Form of Work
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(52)
available
(45)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(17)
Wypożyczalnie
(34)
Czytelnie
(53)
Author
Banasiak Jan
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Garvin Charles D
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Seabury Brett A
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baney Joann
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielak Marlena
(1)
Bielska Dorota Emilia
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czachowski Sławomir (1954- )
(1)
Domalewska Aneta
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Eason Adam
(1)
Fiedor Marian
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Geller Tatiana
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaracz Jan
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koester Jolene
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leonard Andrew
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lustig Myron W
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ołtarzewska Alicja Małgorzata
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patrzała Amelia
(1)
Pawlik Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Ratajska Anna
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Spitzberg B.H
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stewart John
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wilk Jadwiga
(1)
Winch Sławomir
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Łęcki Krzysztof (1960- )
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(53)
United States
(1)
Language
Polish
(52)
English
(2)
Audience Group
Opiekunowie medyczni
(1)
Subject
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(15)
Komunikacja interpersonalna
(4)
NEGOCJACJE
(4)
OPIEKA SPOŁECZNA
(4)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
KONFLIKT
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
SZPITALE
(2)
Służba zdrowia
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANOREKSJA
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
DIAGNOSTYKA
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Etyka zawodowa
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYKI
(1)
Konflikt
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NAŁÓG
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PEDOFILIA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHIATRIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia lekarska
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZICE
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres zawodowy
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Domain
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
57 results Filter
Book
In basket
Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym. Dzięki metodom zawartym w tej książce: zrobisz dobre, pierwsze wrażenie, wzbudzisz szacunek u słuchaczy, zainteresujesz audytorium, zyskasz pewność siebie w trakcie mówienia, będziesz wyluzowany, pozbędziesz się stresu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10445 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze KOMUNIKACJA SPOŁECZNA (hasło przedmiotowe)
zob. też ROZMOWA (hasło przedmiotowe) ; STOSUNKI INTERPERSONALNE (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12499 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10384 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13423 XXIV [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14530 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15470 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7746 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8751 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Pełna fascynujących wiadomości na temat sposobów świadomego i nieświadomego przekazywania ważnych informacji książka stanowi niezastąpiony poradnik dla każdego, kto chce się nauczyć sztuki rozmowy i persfazji oraz stosować te cenne umiejętności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 892 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2121 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8702 III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701 III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10177 III.10 [Czytelnia B], 10176 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16163 X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16162 X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16960 XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11293 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4656 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5026 III.10 [Czytelnia B], 5025 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole / Kirsten Lennecke ; red. wyd. I pol. Artur Owczarek. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VII, [1], 140 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10076 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11686 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16342 VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14296 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15213 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13054 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9340 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach. Przeznaczona jest dla: - osób, które jeszcze nie są menedżerami – może być przewodnikiem dla pokolenia Y w określeniu ścieżki kariery zawodowej; - specjalistów, którzy zostali awansowani i odkrywają, co to znaczy „kierować ludźmi” – pomocny dla nich będzie opis możliwych działań w konkretnych sytuacjach; - menedżerów z doświadczeniem, którzy widzą, że stosowane metody przestały być efektywne – polecamy im zwłaszcza komunikację intrapersonalną oraz emocje w pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8697 III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10159 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Terapia)
Tyt. oryg.: Therapeutic communication, 2007
Bibliogr. s. 264-267. Indeksy.
Książka w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta-klient (początkową fazę terapii, rozwój i postępy, komunikację emocjonalną i kierowanie rozmowami terapeutycznymi). Przedstawia przykładowe dialogi między terapeutą a klientem oraz wskazówki dotyczące rozwijania umiejętności terapeutycznych. Ukazuje różnice między codziennymi relacjami społecznymi a relacją terapeutyczną. Książka zawiera: podstawowe informacje dotyczące granic komunikacji, motywacji klientów i ich otwierania się przed terapeutą, zagadnień etycznych i aspektów prawnych; protokoły z kilku sesji terapeutycznych, ukazujące najważniejsze elementy zintegrowanych umiejętności z zakresu komunikacji w terapii; praktyczne ćwiczenia, wspomagające rozwijanie poszczególnych umiejętności terapeutycznych; etyczne standardy pracy terapeutów; przejrzysty i wyczerpujący wykaz najważniejszych terminów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7947 III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9221 III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again