Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Grzesiek Agnieszka
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Mącik Radosław
(1)
Ozimek Irena
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(24)
SPOŻYCIE
(5)
TURYSTYKA
(5)
POSTAWY
(4)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
CENTRA HANDLOWE
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
KLAUZULE ABUZYWNE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OWOCE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
STUDENCI
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(16)
zachowania konsumenckie
(8)
konsumpcja
(6)
gospodarstwo domowe
(5)
Internet
(2)
ochrona konsumenta
(2)
rynek turystyczny
(2)
aktywność turystyczna
(1)
akulturacja
(1)
badania jakościowe
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
centra handlowe
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dekonsumpcja
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-administracja
(1)
e-commerce
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
e-usługi
(1)
e-zdrowie
(1)
ekonomika informacji
(1)
franchising
(1)
handel elektroniczny
(1)
informacja rynkowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
jakość życia
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja zrównoważona
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura fizyczna
(1)
ludzie starzy
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
młodzież
(1)
organizacje non-profit
(1)
owoce
(1)
podpis elektroniczny
(1)
potrzeba
(1)
prawo
(1)
produkt owocowy
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przetwory owocowe
(1)
przetwórstwo
(1)
płatności elektroniczne
(1)
racjonalność konsumpcji
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rynek internetowy
(1)
rynek odzieżowy
(1)
rynek produktów
(1)
sklep internetowy
(1)
sprawiedliwy handel
(1)
sprzedaż
(1)
starość
(1)
starzenie się społeczeństwa
(1)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(1)
turystyka
(1)
turystyka kulturowa
(1)
usługi
(1)
wizerunek
(1)
zachowania innowacyjne
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zadłużenie
(1)
zakupy internetowe
(1)
żywność modyfikowana genetycznie
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w sposób interesujący przedstawili rolę konsumpcji i konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych, uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, kulturowych, społecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na postępowanie konsumentów na rynku, prawidłowości zachowań konsumentów, problematykę typologii konsumentów, modele rynkowych zachowań konsumentów na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowań konsumentów na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów, proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku, zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia, postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14997.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15837.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Bibliogr. s. 197-219.
Książka identyfikuje zachowania konsumentów na rynku turystyki kulturowej, wykorzystując w tym celu procedury statystyczne. W monografi ujęto rynek turystyki kulturowej w kontekście jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontekście konsumentów, którzy podejmują różnorodne decyzje w związku z podróżą turystyczną. Autorka prezentuje również czynniki, które istotnie determinują zachowania konsumentów na rynku turystyki kulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest poświęcona konsumentowi, zachowaniom konsumenckim i ich przestrzennym zróżnicowaniom. W części teoretycznej została poruszona m.in. problematyka akulturacji, zachowań seniorów jako nabywców, konsumentów usług turystycznych oraz uwarunkowań decyzji zakupowych klientów. Część empiryczna dotyczy głównie badania opinii konsumentów w odniesieniu do żywności modyfikowanej genetycznie, wpływu jakości produktu na decyzje zakupowe, zachowań konsumentów na terenach przygranicznych oraz analizy dochodu jako czynnika warunkującego konsumpcję gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13841.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2371 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-191.
Prezentowana monografia jest próbą charakterystyki makro- i mikrospołecznych zagadnień związanych z procesami starzenia się populacji. Jej empirycznym aspektem są rozważania wokół otrzymanych wyników badań, zmierzających do rozpoznania elementów determinujących zachowania rynkowe starszych konsumentów, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych usług senioralnych. Prezentowane podejście mikroekonomiczne obrazuje, jak ciekawym, niszowym i jeszcze niezdobytym segmentem jest rynek polskich seniorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11627.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12834.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Słowo kluczowe: konsument prawo
Książka stanowi swoisty zarys prawa uwzględniający aktualny stan orzecznictwa z zakresu prawa konsumenckiego, jak również akty wykonawcze regulujące poszczególne materie prawne. Publikacja ma więc charakter praktycznej monografii, cennej przede wszystkim dla osób posługujących się prawem.W książce wyjaśnione zostały wszystkie aspekty ochrony prawa konsumenta. Adresowana jest do przedstawicieli zawodów prawniczych, którzy rozstrzygają, pomagają albo sugerują, jakie stanowisko należy zająć w sporach konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4862 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1223.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza monografia poświęcona jest analizie wybranych czynników mających znaczenie dla poziomu i struktury konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce w minionym dwudziestoleciu. W publikacji przedstawiono wyniki badań empirycznych wielu ośrodków naukowych zajmujących się problematyką konsumpcji. Rozdział pierwszy zawiera rozważania na temat ekonomicznych i społecznych uwarunkowań zachowań konsumentów w Polsce w latach 2000-2008. Aktualny problem kryzysu finansowego i jego wpływu na konsumpcję przedstawiono w drugim rozdziale pracy. Rozdział trzeci prezentuje kierunki zmian sytuacji społeczno-ekonomicznej jednoosobowych gospodarstw domowych w Polsce przy wykorzystaniu metod statystycznych i ekonometrycznych, natomiast czwarty wyniki badań nad uwarunkowaniami konsumpcji usług w polskich gospodarstwach domowych. Kolejny rozdział przedstawia wpływ podatku VAT i polityki podatkowej państwa na poziom konsumpcji gospodarstw domowych, a ostatni rozdział analizuje współzależność wydatków konsumpcyjnych i zadłużenia polskich gospodarstw domowych w latach 1996-2009.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12474.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-160.
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu. Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19840.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematem książki są procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego. W części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II problemy decyzyjne. Publikacja umożliwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-163.
W książce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotyczące budowania potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw, tworzenia źródeł przewag konkurencyjnych oraz osiągania pożądanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wyników badań empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje młodzieży odnośnie do stosowanych instrumentów konkurowania w kategorii produktów odzieżowych. Autorka podjęła próbę skonstruowania modelu kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych w segmencie młodych konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej