Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Antczak Mariola
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Szybińska Maria
(1)
┼╗ukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(3)
English
(1)
Subject
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(3)
INNOWACJE
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Indeks.
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracownik├│w s─ů coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarz─ůdza─ç firm─ů i osi─ůgn─ů─ç biznesowe cele, nie mo┼╝esz lekcewa┼╝y─ç roli komunikacji wewn─Ötrznej. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz skuteczne narz─Ödzia komunikacji wewn─Ötrznej dostosowane do najnowszych sposob├│w porozumiewania si─Ö takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy spo┼éeczno┼Ťciowe czy kana┼éy RSS. Dowiesz si─Ö, jak powi─ůza─ç strategi─Ö biznesow─ů ze strategi─ů komunikacji, w jaki spos├│b lepsza komunikacja wewn─Ötrzna wp┼éywa na zaanga┼╝owanie pracownik├│w, jak zarz─ůdza─ç komunikacj─ů, aby osi─ůgn─ů─ç po┼╝─ůdane rezultaty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12233.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13358.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodz─ůcymi wsp├│┼écze┼Ťnie w otoczeniu przedsi─Öbiorstw, zmienia si─Ö forma i uwarunkowania pracy zespo┼éowej. Liczne organizacje decyduj─ů si─Ö na zmian─Ö tradycyjnych form pracy zespo┼éowej na zespo┼éy wirtualne. Ksi─ů┼╝ka, poza prezentacj─ů procesu komunikacji w zespo┼éach wirtualnych, stara si─Ö udzieli─ç odpowiedzi na pytanie: jak projektowa─ç system komunikacji zespo┼éu wirtualnego, aby osi─ůgn─ů─ç wysok─ů skuteczno┼Ť─ç jego dzia┼éania. W kolejnych rozdzia┼éach przedstawiono zar├│wno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespo┼éach wirtualnych, b─Öd─ůce wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespo┼éach oraz prowadzonych wywiad├│w z kierownikami zespo┼é├│w, jak r├│wnie┼╝ bada┼ä ankietowych zrealizowanych w┼Ťr├│d cz┼éonk├│w tych zespo┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13818.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16925.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
W monografii zosta┼éy zaprezentowane badania dotycz─ůce dzia┼éa┼ä z zakresu marketingu wewn─Ötrznego w bibliotekach wojew├│dztwa ┼é├│dzkiego. Obszerna cz─Ö┼Ť─ç teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we wsp├│┼éczesnym spo┼éecze┼ästwie informacyjnym oraz analiz─Ö koncepcji marketingu wewn─Ötrznego. Autorki, wykorzystuj─ůc do realizacji wyznaczonych cel├│w badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnosz─ů si─Ö do obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w prawnych, wskazuj─ů na wsp├│┼éczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a nast─Öpnie podejmuj─ů pr├│b─Ö wyja┼Ťnienia istoty i znaczenia marketingu wewn─Ötrznego we wsp├│┼éczesnej bibliotece. W cz─Ö┼Ťci badawczej omawiaj─ů wyniki badania empirycznego dotycz─ůcego takich zagadnie┼ä, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewn─Ötrznego (np. komunikacja wewn─Ötrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewn─Ötrznego przez pracownik├│w, konfrontacja oczekiwa┼ä pracownik├│w ze stanem faktycznym. Wa┼╝nym dodatkiem do ksi─ů┼╝ki jest wyczerpuj─ůca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, pocz─ůwszy od najwcze┼Ťniejszej, datowanej na rok 1991. Zalet─ů monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again