Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Górczyński Robert
(2)
Brown Ian J
(1)
Chappell Laura
(1)
Dooley Kevin
(1)
Jachymczuk Wiesława
(1)
Michałowski Tomasz
(1)
Nahavandipoor Vandad
(1)
Neuburg Matt
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Werner Grzegorz
(1)
Zioło Witold
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
IOS
(3)
RUTER
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE SIECIOWE
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA ROZLEGŁA
(1)
Swift (język programowania)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(2)
Cocoa
(1)
IOS
(1)
Swift
(1)
Xcode
(1)
aplikacja
(1)
iOS
(1)
mobilny system operacyjny
(1)
platforma iOS
(1)
router
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2753 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Gotowe rozwiązania i przykłady aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch.
Indeks.
Książka pokazuje, jak sobie poradzić z codziennymi problemami w trakcie tworzenia aplikacji dla iOS-a. Dzięki niej Czytelnik nauczy się stosować setki technik z zakresu tworzenia oprogramowania na platformie iOS oraz pokona wiele uciążliwych problemów, które pojawiają się podczas tworzenia aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch. Dowie się, jak zaimplementować procedurę rozpoznawania gestów, odtwarzania plików audio i wideo oraz wybierania konkretnych kontaktów i grup z książki adresowej. Ponadto znajdzie gotowe do wdrożenia przykłady, korzystające z wielowątkowości, geolokalizacji i aparatu fotograficznego. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób tworzących oprogramowanie dla platformy iOS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13743.XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: konfiguracja routerów Cisco.
Tyt. oryg.: Cisco cookbook, 2003.
Książka zawiera przykłady rozwiązań większości występujących problemów konfiguracyjnych, w tym: konfigurowanie wielu rodzajów interfejsów, konfigurowanie mechanizmów obsługi wszystkich powszechnie stosowanych protokołów routingu, konfigurowanie systemu uwierzytelniania, konfigurowanie usług dodatkowych (DHCP, NAT), parametryzowanie łączy zapasowych i wykorzystanie protokołu HSRP do zarządzania routerami zapasowymi, zarządzanie routerami z uwzględnieniem usług SNMP, wykorzystanie list dostępu do sterowania przepływem danych. Książka przyda się osobom, które na co dzień posługują sie routerami firmy Cisco. Pomoże szybko i skutecznie rozwiązać wszystkie pojawiające sie problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12662.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
iOS 12 : wprowadzenie do programowania w Swifcie / Matt Neuburg. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 606, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Zgodne z iOS 12, Xcode 10 i Swift 4.2.
Wydanie V dotyczy oryginału.
Indeks.
Podstawy Swifta, Xcode i Cocoa Język Swift poznaliśmy w 2014 roku. Został on opracowany przez Apple specjalnie dla platormy iOS z uwzględnieniem takich założeń, jak przejrzystość, bezpieczeństwo, prostota, łatwość stosowania, zorientowanie obiektowe. Kod w tym języku sam zarządza pamięcią i zapewnia ścisłą kontrolę typów. Swift od początku wzbudził ogromne zainteresowanie programistów, którzy prędko docenili jego zalety. Dziś jest uważany za łatwe do opanowania i bardzo wygodne narzędzie dla profesjonalistów, zwłaszcza że od pewnego czasu Apple dostarcza wraz z Swiftem aplikację Xcode oraz framework Cocoa. To wszystko sprawiło, że Swift stał się bardzo atrakcyjną alternatywą dla Objective-C. Ta książka zawiera bardzo solidne wprowadzenie do tworzenia aplikacji na platformie iOS. Znalazły się tu systematycznie przedstawione informacje na temat Swifta, Xcode i frameworka Cocoa. Podstawy języka wyjaśniono w najużyteczniejszej kolejności, koncentrując się na najczęściej stosowanych i najpraktyczniejszych aspektach Swifta. Sporo miejsca poświęcono środowisku Xcode, w którym odbywa się programowanie na platformie iOS. Omówiono, czym jest projekt, jak zmienić go na aplikację, jak tworzyć, uruchamiać i debugować kod źródłowy, a także jak zgłosić aplikację do sklepu App Store. Bardzo ważną częścią książki jest wprowadzenie do Cocoa Touch, który zapewnia najważniejsze klasy podstawowe, kategorie, protokoły, mechanizmy delegowania i powiadamiania, a także zarządzanie pamięcią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21261.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21260.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej