Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Thornbury Scott
(2)
Underhill Nic
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
TESTY
(1)
Słowo kluczowe
speaking
(3)
ELT
(2)
handbook
(2)
EFL
(1)
resource book
(1)
resourcebook
(1)
teaching
(1)
teaching speaking
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Teach Speaking / Scott Thornbury. - Ed. 2. - Harlow : Longman, 2006. - IV, 156 s. : rys. ; 24 cm.
(How to)
Learning a language and being able to speak it do not go hand in hand. This book provides both structured activities to get students speaking and ideas for developing confidence in using English outside the classroom. Essentially, this book: examines the different approaches and activities that can be used for teaching and testing speaking. Covers areas of speech such as articulation, fluency and register. Looks at classroom approaches such as drilling, discussions, drama, dialogues and conversation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5176 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Teach Speaking / Scott Thornbury. - Ed. 4. - Harlow : Longman, 2007. - IV, 156 s. : rys. ; 24 cm.
(How to)
Learning a language and being able to speak it do not go hand in hand. This book provides both structured activities to get students speaking and ideas for developing confidence in using English outside the classroom. Essentially, this book: examines the different approaches and activities that can be used for teaching and testing speaking, covers areas of speech such as articulation, fluency and register, looks at classroom approaches such as drilling, discussions, drama, dialogues and conversation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6376.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6375.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Testing Spoken Language : a handbook of oral testing techniques / Nic Underhill. - 18th printing. - Cambridge, New York : Cambridge University Press, 2004. - VII, 117 s. ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Słowo kluczowe: EFL teaching speaking
Index s. 116-117
This is a handbook of practical testing techniques intended for anyone who has to design, adapt, or use oral tests of English as a foreign language. It is therefore intended for native- and non-native speaker teachers, testers, course designers, and educational planners. The book follows the logical stages of a test program, beginning with the reasons for testing, an analysis of the learner's background and needs, and the resources available. It goes on to present oral test techniques and variations, with comments on each, and finally discusses scoring techniques, monitoring, and improving a test program. Underhill is concerned exclusively with oral tests in which the learner has to speak out loud. Although it is designed for use in teaching English, the book could readily be used to create tests in other languages.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7912.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9205.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej