Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
Publikacje naukowe
(3)
Status
only on-site
(12)
available
(6)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(12)
Author
Banasiak Jan
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hofman Iwona
(2)
K─Öpa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Arnold Jane
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
D├Ârnyei Zolt├ín
(1)
Eason Adam
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Lynch Tony
(1)
Nockowska Maria
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Scannell Edward E
(1)
W─ůsik Dorota (t┼éumacz)
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
┼ü─ůczy┼äski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(9)
New York (State)
(2)
Kiribati
(1)
United States
(1)
Language
Polish
(10)
English
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
Metody badawcze
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza tre┼Ťci i zawarto┼Ťci medi├│w
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE
(2)
Nauczanie j─Özyk├│w obcych
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
DYSKURS (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Image
(1)
Interakcje społeczne
(1)
J─śZYKI
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(1)
Mediolingwistyka
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
SŁUCHANIE
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Współdziałanie
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(5)
J─Özykoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 results Filter
No cover
Book
In basket
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Tony Lynch looks at how learners interact in the classroom, and offers guidance to teachers on how to make lessons more effective by giving learners better opportunities for interaction and communication. Using illustrative transcripts, he offers insights from research into the nature of real-life interaction, and practical guidance on designing communicative tasks in all four skills.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9106.XXIV.14.3 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10730.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. V.54 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Ksi─ů┼╝ka zawiera bogaty zestaw materia┼é├│w, kt├│re pomog─ů w rozwijaniu wa┼╝nych kompetencji pracownik├│w, jakimi s─ů umiej─Ötno┼Ťci interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i tw├│rczego ┼Ťrodowiska pracy. Opr├│cz przejrzystej prezentacji najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tej dziedziny, zar├│wno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczaj─ů zbioru kilkudziesi─Öciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ─çwicze┼ä grupowych gotowych do zastosowania podczas szkole┼ä rozwijaj─ůcych umiej─Ötno┼Ťci interpersonalne. S─ů one niezwykle u┼╝ytecznym i przynosz─ůcym wymierne efekty narz─Ödziem dla trener├│w i szkoleniowc├│w, a tak┼╝e - ze wzgl─Ödu na uniwersalno┼Ť─ç i mo┼╝liwo┼Ť─ç dostosowania do r├│┼╝norodnych warunk├│w i potrzeb - dla mened┼╝er├│w, szef├│w zespo┼é├│w i pracownik├│w dzia┼é├│w personalnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzaj─ůca wiedz─Ö w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczeg├│lnie wobec nowych zjawisk pojawiaj─ůcych si─Ö na tym gruncie. Du┼╝y nacisk k┼éadzie si─Ö w niej na prawid┼éowe podej┼Ťcie do jednostki, rodziny czy grupy spo┼éecznej. Tom pierwszy omawia teoretyczne podstawy dzia┼éania, a mianowicie porozumiewanie si─Ö, rozpocz─Öcie interwencji, diagnozowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1800 [Magazyn 1], P.1799 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3077.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzaj─ůca wiedz─Ö w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczeg├│lnie wobec nowych zjawisk pojawiaj─ůcych si─Ö na tym gruncie. Du┼╝y nacisk k┼éadzie si─Ö w niej na prawid┼éowe podej┼Ťcie do jednostki, rodziny czy grupy spo┼éecznej. Tom drugi omawia praktyczn─ů realizacj─Ö teoretycznych podstaw dzia┼éania zawartych w poprzedniej cz─Ö┼Ťci, zwracaj─ůc uwag─Ö na zr├│┼╝nicowanie podej┼Ťcia w zale┼╝no┼Ťci od uk┼éad├│w spo┼éecznych i kultur.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1802 [Magazyn 1], 3078 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1801.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLILÔÇÖs growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Talk about understanding : rethinking classroom talk to enhance comprehension / Ellin Oliver Keene. - Portsmouth, NH : Heinemann, 2012. - XXII, 160 s. : il. ; 24 cm. + 1 videodisc ((120 min.) : sd., col. ; 4 3/4 in.)
Bibliogr.
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta VCD o tej samej sygnaturze.
Reading education pioneer Ellin Oliver Keene demystifies comprehension instruction by describing what it can look like when readers comprehend deeply and what it can look like when teachers aim for this deep comprehension. This ground-breaking book is illustrated with video footage of Ellin modeling the reading instruction she describes. Here, you can watch Ellin use language and teaching moves that help students go beyond superficial reading comprehension to lasting understanding. "Talk About Understanding" offers: ├┤Outcomes of Understanding├ Markers - descriptions of the behaviors present when children understand a text deeply including ways to assess with and teach toward these outcomes; ├┤Talk About Understanding├ Principles - suggestions to modify teaching language and teaching interactions to deepen children─║s ability to comprehend; ├┤From the Inside├ Video Segments - classroom footage of Ellin teaching lessons that illustrate use of the ├┤Outcomes of Understanding├ markers and ├┤Talk About Understanding├ principles from the book.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14555.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Tom jest osi─ůgni─Öciem naukowym. [ÔÇŽ] B─Ödzie dobrze s┼éu┼╝y┼é wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [ÔÇŽ], pomna┼╝a w stopniu wysokim nasza wiedz─Ö o mediach i j─Özyku ÔÇ×medialnymÔÇŁ. Zagadnienie jest fascynuj─ůce poznawczo zar├│wno dla lingwistyki, jak i nauk spo┼éecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii spo┼éecznej, politologii) z kilku powod├│w. Po pierwsze, media sta┼éy si─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie dominuj─ůc─ů si┼é─ů nap─Ödow─ů cywilizacji, a internet, korona medi├│w, podstaw─ů funkcjonowania jednostek, mniejszych i wi─Ökszych grup a┼╝ po wymiar globalny. Po wt├│re, w dw├│ch ostatnich dekadach XX wieku dokona┼éa si─Ö rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma zosta┼éa zast─ůpiona przez now─ů kultur─Ö pi┼Ťmienno┼Ťci elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powi─ůzana z najnowocze┼Ťniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, tak┼╝e w mediach najnowszej generacji, j─Özyk nadal pe┼éni rol─Ö najwa┼╝niejsz─ů i wci─ů┼╝ jest kodem wiod─ůcym, jednak nara┼╝onym na dzia┼éanie medialnych m├│d, kult├│w i fascynacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 19558.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19557.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach s─ů niezwykle atrakcyjn─ů nowo┼Ťci─ů wydawnicz─ů na polskim rynku bada┼ä medi├│w. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przyk┼éadem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak r├│wnie┼╝ jego niszczenia w przestrzeni publicz┬şnej. O czym zatem jest ta ksi─ů┼╝ka? O tym, jak to robi─ç w spos├│b profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajduj─ů tu zastosowanie, jakie to mo┼╝e rodzi─ç nast─Öpstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim pisz─ů w spos├│b niezwykle interesuj─ůcy i badawczo odkrywczy m┼éodzi analitycy, dzia┼éaj─ůcy przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto si─Ögn─ů─ç po t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzy─ç wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci badawcze w zakresie komunikacji spo┼éecznej. prof. Teresa Sasi┼äska-Klas, Uniwersytet Jagiello┼äski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19560.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uznaj─ůc, ┼╝e nauki o mediach wchodz─ů w okres dojrza┼éo┼Ťci metodologicznej i chc─ůc uczci─ç jubileusz naszej serii, dziesi─ůty jej tytu┼é ÔÇô Wsp├│┼éczesne media. Problemy i metody bada┼ä nad mediami ÔÇô zaplanowa┼éy┼Ťmy jako swoiste podsumowanie. Wa┼╝nym powodem wyboru problematyki by┼éo przej┼Ťcie od etapu opisu wn─Ötrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty bada┼ä i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak bada─ç, czerpi─ůc z multigenetyczno┼Ťci dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedzia┼éo 46 badaczy, kt├│rych teksty zosta┼éy podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentuj─ůc poszczeg├│lne nurty badawcze wsp├│┼éczesnego medioznawstwa, zawieraj─ů om├│wienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zar├│wno zaczerpni─Ötych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikuj─ů zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a tak┼╝e zwracaj─ů uwag─Ö na najwa┼╝niejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy bada┼ä nad mediami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 19556.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19555.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again