Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(9)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(18)
Autor
Jędrych Elżbieta
(2)
Bachman Dorota
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kowalczyk Ryszard (1959- )
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Pawlik Beata
(1)
Piech Łukasz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rzeźnicka-Krupa Jolanta
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Stąpór Kazimierz
(1)
Szews Przemysław
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Wawak Tadeusz (1946- )
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
Środki masowego przekazu
(3)
INTERNET
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Księgarstwo
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Literatura polska
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(1)
Poetyka
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Policja
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Reportaż
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
TELEWIZJA PUBLICZNA
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Monografia
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
media
(4)
Internet
(3)
komunikacja społeczna
(3)
biblioteka akademicka
(2)
kapitał społeczny
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing
(2)
społeczność lokalna
(2)
więź społeczna
(2)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
Web 2.0
(1)
agresja elektroniczna
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
baza danych
(1)
bezdomność
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka publiczna
(1)
biblioteka szkolna
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
czytelnik
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dyskurs medialny
(1)
dziennikarstwo telewizyjne
(1)
e-commerce
(1)
e-komunikacja
(1)
e-konsument
(1)
ekonomia mediów
(1)
ekonomika mediów
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
hybrydyzacja
(1)
infografika
(1)
informacja naukowa
(1)
kolekcja biblioteczna
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja audiowizualna
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja wizualna
(1)
leki
(1)
media lokalne
(1)
media publiczne
(1)
media społecznościowe
(1)
mediacja biblioteczna
(1)
medioznawstwo
(1)
niepełnosprawni
(1)
nierówności edukacyjne
(1)
nowe media
(1)
obsługa bibliotecza
(1)
policja
(1)
praca socjalna
(1)
pracownicy socjalni
(1)
przemoc rówieśnicza
(1)
przysposobienie biblioteczne
(1)
regionalizm
(1)
reportaż
(1)
rozmowa
(1)
rozwój
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek książki
(1)
rynek prasy
(1)
rynek radiowy
(1)
rynek telewizyjny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
seksting
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
standardy
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
szkoła
(1)
telewizja publiczna
(1)
udostępnianie
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wizerunek
(1)
wizualizacja informacji
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zbiory biblioteczne
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 118)
Bibliogr. s. 250-264.
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11387.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna - Komunikacja Medialna - Komunikacja Sieci)
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12610.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-193.
Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19552.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19551.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zeszyt Wydziałowy / Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ; z. nr 2)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 126-127.
Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.8.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. 339-360.
Książka poświęcona jest jakości kształcenia, jednakże punktem wyjścia w tych rozważaniach uczniono zagadnienie nierówności obserwowane we współczesnej szkole. Tematyka została zgrupowana wokół trzech zagadnień: oblicza nierówności edukacyjnych, problemy i dylematy szkoły, komunikacja w środowisku edukacyjnym. Książka pozwala lepiej poznać przemiany i oblicza współczesnej szkoły, jej osiągnięcia i trudności, a także ukazuje perspektywy możliwego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12689.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13737.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-203.
Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępowania ľ indywidualnego i zbiorowego. Wydaje się, że mają one większe znaczenie w budowaniu oblicza współczesnych społeczeństw, niż wola i dążenia ludzi, czyniąc nas niewolnikami informacji, technicznych środków jej przekazu oraz niezależnych od naszej woli źródeł informacji. Do takiego oblicza rzeczywistości pewnie większość z nas zdążyła się przyzwyczaić. Jednak czy zastanawiamy się nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jaką komunikacja odgrywa albo może odgrywać w życiu społecznym, powiązane są z dążeniem do tego, by lepsza była jego jakość? By lepiej, bogaciej żyć? Co może łączyć komunikację z procesami rozwoju? Dlaczego rozwój miałby w jakikolwiek sposób wiązać się ze sposobami komunikowania się ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania może przybywać bogactwa? To niektóre z pytań jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukując na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w świat dialogu i jego uwarunkowań politycznych, edukacyjnych i społecznych istniejących w naszym kraju. Podpowiada również, jak kształtować nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzystać dla pożytku własnego i ogółu. Poznajemy też sprawczą moc kreatywnego myślenia wspólnot ludzkich oraz warunki pozwalające na pojawienie się twórczej wartości kapitału społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13647 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13646.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14665.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2021r. (Wydanie I). - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 189-201.
Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.69.VI.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 189-201.
Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18274.VI.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20417.VI.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20416.VI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr., netogr. s. 234-237.
Publikacja stanowi podsumowanie wieloletniej pracy autorki z osobami bezdomnymi. To nie tylko podręcznik zawierający niezbędne informacje dotyczące modeli pracy socjalnej i wsparcia psychologicznego osób zagrożonych bezdomnością i bezdomnych, ale jest to także zapis losów konkretnych ludzi i zdarzeń, zamnkiętych w zjawisku bezdomności. Autorka przedstawia przegląd ugruntowanej wiedzy dotyczącej różnych aspektów pracy socjalnej z osobami bezdomnymi, by następnie przejść do praktycznych wskazówek dotyczących form i zasad udzielania wsparcia socjalnego i psychologicznego różnym kategoriom osób bezdomnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14947.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15777.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-304. Indeks.
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17987 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19535.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19534.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności komunikatów oraz świadomość dbałości o informację ze strony Policji, ponieważ poprawia to zaufanie do instytucji publicznych. Należyte obchodzenie się z informacjami buduje również pozytywny wizerunek oraz autorytet Policji. Autorka wskazuje na możliwość wykorzystania informacji i obiegu informacji dla kształtowania poczucia bezpieczeństwa przez obywateli we wszystkich domenach funkcjonowania podmiotów polityczno-społeczno-gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22117.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22116.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce Autorka podejmuje kwestię konstruowania codziennego dyskursu przez dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w potocznych rozmowach, w których komunikują się z innymi ludźmi, tworzą i interpretują otaczającą je rzeczywistość, nadając jej określone znaczenia, przy czym zarówno ich dyskurs, jak one same są w różny sposób określane i definiowane. W książce zbadano aspekt pozytywnego aspektu dyskursu dziecięcego, starając się dociec czy i jak dzieci porozumiewają się z innymi w specjalnej instytucji edukacyjnej jaką jest przedszkole dla dzieci z upośledzeniem umysłowym. Celem pracy jest ukazanie na tle filozoficzno-socjologicznych ujęć procesów komunikacji opisu, analizy i interpretacji różnorodnych aktów komunikacyjnych, w trakcie których dochodzi do wymiany i interpretacji rozmaitych znaczeń i do ukształtowania społecznego, uwarunkowanego kulturowo tekstu, którego twórcami są dzieci i ich partnerzy interakcyjni. Adresatami publikacji mogą być studenci, a także wykładowcy akademiccy pedagogiki specjalnej oraz innych kierunków pedagogicznych, nauczyciele i wychowawcy przedszkoli, szkół specjalnych, klas i szkół integracyjnych, terapeuci, psycholodzy, logopedzi, instruktorzy, a także rodzice i opiekunowie osób niepełnosprawnych intelektualnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6041 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7295.III.10 [Wypożyczalnia B], P.6040.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7296.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd obecnego stanu oświaty i jego uwarunkowań oraz prezentuje bogatą ofertę edukacyjną mieszczącą się w "autorskich kreacjach dialogu edukacyjnego" w wykonaniu współautorów publikacji. Pozycja ta wnosi wiele nowych rozwiązań w celu unowocześnienia kształtowania edukacji na miarę XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3527.V.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2237.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3526.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony: 274-338.
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22428.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22427.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
"Książka traktuje o możliwościach poprawy i doskonalenia jakości znajdujących się w sferze zarządzania szkołą wyższą. (...) Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw nowym nurtom i tendencjom życia akademickiego: naukowo-badawczego, dydaktycznego i kulturowego, uwzględniając kontekst otoczenia, w tym kontekst prawny, techniczno-technologiczny i społeczno-gospodarczy. Stanowi interesujące kompendium wiedzy o zagadnieniach, z jakimi mierzy się dziś lub zmierzy się w niedalekiej przyszłości szkolnictwo wyższe i poszczególne uczelnie. Jest również ciekawym materiałem informacyjno-instruktażowym dla środowiska akademickiego. (...) Praca uwzględnia założenia tak zwanej reformy bolońskiej, a ponadto eksponuje - jako jeden z warunków powodzenia misji - potrzebę zmiany kultury organizacyjnej uczelni oraz wartości wyznawanych przez ich pracowników". (Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Lisieckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13061.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3868)
Bibliografia, netografia na stronach 323-355. Indeks.
W monografii została przeprowadzona analiza najistotniejszych zjawisk i procesów, które wpłynęły na rynkowy, społeczno-kulturowy i estetyczny status książkowej odmiany polskiego reportażu literackiego. Podjęte rozważania stanowią próbę omówienia głębiej pojmowanej ontologii książek reporterskich, zgodnie z kanoniczną tezą Marshalla McLuhana, że „środek przekazu sam jest przekazem”. Początkowe rozdziały dotyczą genezy i chronologii rozwoju tytułowej formy medialnej na polskim rynku wydawniczym, począwszy od drugiej połowy XIX wieku do czasów współczesnych. Wśród poruszonych w dalszej części monografii zagadnień kluczową rolę odgrywają aktualne przeobrażenia poetyki charakteryzowanej kategorii książek niefikcjonalnych, w tym: nowe zasady ich promocji i dystrybucji w erze cyfrowej. Tak ukierunkowana refleksja ma na celu wyróżnienie potencjalnych kierunków dalszej ewolucji formalnej polskiego reportażu książkowego, wynikających z jego adaptowania do standardów kultury konwergencji i wyróżników epoki ponowoczesnej. Wskazane zagadnienia zostały omówione z wykorzystaniem licznych kontekstów literaturoznawczych, medioznawczych, bibliologicznych, kulturoznawczych, historycznych i in. To wieloaspektowe i interdyscyplinarne studium z założenia adresowane jest zatem nie tylko do ścisłego kręgu sympatyków i badaczy polskiego reportażu, lecz także do szerszego grona osób zainteresowanych sytuacją tradycyjnej kultury druku w dobie ekspansji nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21671.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21670.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-290.
"[...] to pozycja bardzo cenna co najmniej z dwóch powodów: po pierwsze dotyczy niezwykle aktualnego problemu, przed jakim stoi zarówno młode pokolenie, jak i jego wychowawcy, oraz po drugie, Autor przedstawia zjawisko agresji elektronicznej i cyberbullyingu z dużym znawstwem tematu, w szerokim kontekście teoretycznym oraz z wynikami obszernych badań własnych. [...] Jest to rzetelne kompendium wiedzy [...]. Wszystko to sprawia, że tekst czyta się z dużym zainteresowaniem." (dr hab. Barbara Szmigielska-Siuta, prof. UJ)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12071.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13182.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym / Anna Rogala, Bogna Pilarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 296 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22510.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22509.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej