Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(21)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(21)
available
(15)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(21)
Author
Mruk Henryk
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Aluchna Maria
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Burda Kinga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jak├│bczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kie┼╝el Ewa
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zbiorowa Praca
(1)
Zieliński Marek
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
┼╗ukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
┼╗yminkowski Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(21)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(20)
PUBLIC RELATIONS
(5)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
TURYSTYKA
(2)
BANKI
(1)
Decyzje
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOSMETYKA
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
22 results Filter
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych prowadzonych w ramach projektu Ministerstwa Nauki i Informatyzacji "Ocena proces├│w komunikowania si─Ö na rynku przedsiebiorstw - uj─Öcie modelowe", w kt├│rym autorzy pe┼énili rol─Ö kierownika (Grzegorz Leszczy┼äski) i g┼é├│wnych wykonawc├│w (Piotr Kwiatek i Marek Zieli┼äski). Realizacja tego projektu by┼éa znacznie ┼éatwiejsza dzi─Öki wsp├│┼épracy student├│w specjalno┼Ťci Komunikacja w biznesie Uniwersytetu Ekonomcznego w Poznaniu, kt├│rym nale┼╝─ů si─Ö szczeg├│lne podzi─Ökowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8185.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9525.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz cz─Ö┼Ťciej podstawowy obszar zainteresowa┼ä wielu pracownik├│w nauki zajmuj─ůcych si─Ö marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter sk┼éania do refleksji nad rol─ů i znaczeniem tego obszaru aktywno┼Ťci przedsi─Öbiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodz─ůce procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozw├│j nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozw├│j medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a tak┼╝e rosn─ůce znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsi─Öwzi─Ö─ç biznesowych i budowaniu relacji na rynku powoduj─ů ┼╝e komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w dzia┼éalno┼Ťci podmiot├│w na rynku. St─ůd te┼╝ pojawia si─Ö w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnie┼ä pozwalaj─ůce na wyci─ůganie wniosk├│w i uog├│lnie┼ä dotycz─ůcych prawid┼éowo┼Ťci zachodz─ůcych w obszarze proces├│w i narz─Ödzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsi─Öbiorstwa dzia┼éaj─ůce na r├│┼╝nych rynkach. Podejmowane przez liczne o┼Ťrodki akademickie badania empiryczne dotycz─ůce komunikacji rynkowej owocuj─ů coraz wi─Ökszym porz─ůdkowaniem poj─Ö─ç i ustalaniem zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy r├│┼╝nymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wst─Öp)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Ksi─ů┼╝ka jest pog┼é─Öbion─ů refleksj─ů nad komunikacj─ů marketingow─ů w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczeg├│┼éowo prezentuje jej narz─Ödzia uj─Öte w 4 podstawowe formy przekazu ─ż promocj─Ö osobist─ů, reklam─Ö, promocj─Ö dodatkow─ů i public relations. Omawia ich cechy i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, akcentuj─ůc wymiary integracji, konfiguracj─Ö i zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy nimi w dw├│ch odmiennych, jednak wzajemnie si─Ö uzupe┼éniaj─ůcych ┼Ťrodowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawi─ůzuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji spo┼éecznej, zarz─ůdzania i marketingu oraz do rozwi─ůza┼ä kszta┼étuj─ůcych komunikacj─Ö marketingow─ů pod wp┼éywem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narz─Ödzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesuj─ůce przyk┼éady i do┼Ťwiadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing communication / Joanna ┼╗ukowska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 117 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr., netogr. s. 110-114. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16926.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja sk┼éada sie z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, kt├│re maj─ů g┼é├│wnie charakter pogl─ůdowy, tzn. prezentuj─ů aktualny stan wiedzy dotycz─ůcy poruszanych zagadnie┼ä. Tematyka podejmowana w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruje sie na nastepuj─ůcych zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w bran┼╝y kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsument├│w na rynku us┼éug kosmetycznych, odpowiedzialno┼Ť─ç cywilna i karna zwi─ůzana ze ┼Ťwiadczeniem us┼éug kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, b─Öd─ůca prac─ů zbiorow─ů zespo┼éu autor├│w, pracownik├│w Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematyk─Ö zastosowania nowych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych, zar├│wno w uj─Öciu teoretycznym - przedstawiaj─ůc bogactwo nowoczesnych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych oraz definiuj─ůc i porz─ůdkuj─ůc omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizuj─ůc aplikacj─Ö nowych narz─Ödzi i technik w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci non profit: w kampaniach spo┼éecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zar├│wno do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i praktyk├│w gospodarczych oraz mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami non profit, zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie problematyk─ů komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pozytywny wizerunek banku w┼Ťr├│d jego klient├│w jest jednym z najwa┼╝niejszych sk┼éadnik├│w maj─ůtku banku. Z punktu widzenia klient├│w u┼éatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizacj─Ö ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyra┼║nie odr├│┼╝ni─ç si─Ö od konkurencji i budowa─ç zaufanie klient├│w do banku. Ksi─ů┼╝ka pokazuje mo┼╝liwo┼Ťci kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomoc─ů narz─Ödzi marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 190-191.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano koncepcj─Ö wymiany informacji, czyli komunikacji mi─Ödzy ga┼é─Özi─ů turystyczn─ů (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narz─Ödzia i metody komunikacji dla tej specyficznej ga┼é─Özi gospodarczej. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla student├│w wszystkich kierunk├│w studi├│w zwi─ůzanych z turystyk─ů, pracownik├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, w┼éa┼Ťcicieli, menad┼╝er├│w i pracownik├│w podmiot├│w gospodarczych ga┼é─Özi turystycznej, pracownik├│w i dzia┼éaczy organizacji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5770 [Magazyn 1], P.5769 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5495.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6899.XX.5 [Czytelnia B], 6898.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Sylwetki ekspert├│w s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje nowoczesne podej┼Ťcie do wykorzystania eventu jako narz─Ödzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teori─Ö marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikacj─Ö narz─Ödzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegl─ůd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystyk─Ö cech eventu jako narz─Ödzia komunikacji firm z konsumentami, - wska┼║niki do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä z wykorzystaniem event├│w, - zarys historii event marketingu w Polsce i na ┼Ťwiecie, - opis struktury bran┼╝y eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyk├│w - uznanych ekspert├│w z obszaru marketingu, medi├│w i bran┼╝y eventowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16651.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16650.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podej┼Ťcia do komunikacji rynkowej stworzy┼éa wyra┼║n─ů luk─Ö poznawcz─ů, kt├│rej wype┼énieniem s─ů zainteresowane zar├│wno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmuj─ůcy si─Ö m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych m.in. nad determinantami wsp├│┼éczesnej komunikacji rynkowej, mo┼╝liwo┼Ťciami zastosowania nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci personalizacji komunikat├│w, a tak┼╝e tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazuj─ůcych jednocze┼Ťnie na konwencjonalnych i nowoczesnych ┼Ťrodkach przekazu. Obok prowadzonych bada┼ä r├│wnie istotn─ů kwesti─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç publikowania ich wynik├│w, a tak┼╝e wymiana my┼Ťli i do┼Ťwiadcze┼ä os├│b zawodowo zwi─ůzanych z problematyk─ů komunikacji." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W ksi─ů┼╝ce Autorzy mawiaj─ů klasyczna kompozycj─Ö narz─Ödzi promocji, a wi─Öc reklam─Ö, public relations, promocj─Ö sprzeda┼╝y, merchandising, opakowanie, sprzeda┼╝ osobist─ů, marketing bezpo┼Ťredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogacon─ů o problematyk─Ö komunikacji marketingowej w Internecie i gad┼╝et├│w promocyjnych. Przedstawili tak┼╝e proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesuj─ůca praca naukowa sk┼éada si─Ö z pi─Öciu obszernych rozdzia┼é├│w. W pierwszym znalaz┼éy si─Ö zagadnienia dotycz─ůce public relations przedsi─Öbiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfik─Ö wykorzystanej metody badawczej i opisano narz─Ödzie badawcze, ponadto rozdzia┼é ten charakteryzuje badan─ů populacj─Ö, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury pr├│by badawczej. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki bada┼ä prowadzonych przez autork─Ö, a w pi─ůtym skupiono si─Ö na rozwa┼╝aniach dotycz─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci oceny poziomu komunikacyjnej wra┼╝liwo┼Ťci konsument├│w za pomoc─ů skali pomiarowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7800.IX.18 [Czytelnia C], 7799.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-221.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje u┼╝yteczn─ů wsp├│┼écze┼Ťnie wiedz─Ö na temat sposob├│w i technik porozumiewania si─Ö. Przedstawia metody wyrabiania umiej─Ötno┼Ťci skutecznego komunikowania si─Ö z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera om├│wienia zasad wystapie┼ä publicznych, sztuki m├│wienia i s┼éuchania, a tak┼╝e przybli┼╝a znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach mi─Ödzy lud┼║mi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji dzia┼éania przedsi─Öbiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich dzia┼éa┼ä w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dok┼éadnego poznania czynnik├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na jego post─Öpowanie w procesie zachowa┼ä nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsument├│w decyduj─ů o tym, co przedsi─Öbiorstwo mo┼╝e zaoferowa─ç. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z pi─Öciu g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci: zastosowanie bada┼ä do analizy zachowa┼ä konsument├│w, marka i lojalno┼Ť─ç w zachowaniach konsument├│w, rozw├│j narz─Ödzi komunikowania si─Ö z konsumentami, zachowania m┼éodych konsument├│w, seniorzy na rynku. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12853.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej uczelni wy┼╝szej - komunikacja szko┼éy wy┼╝szej z otoczeniem. Praca sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwesti─Ö znaczenia marki, jej to┼╝samo┼Ťci i wizerunku, omawia rol─Ö serwisu www uczelni wy┼╝szej oraz spos├│b wykorzystywania ranking├│w i program├│w akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga cz─Ö┼Ť─ç publikacji zawiera prezentacj─Ö wynik├│w bada┼ä przeprowadzonych przez Uczelni─Ö w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynik┼ée z nich wnioski pozwoli┼éy okresli─ç specyfik─Ö komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szko┼éy wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem ksi─ů┼╝ki s─ů procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz─ůce wewn─ůtrz gospodarstwa domowego. W cz─Ö┼Ťci I przedstawione zosta┼éy problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w cz─Ö┼Ťci II problemy decyzyjne. Publikacja umo┼╝liwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja w┼éadzy w Polsce wp┼éyn─Ö┼éy na wykreowanie nowej roli samorz─ůd├│w terytorialnych, kt├│re przej─Ö┼éy odpowiedzialno┼Ť─ç za sw├│j rozw├│j. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorz─ůdy nie mog─ů ogranicza─ç si─Ö do tradycyjnych form dostarczania us┼éug publicznych spo┼éeczno┼Ťciom lokalnym, lecz powinny podejmowa─ç dzia┼éania promarketingowe ukierunkowane na odbiorc─Ö i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narz─Ödzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorz─ůdu terytorialnego, e-urz─ůd i rola personelu w obs┼éudze interesant├│w, marketing polityczny. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dla badaczy i praktyk├│w zarz─ůdzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarz─ůdzanie jest dynamiczn─ů dziedzin─ů nie znosz─ůc─ů pustki, prze┼╝ywaj─ůc─ů ci─ůg┼éy rozw├│j. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodz─ůcych w otoczeniu przedsi─Öbiorstw, jak i zmian maj─ůcych miejsce wewn─ůtrz organizacji. Ostatnie dziesi─Ö─ç lat jest dowodem na nieuchronno┼Ť─ç i ci─ůg┼éo┼Ť─ç wyst─Öpowania tych proces├│w. Oznacza to zar├│wno dla badaczy, jak i praktyk├│w specjalizuj─ůcych si─Ö w tym temacie konieczno┼Ť─ç ┼Ťledzenia bie┼╝─ůcych zmian otoczenia zachodz─ůcych w wielu r├│┼╝nych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gust├│w konsument├│w, a tak┼╝e nowych wyzwa┼ä stawianych przed przedsi─Öbiorstwami, oraz reakcji przedsi─Öbiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsi─Öbiorstwa, kt├│re nie umiej─ů dostrzec zachodz─ůcych zjawisk czy pojawiaj─ůcych si─Ö trend├│w, s─ů skazane na pora┼╝k─Ö i wypadni─Öcie z rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9207.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again