 4448 IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozw├│j ┼Ťwiatowej gospodarki sprawia, ┼╝e coraz wi─Öcej firm ma charakter ponadnarodowy dzia┼éaj─ů w wielu pa┼ästwach, cz─Östo wr─Öcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania musz─ů wi─Öc z jednej strony uwzgl─Ödnia─ç wiele czasami odmiennych wyzwa┼ä p┼éyn─ůcych z r├│┼╝nych rynk├│w, a z drugiej stanowi─ç jednak sp├│jn─ů strategi─Ö dzia┼éania ca┼éej firmy. Autor przedstawi┼é zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osi─ůgania globalnej integracji. Zilustrowa┼é je wieloma przyk┼éadami, a ka┼╝dy rozdzia┼é ko┼äcz─ů pytania problemy u┼éatwiaj─ůce zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8816 XII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10290 XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again