Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
McKenna Michael C
(3)
Walpole Sharon
(3)
Philippakos Zoi A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Język
angielski
(3)
Temat
CZYTANIE
(3)
Individualized instruction
(2)
Reading (Primary)
(2)
Individualized reading instruction
(1)
Reading (Elementary)
(1)
Słowo kluczowe
English language
(3)
reading
(3)
teaching
(3)
primary level
(1)
vocabulary
(1)
word recognition
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 169-173) and index.
This bestselling book provides a research-based framework for making differentiated instruction work in the primary grades. It includes scientifically validated techniques for teaching each component of the beginning reading program. The authors describe how to use assessment to form differentiated small groups and monitor student progress; plan which skills to target and when; and implement carefully selected instructional strategies. Vivid classroom examples illustrate what differentiated instruction looks like in action in each of the primary grades.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15583.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references (p. 169-172) and index.
Offering step-by-step guidance to simplify planning and decision making, this book reviews the basics of differentiated reading instruction and provides detailed, ready-to-use lesson plans and materials to help teachers hit the ground running. Teachers get everything they need to implement four types of instructional groups over multiple three-week cycles. For fluency, vocabulary, and comprehension, lessons are based on popular, inexpensive trade books. For phonemic awareness and word recognition, dozens of reproducibles are provided, all in a convenient large-size format.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15585.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
With a unique focus on grades 4 and 5, this book explains how to design and implement a research-based reading program that helps all students build major literacy skills (word recognition, fluency, vocabulary, and comprehension). The expert authors present ready-to-use activities, strategies, and lesson plans, along with detailed guidance for assessing students and providing instruction in differentiated small groups. Teachers get a clear understanding of how differentiation works in a tiered response-to-intervention model and how it aligns with the Common Core Standards. In a convenient large-size format, the book includes extenxive reproducible checklists and forms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15584.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej