Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(53)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(52)
available
(45)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(17)
Wypo┼╝yczalnie
(34)
Czytelnie
(53)
Author
Banasiak Jan
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Garvin Charles D
(2)
K─Ösy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
N─Öcki Zbigniew (1947- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Seabury Brett A
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baney Joann
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielak Marlena
(1)
Bielska Dorota Emilia
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czachowski S┼éawomir (1954- )
(1)
Domalewska Aneta
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Eason Adam
(1)
Fiedor Marian
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Geller Tatiana
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaracz Jan
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
J─Ödruszek Wojciech
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koester Jolene
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leonard Andrew
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lustig Myron W
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ołtarzewska Alicja Małgorzata
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patrzała Amelia
(1)
Pawlik Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Ratajska Anna
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Spitzberg B.H
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stewart John
(1)
Sz├│stak Andrzej
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wilczek-Ru┼╝yczka Ewa
(1)
Wilk Jadwiga
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wo┼║niak Jakub
(1)
W─ůsik Dorota (t┼éumacz)
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
┼ü─Öcki Krzysztof (1960- )
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(53)
United States
(1)
Language
Polish
(52)
English
(2)
Audience Group
Opiekunowie medyczni
(1)
Subject
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(15)
Komunikacja interpersonalna
(4)
NEGOCJACJE
(4)
OPIEKA SPOŁECZNA
(4)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
KONFLIKT
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(2)
SZPITALE
(2)
Służba zdrowia
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
AGRESYWNO┼Ü─ć
(1)
ANOREKSJA
(1)
BEZDOMNO┼Ü─ć
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
DIAGNOSTYKA
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Etyka zawodowa
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(1)
J─śZYKI
(1)
Konflikt
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NAŁÓG
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PEDOFILIA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHIATRIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(1)
Psychologia lekarska
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZICE
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
Staro┼Ť─ç
(1)
Starzenie si─Ö
(1)
Stres zawodowy
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Opracowanie
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA
(1)
Domain
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
57 results Filter
Book
In basket
Dzi─Öki tej lekturze szybko dowiesz si─Ö w jaki spos├│b komunikowa─ç si─Ö z du┼╝ym audytorium, przekona─ç innych do swoich racji, ale r├│wnie┼╝ jak zab┼éysn─ů─ç elokwencj─ů podczas mniej oficjalnych spotka┼ä. Pozycja obowi─ůzkowa nie tylko dla wyk┼éadowc├│w, manager├│w czy trener├│w. Pomaga ona r├│wnie┼╝ lepiej komunikowa─ç si─Ö z najbli┼╝szymi. Autorka przedstawia w ksi─ů┼╝ce proste techniki i metody pomagaj─ůce prze┼éama─ç naturalny l─Ök przed publicznymi wyst─ůpieniami oraz rady jak si─Ö prezentowa─ç w trakcie m├│wienia. Podkre┼Ťla r├│wnie┼╝, ┼╝e wa┼╝ny jest ca┼éokszta┼ét wyst─Öpu, a nie tylko tre┼Ť─ç przem├│wienia. Dzi─Öki systematycznym ─çwiczeniom ka┼╝dy mo┼╝e sta─ç si─Ö m├│wc─ů doskona┼éym. Dzi─Öki metodom zawartym w tej ksi─ů┼╝ce: zrobisz dobre, pierwsze wra┼╝enie, wzbudzisz szacunek u s┼éuchaczy, zainteresujesz audytorium, zyskasz pewno┼Ť─ç siebie w trakcie m├│wienia, b─Ödziesz wyluzowany, pozb─Ödziesz si─Ö stresu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10445 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze KOMUNIKACJA SPOŁECZNA (hasło przedmiotowe)
zob. też ROZMOWA (hasło przedmiotowe) ; STOSUNKI INTERPERSONALNE (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane cz─Östo kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przysz┼éo┼Ťci, nale┼╝─ů do najwa┼╝niejszych kompetencji zawodowych, kt├│re pomagaj─ů pracownikowi odnale┼║─ç si─Ö na rynku pracy, a organizacji zdoby─ç i utrzyma─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů. Ksi─ů┼╝ka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji spo┼éecznych ujmowanych jako umiej─Ötno┼Ťci interpersonalne. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in.: uwarunkowania kompetencji spo┼éecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji spo┼éecznych, rol─Ö metod edukacyjnych w kszta┼étowaniu tych kompetencji, modele treningu umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych, coaching umiej─Ötno┼Ťci interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji spo┼éecznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12499 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10384 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13423 XXIV [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Ksi─ů┼╝ka zawiera bogaty zestaw materia┼é├│w, kt├│re pomog─ů w rozwijaniu wa┼╝nych kompetencji pracownik├│w, jakimi s─ů umiej─Ötno┼Ťci interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i tw├│rczego ┼Ťrodowiska pracy. Opr├│cz przejrzystej prezentacji najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tej dziedziny, zar├│wno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczaj─ů zbioru kilkudziesi─Öciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ─çwicze┼ä grupowych gotowych do zastosowania podczas szkole┼ä rozwijaj─ůcych umiej─Ötno┼Ťci interpersonalne. S─ů one niezwykle u┼╝ytecznym i przynosz─ůcym wymierne efekty narz─Ödziem dla trener├│w i szkoleniowc├│w, a tak┼╝e - ze wzgl─Ödu na uniwersalno┼Ť─ç i mo┼╝liwo┼Ť─ç dostosowania do r├│┼╝norodnych warunk├│w i potrzeb - dla mened┼╝er├│w, szef├│w zespo┼é├│w i pracownik├│w dzia┼é├│w personalnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14530 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15470 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po nie┼éatwej drodze doskonalenia umiej─Ötno┼Ťci porozumiewania si─Ö w sferze zawodowej, ale mo┼╝e te┼╝ pos┼éu┼╝y─ç jako poradnik komunikacji w og├│le, w ┼╝yciu codziennym. Jest ponadto przydatnym narz─Ödziem dla potrzeb szkole┼ä specjalistycznych i seminari├│w. Autorka dostarcza r├│wnie┼╝ wskaz├│wek przydatnych dla podtrzymywania kontakt├│w biznesowych. Czytelnik dowie si─Ö mi─Ödzy innymi: jak nale┼╝y si─Ö zachowa─ç podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegaj─ů skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadza─ç okresowe oceny pracownik├│w, co to jest konstruktywne s┼éuchanie i jak si─Ö go nauczy─ç, jak umiej─Ötnie przekazywa─ç informacje zwrotne, jakie pytania zadawa─ç klientom przez telefon, ┼╝eby rozmowa z biznesowego punktu widzenia by┼éa skuteczna, jak zapanowa─ç nad nie┼Ťmia┼éo┼Ťci─ů, kt├│ra utrudnia karier─Ö, w jaki spos├│b szuka─ç najlepszych pracownik├│w do swego dzia┼éu, jak zawiera─ç intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagaj─ůcy, jak nawi─ůzywa─ç i podtrzymywa─ç kontakty na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7746 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8751 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Pe┼éna fascynuj─ůcych wiadomo┼Ťci na temat sposob├│w ┼Ťwiadomego i nie┼Ťwiadomego przekazywania wa┼╝nych informacji ksi─ů┼╝ka stanowi niezast─ůpiony poradnik dla ka┼╝dego, kto chce si─Ö nauczy─ç sztuki rozmowy i persfazji oraz stosowa─ç te cenne umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 892 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2121 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskaz├│wek dotycz─ůcych usprawniania umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjnych zar├│wno mi─Ödzyludzkich jak i w kontek┼Ťcie organizacyjnym. Prac─Ö podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga cz─Ö┼Ť─ç dotyczy specyfiki r├│┼╝nych aspekt├│w komunikacji w organizacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8702 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8701 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10177 III.10 [Czytelnia B], 10176 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej ksi─ů┼╝ce w ramach bada┼ä nad komunikowaniem si─Ö w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierza─ç w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni wsp├│┼épracy pomi─Ödzy naukowcami i praktykami zajmuj─ůcymi si─Ö problematyk─ů reagowania w sytuacjach kryzysowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16163 X.6.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16162 X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16960 XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarz─ůdzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej b─Ödzie rozpatrywana g┼é├│wnie pod k─ůtem zwi─Ökszenia efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä mened┼╝erskich. Zasadnicz─ů tez─ů przyj─Öt─ů w pracy jest wskazanie na ┼Ťcis┼é─ů zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy kompetencjami komunikacyjnymi mened┼╝era a jego zdolno┼Ťci─ů do efektywnego zarz─ůdzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niekt├│re wyniki w┼éasnych rozwa┼╝a┼ä teoretycznych autora i bada┼ä empirycznych prowadzonych nad komunikacj─ů interpersonaln─ů, zarz─ůdzaniem i rozwojem cz┼éowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11293 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki spos├│b ludzie komunikuj─ů si─Ö podczas bezpo┼Ťrednich spotka┼ä? Co wp┼éywa na jako┼Ť─ç naszych wzajemnych kontakt├│w? Czy mo┼╝emy zawierzy─ç naszemu pierwszemu wra┼╝eniu? Co ┼Ťwiadczy o tym, ┼╝e nasze gesty i mimika odkrywaj─ů przed innymi to, co tak naprawd─Ö my┼Ťlimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyci─ůgaj─ůca uwag─Ö nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukaj─ůcych odpowiedzi na powy┼╝sze i podobne pytania powsta┼éo mn├│stwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedn─ů z ciekawszych jest bez w─ůtpienia ksi─ů┼╝ka. Jej autor nakre┼Ťla najistotniejsze, podstawowe poj─Öcia i cechy dystynktywne komunikowania si─Ö interpersonalnego, przedstawia szczeg├│┼éow─ů analiz─Ö proces├│w komunikacyjnych, nawi─ůzuje do wa┼╝nych zagadnie┼ä pojawiaj─ůcych si─Ö w trakcie bada┼ä z zakresu codziennego porozumiewania si─Ö, takich jak rasa czy p┼ée─ç, r├│┼╝nice mi─Ödzy kobiecym i m─Öskim sposobem komunikowania si─Ö, komunikowanie si─Ö za pomoc─ů komputera.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4656 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5026 III.10 [Czytelnia B], 5025 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole / Kirsten Lennecke ; red. wyd. I pol. Artur Owczarek. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VII, [1], 140 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynaj─ů wsp├│┼épracowa─ç, to dostrzegaj─ů siebie, reaguj─ů na siebie, wymieniaj─ů mi─Ödzy sob─ů informacje - komunikuj─ů si─Ö. Niniejsza ksi─ů┼╝ka zawiera wiele przyk┼éad├│w zaczerpni─Ötych z codziennego ┼╝ycia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotycz─ůce m. in.: umiej─Ötno┼Ťci porozumiewania si─Ö i wsp├│┼épracy, wyra┼╝ania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjno┼Ťci pracownik├│w, rozm├│w o podwy┼╝kach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10076 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11686 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16342 VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Spraw, aby ludzie chcieli poleca─ç innym twoje produkty! Dowiedz si─Ö, dlaczego niekt├│re produkty maj─ů fan├│w na ca┼éym ┼Ťwiecie. Odkryj, dlaczego ka┼╝dy m├│wi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niekt├│re produkty odnosz─ů olbrzymi sukces bez wydatk├│w na promocj─Ö, a kosztowne kampanie reklamowe przechodz─ů niezauwa┼╝one. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce b─Ödziesz wiedzia┼é, jak wypromowa─ç swoje produkty bez nadwyr─Ö┼╝ania bud┼╝etu firmy! Poznaj nowy spos├│b prowadzenia interes├│w. Zdob─ůd┼║ zaufanie klient├│w. Dowiedz si─Ö, jak spowodowa─ç, aby Twoja firma si─Ö wyr├│┼╝nia┼éa, a ludzie chcieli poleca─ç j─ů swoim znajomym. Autorem ksi─ů┼╝ki jest Andy Sernovitz, kt├│ry przekaza┼é zasady marketingu szeptanego przedstawicielom najwi─Ökszych marek ┼Ťwiata, a tak┼╝e tysi─ůcom drobnych przedsi─Öbiorc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14296 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15213 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynaj─ů swoje analizy od problematyki psychologicznej dotycz─ůcej jednostki w or┼čganizacji. Podejmuj─ů wa┼╝ne zagadnienia zwi─ůzane z osobowo┼Ťci─ů cz┼éowieka, sfer─ů jego emocji i motywacji. Prezentuj─ů zagadnienia zwi─ůzane z procesem podejmowania decyzji. Nast─Öpnie ─ż g┼é├│wnie w oparciu o wiedz─Ö socjologiczn─ů i dorobek psychologii spo┼éecznej ─ż rozwa┼č┼╝aj─ů determinanty zachowa┼ä w grupie w kontek┼Ťcie tak istotnych problem├│w, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przej┼Ťcie na poziom ca┼éej organizacji: struktur, cel├│w, sposobu sprawowania w┼éadzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowa┼ä organizacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13054 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9340 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Je┼╝eli chcesz odnie┼Ť─ç sukces oraz tworzy─ç udane relacje b─ůd┼║ Twoja praca wywo┼éuje stres, to ta ksi─ů┼╝ka jest dla Ciebie! Zach─Öca do zmiany postaw oraz modyfikacji: r├│l, kt├│re si─Ö ju┼╝ zdezaktualizowa┼éy, dzia┼éa┼ä nieefektywnych w czasach generacji Y, a tak┼╝e systemu warto┼Ťci i przekona┼ä. A to wymaga odwagi ÔÇ×puszczeniaÔÇŁ starych wzorc├│w, schemat├│w i wyj┼Ťcia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia si─Ö mo┼╝liwo┼Ť─ç eksperymentowania i ┼Ťwiadomego wp┼éywania na sytuacje, w kt├│rych si─Ö znajdujesz. Ksi─ů┼╝ka ma charakter bardziej holistyczny ni┼╝ typowe podr─Öczniki b─ůd┼║ poradniki. Zawiera zar├│wno materia┼é teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskaz├│wek oraz ─çwicze┼ä. Jest propozycj─ů alternatywn─ů wobec podr─Öcznik├│w na temat zachowa┼ä ludzi w organizacjach. Przeznaczona jest dla: - os├│b, kt├│re jeszcze nie s─ů mened┼╝erami ÔÇô mo┼╝e by─ç przewodnikiem dla pokolenia Y w okre┼Ťleniu ┼Ťcie┼╝ki kariery zawodowej; - specjalist├│w, kt├│rzy zostali awansowani i odkrywaj─ů, co to znaczy ÔÇ×kierowa─ç lud┼║miÔÇŁ ÔÇô pomocny dla nich b─Ödzie opis mo┼╝liwych dzia┼éa┼ä w konkretnych sytuacjach; - mened┼╝er├│w z do┼Ťwiadczeniem, kt├│rzy widz─ů, ┼╝e stosowane metody przesta┼éy by─ç efektywne ÔÇô polecamy im zw┼éaszcza komunikacj─Ö intrapersonaln─ů oraz emocje w pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8697 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10159 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Terapia)
Tyt. oryg.: Therapeutic communication, 2007
Bibliogr. s. 264-267. Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka w atrakcyjny i przyst─Öpny spos├│b wprowadza w tematyk─Ö komunikowania si─Ö w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta-klient (pocz─ůtkow─ů faz─Ö terapii, rozw├│j i post─Öpy, komunikacj─Ö emocjonaln─ů i kierowanie rozmowami terapeutycznymi). Przedstawia przyk┼éadowe dialogi mi─Ödzy terapeut─ů a klientem oraz wskaz├│wki dotycz─ůce rozwijania umiej─Ötno┼Ťci terapeutycznych. Ukazuje r├│┼╝nice mi─Ödzy codziennymi relacjami spo┼éecznymi a relacj─ů terapeutyczn─ů. Ksi─ů┼╝ka zawiera: podstawowe informacje dotycz─ůce granic komunikacji, motywacji klient├│w i ich otwierania si─Ö przed terapeut─ů, zagadnie┼ä etycznych i aspekt├│w prawnych; protoko┼éy z kilku sesji terapeutycznych, ukazuj─ůce najwa┼╝niejsze elementy zintegrowanych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu komunikacji w terapii; praktyczne ─çwiczenia, wspomagaj─ůce rozwijanie poszczeg├│lnych umiej─Ötno┼Ťci terapeutycznych; etyczne standardy pracy terapeut├│w; przejrzysty i wyczerpuj─ůcy wykaz najwa┼╝niejszych termin├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7947 III.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9221 III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again