Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(63)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(62)
only on-site
(59)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(28)
Wypo┼╝yczalnie
(38)
Czytelnie
(59)
Author
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(5)
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kie┼╝el Ewa
(3)
Mr├│z Bogdan
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(3)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(2)
Bauman Zygmunt (1925- )
(2)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czes┼éaw (1945- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cross Gary
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
D─ůbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Grzesiek Agnieszka
(1)
G├│rnik-Durose Ma┼égorzata (1960- )
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Ko┼╝ak-Siara Tatiana
(1)
Kranas Gra┼╝yna
(1)
Kucia Michał
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Obirek Stanis┼éaw (1956- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Gra┼╝yna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stolecka Agata
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wo┼Ť Jerzy ( -2010)
(1)
Wo┼Ť Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyrwas-Wi┼Ťniewska Monika
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
zbiorowa Praca
(1)
┼üangowska-Szcz─Ö┼Ťniak Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(25)
Country
Poland
(64)
Language
Polish
(64)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
SPO┼╗YCIE
(12)
MARKETING
(8)
POSTAWY
(5)
TURYSTYKA
(5)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
DECYZJE
(2)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PRACA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ZACHOWANIE
(2)
CENTRA HANDLOWE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KLAUZULE ABUZYWNE
(1)
KOBIETA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OWOCE
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
STUDENCI
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UBÓSTWO
(1)
UMOWA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
1989-
(5)
2001-0
(4)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODR─śCZNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
74 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest obszernym i warto┼Ťciowym opracowaniem naukowym traktuj─ůcym kompleksowo oraz w spos├│b pog┼é─Öbiony o zjawiskach masowo funkcjonuj─ůcych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, a mianowicie konsumpcji i konsumeryzmie. To w┼éa┼Ťnie wok├│┼é tych zjawisk skupione jest dzisiejsze spo┼éecze┼ästwo kraj├│w rozwini─Ötych gospodarczo. Praca ta ma istotny wp┼éyw na zakres wiedzy i kierunki dalszych bada┼ä nad szeroko rozumianym poj─Öciem konsumpcji porz─ůdkuj─ůcym rzeczywisto┼Ť─ç kulturow─ů oraz najistotniejsze wymiary egzystencji i kondycji wsp├│┼éczesnego cz┼éowieka (dr hab. Stanis┼éaw Popek, prof UEK).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15205.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazuj─ů, sk─ůd mo┼╝na czerpa─ç wiedz─Ö o zachowaniach konsument├│w, a nast─Öpnie okre┼Ťlaj─ů znaczenie podstawowych proces├│w poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte s─ů wynikami bada┼ä naukowych oraz zilustrowane przyk┼éadami zastosowania wiedzy psychologicznej w dzia┼éaniach marketingowych. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia opis zachowa┼ä konsumenckich z trzech punkt├│w widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych proces├│w psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, proces├│w emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza proces├│w nie┼Ťwiadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki bada┼ä nad konsumentem, czyli bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14406.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksi─ůzki jest pr├│ba spojrzenia na rol─Ö konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce oaz problematyke zachowa┼ä konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oferuje perspektyw─Ö globaln─ů i koncentruje si─Ö na przegl─ůdzie najwa┼╝niejszych czynnik├│w kszta┼étuj─ůcych zachowania wsp├│┼éczesnych konsument├│w w epoce globalizacji i Internetu. Cz─Ö┼Ť─ç druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki spos├│b nowe technologie zmieniaj─ů i modeluja zachowania wsp├│┼éczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to pr├│ba spojrzenia na relacje konsument├│w z przedsi─Öbiorstwem jako najwa┼╝niejszym podmiotem gospodarczym, kt├│ry ma zaspokaja─ç ich r├│┼╝ne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 269-276.
Zamierzeniem autor├│w ksi─ů┼╝ki by┼éo kompleksowe ukazanie z┼éo┼╝onej problematyki zwi─ůzanej z konsumentem, jego miejscem w uk┼éadzie rynkowym oraz kszta┼étowaniem si─Ö rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. Atutem tej ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie problematyki zachowa┼ä konsument├│w w uj─Öciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z modelowaniem zachowa┼ä konsument├│w na rynku, a tak┼╝e proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, i┼╝ ksi─ů┼╝ka ta ukazuje konsumenta zar├│wno jako obiekt, kt├│rego decyzje s─ů kszta┼étowane przez rynek, jak i r├│wnie┼╝ jako jednostk─Ö aktywnie kszta┼étuj─ůc─ů swoje otoczenie. Problematyka zwi─ůzana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami zosta┼éa tak dobrana, aby sprzyja┼éa przydatno┼Ťci ksi─ů┼╝ki dla badaczy tego problemu, os├│b zajmuj─ůcych si─Ö programowaniem zjawisk rynkowych, student├│w oraz praktyk├│w, w szczeg├│lno┼Ťci pracownik├│w dzia┼é├│w marketingowych w firmach, agencji bada┼ä rynku czy te┼╝ agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9707.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9706.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) - psychologia (hasło przedmiotowe)
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) - Polska (hasło przedmiotowe)
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) - badanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
W publikacji om├│wiono te aspekty zmian w zachowaniach konsument├│w, kt├│re s─ů bliskie idei zr├│wnowa┼╝onego rozwoju i zr├│wnowa┼╝onej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach wsp├│┼éczesnych konsument├│w. Szczeg├│┼éowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocze┼Ťniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatk├│w konsumpcyjnych kraj├│w UE pod k─ůtem nowoczesno┼Ťci, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsument├│w, proces unowocze┼Ťniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach m┼éodych konsument├│w na rynku, zjawisko wsp├│lnej konsumpcji jako alternatywny model spo┼╝ycia, postawy konsument├│w zwi─ůzane z proekologiczn─ů dekonsumpcj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14997.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15837.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14299.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy ref.
Publikacja Edukacja konsumencka - cele, instrumenty, dobre praktyki mo┼╝e inspirowa─ç do dalszych bada┼ä, przyczyniaj─ůc si─Ö do wype┼énienia luki, jaka obecnie znajduje si─Ö na rynku w przedmiotowej dziedzinie. Kr─ůg jej potencjalnych czytelnik├│w rysuje si─Ö szeroko. Obok student├│w kierunk├│w ekonomicznych i spo┼éecznych obejmie tak┼╝e osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmuj─ůcych zadanie edukacji konsumenciej oraz m┼éodych naukowc├│w, zainteresowanych t─ů "wschodz─ůc─ů" problematyk─ů. O rosn─ůcym zainteresowaniu tej ostatniej grupy ┼Ťwiadcz─ů referaty kilkunastu m┼éodych pracownik├│w r├│┼╝nych polskich uczelni, kt├│re wchodz─ů w sk┼éad tej publikacji. Przyczyni─ů si─Ö one niew─ůtpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8735 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8734.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10210.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jako┼Ťciowe, chocia┼╝ od lat pe┼éni─ů wa┼╝n─ů rol─Ö w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane s─ů dosy─ç intuicyjnie. Autorka przekonuje, ┼╝e w ┼Ťwietle dokona┼ä wsp├│┼éczesnej psychologii nale┼╝y zrewidowa─ç tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedz─Ö t─Ö warto uwzgl─Ödnia─ç na ka┼╝dym etapie prowadzonych bada┼ä marketingowych, pocz─ůwszy od konstruowania schemat├│w bada┼ä, scenariuszy wywiad├│w, przez decyzje o tym, o co pyta─ç respondent├│w wprost, a co pr├│bowa─ç zrozumie─ç w spos├│b po┼Ťredni, a┼╝ po analiz─Ö i interpretacj─Ö wynik├│w bada┼ä, kt├│ra powinna wykracza─ç poza deklaracje respondent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11465.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11464.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Wsp├│┼écze┼Ťnie konsument bywa nazywany "kr├│lem systemu ekonomicznego". Od jego zachowa┼ä cz─Östo zale┼╝y bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsi─Öbiorstw. Autor przedstawi┼é prawid┼éowo┼Ťci wyst─Öpuj─ůce w post─Öpowaniu konsument├│w w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocze┼Ťnie zosta┼éa pokazana rola czynnik├│w psychologicznych, personalno-demograficznych, spo┼éeczno-kulturowych i ekonomicznych w kszta┼étowaniu zachowania konsument├│w na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Advertising and the mind of the consumer : what works, what doesn't, and why" 2000.
Temat reklamy wydaje si─Ö nieroz┼é─ůcznie zwi─ůzany z wiedz─ů tajemn─ů i nie daj─ůcymi si─Ö ze sob─ů pogodzi─ç pogl─ůdami. Jako konsumenci z regu┼éy uwa┼╝amy, ┼╝e na nas osobi┼Ťcie reklama nie wp┼éywa. Mimo to tworzone s─ů nowe reklamy. A wi─Öc cos dzia┼éa─ç musi - ale na kogo i w jaki dok┼éadnie spos├│b? Na to pytanie odpowiadaj─ů: Max Sutherland - profesor psychologii, specjalista w dziedzinie bada┼ä rynkowych i zachowa┼ä konsumenckich oraz Alice K. Sylvester - wybitny analityk w dziedzinie reklamy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8316 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9968.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9686.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) - prawo - Polska (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again