Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(33)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Autor
Hyla Marek
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Franke Jerzy (1953- )
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Janiak Małgorzata
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kamińska-Czubała Barbara (1955- )
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kiedrowicz Grzegorz
(1)
Korycińska-Huras Agnieszka
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krakowska Monika
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lorens Roman
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Moskała Jerzy
(1)
Nahotko Marek
(1)
Ochmański Mikołaj
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Olchowik Jan Marian
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rall Beatrice
(1)
Roszkowski Marcin (1978- )
(1)
Rothert Agnieszka
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sikora Krzysztof
(1)
Strasser Thomas
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tasner Michael (1984)
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wargacki Marian
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Wojnicka Elżbieta
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Yip George S
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Środa Krzysztof (1959- )
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Temat
INTERNET
(43)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(9)
MULTIMEDIA
(6)
INFORMACJA NAUKOWA
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
INFORMATYKA
(4)
TURYSTYKA
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMPUTERY
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
STRONY WWW
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MOODLE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOGRAFIA
(1)
BIBLIOGRAFIA NARODOWA
(1)
BIBLIOLOGIA
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
GIS
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Internet
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OPIS BIBLIOGRAFICZNY
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
OTWARTE ZASOBY EDUKACYJNE
(1)
OŚRODKI INFORMACJI
(1)
POLITYKA
(1)
PORADNIKI
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
USŁUGI
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
WEB 2.0
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(16)
e-learning
(5)
e-biznes
(4)
Web 2.0
(3)
handel elektroniczny
(3)
Open Access
(2)
globalizacja
(2)
informacja naukowa
(2)
marketing
(2)
marketing elektroniczny
(2)
modele biznesowe
(2)
otwarte zasoby wiedzy
(2)
platforma Moodle
(2)
repozytorium
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
szkolenie pracowników
(2)
turystyka
(2)
English language
(1)
Facebook
(1)
MARC21
(1)
Web 3.0
(1)
apteka
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
baza bibliograficzna
(1)
bibliografia
(1)
bibliografia historyczna
(1)
bibliografia narodowa
(1)
bibliologia
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
biuro podróży
(1)
cena
(1)
e-Government
(1)
e-administracja
(1)
e-konsument
(1)
e-turystyka
(1)
e-usługi
(1)
edukacja
(1)
edukacja dorosłych
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
informatyka
(1)
innowacje
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
katalog internetowy
(1)
komputer
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja naukowa
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
kształcenie
(1)
language
(1)
learning
(1)
marketing relacji
(1)
marketing usług
(1)
media
(1)
media społecznościowe
(1)
model biznesu
(1)
nauczanie na odległość
(1)
niepełnosprawni
(1)
ochrona konkurencji
(1)
opis bibliograficzny
(1)
oprogramowanie open source
(1)
pokolenie Internetu
(1)
postęp techniczny
(1)
prawo własności intelektualnej
(1)
prezentacja multimedialna
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rezerwacja hotelowa
(1)
rezerwacja lotnicza
(1)
rynek internetowy
(1)
serwis internetowy
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sieci społecznościowe
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu drugiej generacji
(1)
strona WWW
(1)
teaching
(1)
technologia
(1)
usługi turystyczne
(1)
web applications
(1)
wideomarketing
(1)
zaangażowanie interesariuszy
(1)
zarządzanie
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 7-8.
Bibliogr. przy pracach.
Społeczeństwo informacyjne to formacja ludzi, dla których informacja stała się szczególnym towarem. Trudno sobie wyobrazić jakąkolwiek dziedzinę życia, aby to uznane dobro niematerialne tej dziedziny nie mogło wzbogacić. Coraz bardziej doskonałe rozwiązania informatycznych środków technicznych pozwalają na bardzo szybkie i pojemne przechowywanie, przesyłanie i przetwarzanie informacji. Instytut Informatyki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej już po raz trzeci przeprowadził szeroką debatę na temat zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia i działalności człowieka. Niniejsza monografia stanowi podsumowanie takich rozważań, które miały miejsce w dniach 21-22 maja 2009 roku w Białej Podlaskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15675 [Magazyn 1], P.15661 [Magazyn 1], P.15658 [Magazyn 1], P.15682 [Magazyn 1], P.15670 [Magazyn 1], P.15660 [Magazyn 1], P.15659 [Magazyn 1], P.9225 [Magazyn 1], P.15662 [Magazyn 1], P.15654 [Magazyn 1], P.15653 [Magazyn 1], P.15673 [Magazyn 1], P.15677 [Magazyn 1], P.15667 [Magazyn 1], P.15672 [Magazyn 1], P.15669 [Magazyn 1], P.15679 [Magazyn 1], P.15664 [Magazyn 1], P.15674 [Magazyn 1], P.15663 [Magazyn 1], P.15676 [Magazyn 1], P.15680 [Magazyn 1], P.15668 [Magazyn 1], 10953.XV.1 [Magazyn 1], P.15671 [Magazyn 1], P.15666 [Magazyn 1], P.15657 [Magazyn 1], P.15665 [Magazyn 1], P.15655 [Magazyn 1], P.15681 [Magazyn 1], P.15678 [Magazyn 1], P.9227.XV.1 [Magazyn 1], P.15656 [Magazyn 1] (33 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9226.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10952.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internautów w Polsce wciąż wzrasta i wynosi aktualnie około 12 milionów. Warto wykorzystać ten olbrzymi potencjał w aptece. Wielu aptekarzy doceniło już możliwości nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukają oni informacji dla siebie oraz swoich pacjentów. Wykorzystują też Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwiększenia zakresu opieki farmaceutycznej. W książce w przystępny sposób przedstawiono ogromne korzyści podłączenia komputera do Internetu, wiążące się z tym zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11685.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12140.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Oszałamiający rozwój Internetu zaskoczył nawet te społeczeństwa, które oswojone są z szybkimi zmianami technologicznymi. Cyberprzestrzeń stała się przedmiotem fascynacji i nadziei na rewolucyjne zmiany polityczne, ale też wątpliwości i obaw co do, rzeczywistych konsekwencji nowych możliwości. Autorka, dowodzi, że nawet odmitologizowana i sama w sobie pozbawiona cech kreatywnych Sieć stanowi potężny instrument władzy, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym, ekonomicznym, a także politycznym. Poznajemy historię Internetu, debatę na temat cyberdemokracji oraz wirtualne społeczności polityczne. Wreszcie, ukazane w sposób innowacyjny, różne aspekty cyberpolityki z jej mroczną stroną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8754 [Magazyn 1], P.8755 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Celem książki jest przedstawienie pojęć, teorii, narzędzi i modeli, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć, w jaki sposób można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną przy wykorzystaniu Internetu. Zagadnienia poruszane w książce są zilustrowane czternastoma obszernymi studiami przypadków pokazującymi, jak posługiwać się zaprezentowanymi modelami i narzędziami. Autorzy dają praktyczne rady, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak najlepsze wykorzystanie potencjału Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5559 [Magazyn 1], 7012 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6338.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w dobie Internetu / red. Barbara Kożusznik. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2004. - 186, [2] s. : il. (w tym kolor.), faks., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Zarządzanie i technologie informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 1732-3517 ; T. 1)
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9307.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 168.)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Książka jest rezultatem rozważań nad współczesną bibliologią oraz nauką o in­formacji, prowadzonych przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Stu­diów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego, w kontekście możliwości zastosowania szeroko rozumianych technologii informacyjnych. Głównym celem publikacji jest przedstawienie możliwości wieloaspektowego postrzegania udziału technologii informacyjnych zarówno w bibliotekarstwie, jak i w bibliologii i nauce o informacji. Zebrane teksty tworzą obraz aktualnie podejmowanych tematów badawczych przez pracowników IINiSB UW, w których istotną rolę odgrywają tech­nologie informacyjne. Tym samym mamy do czynienia z szeroką paletą problemów badawczych reprezentujących zakres zainteresowań przedstawicieli bibliologii i nauki o informacji oraz ukazujących wielowymiarowość całej problematyki. Założeniem publikacji jest więc nie tyle monograficzne ujęcie tego zagadnienia, co nakreślenie szerokiej perspektywy problematyki obecności IT w badaniach nad książką, biblioteką i informacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16402.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8278.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9618.V.8 [Czytelnia A], 9619.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 127-132.
Opracowanie ma charakter ekonomiczny - jest zatem w nim eksponowany przede wszystkim wpływ technologii informatycznych na proces wymiany na rynku usług turystycznych, natomiast kwestie związane z technicznymi aspektami rozwoju technologii stosowanych w systemach informatycznych zostały ograniczone do minimum. Na uwagę zasługuje również znacząca użyteczność i walory poznawcze opracowania, zwłaszcza 14 studiów przypadków w zakresie e-turystyki z całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12398.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13559.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
"mind the APP!" is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. "Mind the APP!" covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread, Prezi and Leaning Apps, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14549.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Obejmuje część wystąpień poświęconych teorii i praktyce edukacji medialnej. Uszeregowano je w kilku działach: problemy cywilizacji informacyjnej, kształcenie na odległość, technologie informacyjne w kształceniu, kształcenie nauczycieli, studia podyplomowe technologii informacyjnej, technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat roli i miejsca technologii informacyjnej oraz edukacji medialnej we współczesnym kształceniu, dokształcaniu i samokształceniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2726.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje zagadnienia dotyczące pedagogicznej użyteczności technologii informacyjnej. Zapełnia ona lukę w zakresie literatury przedmiotu do zajęć z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kształcenia itp. na nauczycielskich i pedagogicznych kierunkach studiów. Adresatem prezentowanej pracy są słuchacze szkół wyższych, specjalności pedagogicznych i nauczycielskich, a także akademiccy nauczyciele pedagogiki, którym książka ta sugeruje kierunki namysłu naukowego i dobór materiału pożądanego w zawodowym kształceniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4061.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4536.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4275 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Książka przeznaczona jest dla bibliotekarzy, studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej. Przedstawia możliwości wykorzystania zasobów sieci, zasady ich oceny i sposoby przetwarzania. Omawia możliwości prezentacji bibliotek, od projektu witryny aż po publikację w sieci. Zawiera bogaty zbiór edukacyjnych i bibliotekarskich zasobów sieciowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6097.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(sEria)
Tyt. oryg.: New rules for the new ecnomy : 10 radical strategies for a connected world, 1998.
Bibliogr.
Książka przedstawia dziesięć zasad leżących u podstaw wyłaniającego się porządku finansowego. Są to fundamentalne reguły wpisane w nowe terytorium i stosujące się do wszystkich branż, nie tylko technologicznych. Te dziesięć praw raczej ujmuje zasady, które kształtują nasze nowe środowisko gospodarcze, aniżeli określa bieżące krótkoterminowe trendy koniunktury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11543.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. okł. : Przez edukację do społeczeństwa informacyjnego.
Bibliogr. s. 199-203, netografia s. 204.
Pozycja poświęcona roli Internetu we współczesnej edukacji i procesowi przemian cywilizacyjnych zmierzających do stawiania się społeczeństwem informacyjnym. Rozważania i refleksje autorów poszczególnych rozdziałów niniejszej pracy poświęcone są roli, jaką spełnia Internet we wszystkich dziedzinach życia społecznego i gospodarczeo ze szczególnym uwzględnieniem edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5297.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej