Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(17)
Autor
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(7)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Corbett Greville
(1)
Dudeney Gavin (1964- )
(1)
Fortescue Sue
(1)
Hockly Nicky
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Khurshid Ahmad (1948- )
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Rogers Margaret
(1)
Solich Kornelia (1968- )
(1)
Sussex Roland
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Kiribati
(1)
Język
polski
(17)
Temat
KOMPUTERY
(17)
INTERNET
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
JĘZYKI
(3)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
MULTIMEDIA
(2)
NAUCZANIE
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
HISTORIA
(1)
INFORMATYKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
NIEWIDOMI
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PISANIE
(1)
POMOCE TECHNICZNE dla NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
Gatunek
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(3)
computer
(2)
komputer
(2)
language
(2)
ELT
(1)
English language
(1)
Internet
(1)
czytanie
(1)
edukacja
(1)
kształcenie
(1)
learning
(1)
learning strategies
(1)
media
(1)
niepełnosprawni
(1)
pisanie
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
technology
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr.
Prezentowana książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem poświęconym ukazaniu podstawowych problemów występujących we współczesnej edukacji funkcjonującej w warunkach powszechnego wykorzystania komputerów. Zaprezentowano w niej koncepcję nowoczesnej szkoły wspieranej technologią informacyjną. Książka ukazuje proces komputerowego wspomagania kształcenia z pozycji teorii wiadomości. Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest rola i miejsce technologii informacyjnej w nabywaniu umiejętności informacyjnych oraz w stymulowaniu uczącego się do myślenia, a szczególnie myślenia twórczego. Szeroko omówione zostały problemy humanizmu w warunkach szkoły wspieranej technologią informacyjną. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli oraz studentów pragnących poznać zjawiska występujące w szkole ery informacyjnej. Przydatna jest także do kształcenia nauczycieli korzystających z metod komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2534.V.7 [Czytelnia B], P.1279.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechność stosowania narzędzi informatyki w życiu społecznym ma swoje określone konsekwencje dla edukacji. Komputer nie jest tu jeszcze środkiem dydaktycznym jak by się mogło wydawać , lecz potężnym narzędziem wsparcia intelektualnego człowieka. Fakt ten powoduje, że wprowadzenie komputera do edukacji ma wielorakie dla niej konsekwencje. Wielość i różnorodność występujących tu problemów prezentowana jest w rozdziale I niniejszej książki. Rozdział III dotyczy problemów informatyzacji polskiej edukacji. Rozdział IV poświęcony jest problemom nauczania na odległość. W dobie masowego generowania komputerowych programów edukacyjnych obserwujemy coraz wyrażniej potrzebę nabywania umiejętności rozróżniania programów pod kątem ich wartości dla procesu kształcenia. W rozdziale V dokonano analizy dotychczas funkcjonujących systemów oceny oprogramowania. Rozdział VI omawia problemy związane z napędami CD-ROM, kartami dżwiękowymi oraz programami prezentacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2533 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1278.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
W publikacji zamieszczono prace następujących autorów ; B. Siemienieckiego "Kongwinistyczne aspekty technologii edukacyjnej - kierunki badań" , K. Denek "Reforma systemu edukacji szkolnej", J. Gajda "Mass media i hipermedia zagrożeniem i szansą w edukacji", S. Juszczuk "Wybrane aspekty komunikacji interakcyjnej człowieka z komputerem", K. Żuchelkowska "Skrypt z wybranych zagadnień informatyki obudowany środkami dydaktycznymi i jego skuteczność", A. Skarbińska "wpływ dostępu do internetu na nauczanie informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum", W. Lewandowski "Zastosowanie technologii multimediów strumieniowych w procesie przekazu informacji".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2535 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1280.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(New Directions in Language Teaching)
The book discusses the importance of computers in the upcoming era of IT generation as far as ELT and learning are concerned. It also advertises the use of technology in the classroom as the mean of motivating young students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11155.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(How to)
Do książki o sygn. 9776 XXIV CZYT. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.233, do książki o sygn. P.8392 WYP. - płyta CD.234.
The complete How to... for making the most of using digital technology in your classroom. Practical advice on how to use the Internet, email, podcasts, interactive whiteboards etc. including how to structure lessons and assess learning. Tutorial CD-ROM with guided examples and step-by-step instructions on blogs, Webquest creation, Skype and more. Advice on how to keep up to date with new technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8392.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9776.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja zawiera podstawowe kompendium wiedzy na temat wykorzystania technologii informacyjnej w dydaktyce przedmiotów humanistycznych. Autor zawarł w niej podstawowe informacje zarówno teoretyczne dotyczące problemu jak również konkretne rozwiązania praktyki dydaktycznej. Książka adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich w zakresie nauczania przedmiotów humanistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5051.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8278.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9618.V.8 [Czytelnia A], 9619.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem pracy jest analiza najnowszych możliwości mediów cyfrowych i interaktywnych technologii informacyjno-komunikacyjnych będących w dyspozycji osób niepełnosprawnych. Badania prowadzone w wielu środowiskach akademickich nad tymi waznymi aspektami wiedzy służą refleksji pedagogicznej, którą w odniesieniu do osób niepełnosprawnych mają wzbogacić. Praktyczną funkcją publikacji jest wskazanie nowych mozliwości edukacyjnych oraz aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych, w których coraz wiekszego znaczenia nabierają najnowsze rozwiązania technologiczne i medialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14260.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Obejmuje część wystąpień poświęconych teorii i praktyce edukacji medialnej. Uszeregowano je w kilku działach: problemy cywilizacji informacyjnej, kształcenie na odległość, technologie informacyjne w kształceniu, kształcenie nauczycieli, studia podyplomowe technologii informacyjnej, technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat roli i miejsca technologii informacyjnej oraz edukacji medialnej we współczesnym kształceniu, dokształcaniu i samokształceniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2726.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiał zawarty w publikacji odzwierciedla różnorodność naukowych zainteresowań i poglądów autorów. Znajdują się tu treści ogólnodydaktyczne z kontekstem edukacyjnych zastosowań mikrokomputerów, zagadnienia metodyczne i techniczne i poświęcone badaniom empirycznym. Wszystkie artykuły mają na celu udoskonalić pedagogiczny warsztat i wykorzystać go w codziennej praktyce edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1018.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
W książce szczególną uwagę zwrócono na te obszary wykorzystania komputera w edukacji dorosłych, które wzmacniają możliwości intelektualne człowieka. Dobór tematyki książki nie był przypadkowy. Wybrane zostały te obszary zastosowania komputera, które w sposób istotny wpływają na rozwój kognitywny człowieka. Pominięto natomiast tradycyjne wykorzystanie technologii komputerowej w kształceniu, a także wiadomości o procedurach matematyczno-informatycznych. Praca przeznaczona jest dla humanistów pragnących wykorzystać technikę komputerową w edukacji dorosłych. Może ona także stanowić podstawę przemyśleń dla tych osób, które profesjonalnie zajmują się informatyką i zamierzają tworzyć programy dydaktyczne. Książka napisana została tak aby czytelnik, który niewiele miał wspólnego z komputerem, mógł zapoznać się z podstawowymi problemami ich wykorzystania w edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6150.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
How to : teach English with technology - Harlow : Pearson Education Limited, [2008]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm.
(How to)
Do płyty CD o sygn. CD.233 dołączona jest książka o sygn. 9776 XXIV CZYT., do płyty CD.234 - książka o sygn. P.8392 WYP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.234 [Czytelnia A], CD.233 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-211. Indeksy.
Książka Komputery w edukacji. Od przedmiotu do metody kształcenia dotyczy w dużej części włączania nowej dziedziny, jaką ciągle jest technologia informacyjna, do edukacji i w konsekwencji do pedagogiki. Komputer, który przeniknął do wszystkich dziedzin życia, zaskoczył swoją ekspansywnością. Skłonni jesteśmy zaakceptować jego występowanie w biurach i firmach, ale jest on także w szkołach i domach. Jego niekwestionowana obecność w naszych domach, choć nie wszystkim się podoba, jest faktem. Przy komputerze pracujemy i odpoczywamy. Złamany został tradycyjny podział na urządzenia do pracy i rozrywki, a włączenie komputera do przestrzeni życiowej człowieka spowodowało wiele przemian kulturowych. Przemiany te nie pozostają bez konsekwencji dla edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8287.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9631.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Using computers in the language classroom / Christopher Jones, Sue Fortescue. - 3 im. - London, New York : Longman, 1991. - [4], 152 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Bibliogr., indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11282.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Książka poświęcona jest zastosowaniu technologii informacyjnej w komputerowej diagnostyce i terapii pedagogiczne, ukazuje możliwości wykorzystania komputerów w procesie rewalidacji osób niepełnosprawnych oraz zachęca czytelników do ich praktycznego zastosowania. Jest ona próbą spopularyzowania najnowszych osiągnięć Zakładu Technologii Kształcenia i środowiska kognitywistycznego skupionego wokół pisma "Kognitywistyka i media w edukacji".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2715 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1389.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-121, netogr. s. 121-122.
Autorka omawia w książce swoje badania nad wykorzystaniem programów komputerowych do stymulowania procesu nabywania elementarnych umiejętnosci we wczesnej nauce czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16970.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza książka napisana została zarówno z myślą o nauczycielach, jak i rodzicach. Celem jej jest ukazanie możliwości wykorzystania komputera jako narzędzia w procesie eliminowania zaburzeń rozwojowych, w tym funkcji wzroku, słuchu oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. W książce zaprezentowane zostały różne programy, które mogą być wykorzystane zarówno w pracy wyrównawczej z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, jak i dziećmi wykazującymi symptomy deficytów w obszarze sprawności intelektualnej. Książka ta jest również drogowskazem dla tych rodziców i wychowawców, którzy zechcą doskonalić rozwój twórczy swoich dzieci z wykorzystaniem jeszcze jednego, najbardziej nowoczesnego i wszechstronnego narzędzia jakim jest komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2261.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej