Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Tur Sandra
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
INSTYTUCJE KULTURY
(2)
Instytucje kultury
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Kultura uczestnictwa
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Powiat bialski (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
INFORMATORY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
instytucje kultury
(2)
kultura
(2)
Biała Podlaska
(1)
instytucje społeczne
(1)
kapitał kulturowy
(1)
marketing
(1)
socjologia
(1)
społeczeństwo sieci
(1)
strategia marketingowa
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 232-236.
Książka przedstawia marketing instytucji kultiry i jego specyfikę. Wyjaśnia, na czym polega kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki. Wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej oraz przybliża narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku. Omawia również działania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11548.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12780.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16213.XXI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 160-172.
Zaprezentowane w książce treści mają charakter empiryczno-teoretyczny. W części empirycznej zastosowane zostały wybrane narzędzia, metody oraz techniki badawcze. Ze względu na ujętą tematykę najważniejsza w opracowaniu wyników była analiza sieci społecznościowych. Część teoretyczna stanowi zdefiniowanie przedmiotu badań oraz traktuje o rozwoju koncepcji na grunt instytucjonalny powiatu bialskiego w zakresie kultury. Celem pracy jest powiązanie kapitału kulturowego z siecią instytucji społecznych w powiecie bialskim. Pograniczne położenie powiatu oraz wpływ chrześcijaństwa i prawosławia sprawia, że jest on podatny na wpływy innych kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17276 [Magazyn 1], P.17275 [Magazyn 1], P.17277 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17478.VI.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17477.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej