Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(1)
Author
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Sanders William B. (1944- )
(1)
Stefanov Stoyan
(1)
Walkowska Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
JAVASCRIPT
(3)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HTML
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
4 results Filter
Authority data
JAVASCRIPT (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze JĘZYKI PROGRAMOWANIA (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
JavaScript : projekty / William B. Sanders. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 419 s. : rys. ; 24 cm.
Słowo kluczowe: strona WWW ; XML ; HTML ; PHP ; Access 2000 ; JavaScript
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2598 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Technologia i Rozwiązania)
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9063 XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10649 XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13890 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again