Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(25)
Status
only on-site
(24)
available
(23)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(16)
Czytelnie
(24)
Author
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(3)
Kie┼╝el Ewa
(3)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
D─ůbrowska Anna (ekonomia)
(1)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Grzesiek Agnieszka
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mr├│z Bogdan
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Ozimek Irena
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Gra┼╝yna
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(1)
┼üangowska-Szcz─Ö┼Ťniak Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(24)
SPO┼╗YCIE
(5)
TURYSTYKA
(5)
POSTAWY
(4)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
CENTRA HANDLOWE
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
KLAUZULE ABUZYWNE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OWOCE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
STUDENCI
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Subject: time
1989-
(5)
2001-0
(4)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
25 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
W publikacji om├│wiono te aspekty zmian w zachowaniach konsument├│w, kt├│re s─ů bliskie idei zr├│wnowa┼╝onego rozwoju i zr├│wnowa┼╝onej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach wsp├│┼éczesnych konsument├│w. Szczeg├│┼éowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocze┼Ťniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatk├│w konsumpcyjnych kraj├│w UE pod k─ůtem nowoczesno┼Ťci, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsument├│w, proces unowocze┼Ťniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach m┼éodych konsument├│w na rynku, zjawisko wsp├│lnej konsumpcji jako alternatywny model spo┼╝ycia, postawy konsument├│w zwi─ůzane z proekologiczn─ů dekonsumpcj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14997.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15837.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Us┼éugi elektroniczne (e-us┼éugi) odgrywaj─ů coraz wi─Öksz─ů rol─Ö w rozwoju sektora us┼éug i w zaspokajaniu potrzeb konsument├│w i przedsi─Öbiorstw. Przedmiotem pracy s─ů nast─Öpuj─ůce us┼éugi: e-administracja, e-bankowo┼Ť─ç, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. G┼é├│wny nurt rozwa┼╝a┼ä koncentruje si─Ö na identyfikacji zakresu korzystania z us┼éug elektronicznych przez e-konsument├│w oraz czynnik├│w warunkuj─ůcych ich konsumpcj─Ö. Wa┼╝nym czynnikiem wp┼éywaj─ůcym na zachowania polskich konsument├│w korzystaj─ůcych z e-us┼éug okaza┼é si─Ö poziom ich ┼Ťwiadomo┼Ťci konsumenckiej. Istnieje konieczno┼Ť─ç edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotycz─ůcego sprzeda┼╝y towar├│w i us┼éug ┼Ťwiadczonych na odleg┼éo┼Ť─ç na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona konsumentowi, zachowaniom konsumenckim i ich przestrzennym zr├│┼╝nicowaniom. W cz─Ö┼Ťci teoretycznej zosta┼éa poruszona m.in. problematyka akulturacji, zachowa┼ä senior├│w jako nabywc├│w, konsument├│w us┼éug turystycznych oraz uwarunkowa┼ä decyzji zakupowych klient├│w. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczna dotyczy g┼é├│wnie badania opinii konsument├│w w odniesieniu do ┼╝ywno┼Ťci modyfikowanej genetycznie, wp┼éywu jako┼Ťci produktu na decyzje zakupowe, zachowa┼ä konsument├│w na terenach przygranicznych oraz analizy dochodu jako czynnika warunkuj─ůcego konsumpcj─Ö gospodarstw domowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13841.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Bibliogr. s. 197-219.
Ksi─ů┼╝ka identyfikuje zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej, wykorzystuj─ůc w tym celu procedury statystyczne. W monografi uj─Öto rynek turystyki kulturowej w kontek┼Ťcie jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontek┼Ťcie konsument├│w, kt├│rzy podejmuj─ů r├│┼╝norodne decyzje w zwi─ůzku z podr├│┼╝─ů turystyczn─ů. Autorka prezentuje r├│wnie┼╝ czynniki, kt├│re istotnie determinuj─ů zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowa┼ä, istniej─ůcej ochrony prawnej i kategorii wsp├│┼éczesnego konsumenta by┼éo g┼é├│wnym celem badawczym Autor├│w niniejszej publikacji. W przejrzysty spos├│b zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku d├│br konsumpcyjnych, wskazuj─ůc w swoich wnioskach m.in. na konieczno┼Ť─ç zast─Öpowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddzia┼éywaniu zw┼éaszcza na konsumenta innowatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podj─Öli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, stawiaj─ůc sobie za cel okreslenie wp┼éywu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystaj─ůc z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Ksi─ů┼╝ka stanowi swoisty zarys prawa uwzgl─Ödniaj─ůcy aktualny stan orzecznictwa z zakresu prawa konsumenckiego, jak r├│wnie┼╝ akty wykonawcze reguluj─ůce poszczeg├│lne materie prawne. Publikacja ma wi─Öc charakter praktycznej monografii, cennej przede wszystkim dla os├│b pos┼éuguj─ůcych si─Ö prawem.W ksi─ů┼╝ce wyja┼Ťnione zosta┼éy wszystkie aspekty ochrony prawa konsumenta. Adresowana jest do przedstawicieli zawod├│w prawniczych, kt├│rzy rozstrzygaj─ů, pomagaj─ů albo sugeruj─ů, jakie stanowisko nale┼╝y zaj─ů─ç w sporach konsumenckich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4862 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1223.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-160.
┼Üwiatowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j dzi─Öki oferowaniu korzystniejszych warunk├│w handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producent├│w i pracownik├│w najubo┼╝szych kraj├│w. Autorki przedstawi┼éy: Sprawiedliwy Handel jako now─ů inicjatyw─Ö rozwojow─ů, instytucjonalizacj─Ö i rozw├│j sprzeda┼╝y produkt├│w Sprawiedliwego Handlu, rynek produkt├│w Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produkt├│w Sprawiedliwego Handlu. Ksi─ů┼╝ka ta jest przeznaczona dla konsument├│w, kt├│rzy odznaczaj─ů si─Ö coraz wi─Öksz─ů ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů i wra┼╝liwo┼Ťci─ů zwi─ůzan─ů ze zjawiskami zachodz─ůcymi we wsp├│┼éczesnej gospodarce. Mo┼╝e te┼╝ by─ç przydatna dla wyk┼éadowc├│w, doktorant├│w i student├│w ekonomii, zarz─ůdzania, marketingu, socjologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19840.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-296.
W ksi─ů┼╝ce, obok klasycznych, podr─Öcznikowych uj─Ö─ç konsumpcji i zachowa┼ä konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), na┼Ťwietlono r├│wnie┼╝ problematyk─Ö konsumpcji z uwzgl─Ödnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowa┼ä (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kszta┼étowaniu zachowa┼ä konsumenckich). Szerzej om├│wiono r├│wnie┼╝ zagadnienia, kt├│rym, zdaniem autor├│w, nie po┼Ťwi─Öcono male┼╝ytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interes├│w konsumenta). Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e zainteresowa─ç student├│w i pracownik├│w wy┼╝szych uczelni, praktyk├│w, mened┼╝er├│w, a tak┼╝e wszystkich tych, ktorzy chc─ů poszerzy─ç i pog┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö dotycz─ůc─ů konsumpcji oraz r├│┼╝nych aspekt├│w i uwarunkowa┼ä zachowa┼ä konsumenckich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
G┼é├│wnym tematem zainteresowa┼ä wi─Ökszo┼Ťci publikowanych w monografii artyku┼é├│w s─ů aspekty marketingowe zachowa┼ä podmiot├│w na rynku w warunkach konkurencji. W ich tre┼Ťci zawarte zosta┼éy trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjno┼Ťci producent├│w i po┼Ťrednik├│w rynkowych; narz─Ödzia marketingowe a rozw├│j techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsument├│w na rynku. Opracowania obejmuj─ů zar├│wno rozwa┼╝ania teoretyczne, jak i wyniki bada┼ä empirycznych Autor├│w, rozwijaj─ůce te zagadnienia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4803.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2371 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 183-191.
Prezentowana monografia jest pr├│b─ů charakterystyki makro- i mikrospo┼éecznych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z procesami starzenia si─Ö populacji. Jej empirycznym aspektem s─ů rozwa┼╝ania wok├│┼é otrzymanych wynik├│w bada┼ä, zmierzaj─ůcych do rozpoznania element├│w determinuj─ůcych zachowania rynkowe starszych konsument├│w, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nowoczesnych us┼éug senioralnych. Prezentowane podej┼Ťcie mikroekonomiczne obrazuje, jak ciekawym, niszowym i jeszcze niezdobytym segmentem jest rynek polskich senior├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11627.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12834.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza monografia po┼Ťwi─Öcona jest analizie wybranych czynnik├│w maj─ůcych znaczenie dla poziomu i struktury konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce w minionym dwudziestoleciu. W publikacji przedstawiono wyniki bada┼ä empirycznych wielu o┼Ťrodk├│w naukowych zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů konsumpcji. Rozdzia┼é pierwszy zawiera rozwa┼╝ania na temat ekonomicznych i spo┼éecznych uwarunkowa┼ä zachowa┼ä konsument├│w w Polsce w latach 2000-2008. Aktualny problem kryzysu finansowego i jego wp┼éywu na konsumpcj─Ö przedstawiono w drugim rozdziale pracy. Rozdzia┼é trzeci prezentuje kierunki zmian sytuacji spo┼éeczno-ekonomicznej jednoosobowych gospodarstw domowych w Polsce przy wykorzystaniu metod statystycznych i ekonometrycznych, natomiast czwarty wyniki bada┼ä nad uwarunkowaniami konsumpcji us┼éug w polskich gospodarstwach domowych. Kolejny rozdzia┼é przedstawia wp┼éyw podatku VAT i polityki podatkowej pa┼ästwa na poziom konsumpcji gospodarstw domowych, a ostatni rozdzia┼é analizuje wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç wydatk├│w konsumpcyjnych i zad┼éu┼╝enia polskich gospodarstw domowych w latach 1996-2009.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12474.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem ksi─ů┼╝ki s─ů procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz─ůce wewn─ůtrz gospodarstwa domowego. W cz─Ö┼Ťci I przedstawione zosta┼éy problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w cz─Ö┼Ťci II problemy decyzyjne. Publikacja umo┼╝liwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcj─Ö europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Bada┼ä dotycz─ůcego wzrostu spo┼╝ycia owoc├│w oraz wybrane wyniki bada┼ä prowadzonych w ramach czterech pakiet├│w roboczych Filaru I dotycz─ůcego sterowanycyh przez konsument├│w i reaguj─ůcych ┼éa┼äcuch├│w dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji bada┼ä oraz wybrane opracowania wykonane przez autor├│w SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsument├│w na rynku i ich racjonalno┼Ť─ç staj─ů si─Ö coraz wa┼╝niejszymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej ekonomii. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů wyniki bada┼ä proces├│w konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalno┼Ťci wydatk├│w i konsumpcji w ┼Ťwietle przyj─Ötych kryteri├│w. Przedstawiaj─ů r├│wnie┼╝ ocen─Ö racjonalno┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w na rynku oraz wp┼éyw na te zachowania procesu integracji Polski z Uni─ů Europejsk─ů. W kontek┼Ťcie racjonalno┼Ťci zosta┼éy tak┼╝e rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieni─Ö┼╝nymi przez gospodarstwa domowe, oddzia┼éywania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsi─Öbiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsument├│w oraz zachowania dzieci i m┼éodzie┼╝y jako konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-163.
W ksi─ů┼╝ce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotycz─ůce budowania potencja┼éu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, tworzenia ┼║r├│de┼é przewag konkurencyjnych oraz osi─ůgania po┼╝─ůdanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wynik├│w bada┼ä empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje m┼éodzie┼╝y odno┼Ťnie do stosowanych instrument├│w konkurowania w kategorii produkt├│w odzie┼╝owych. Autorka podj─Ö┼éa pr├│b─Ö skonstruowania modelu kszta┼étowania pozycji konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw odzie┼╝owych w segmencie m┼éodych konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 145-147.
Praca po┼Ťwi─Öcona jest zagadnieniu klauzul abuzywnych we wzorcach umownych stosowanych przez organizator├│w turystyki przy zawieraniu z konsumentami um├│w o imprez─Ö turystyczn─ů. Temat powy┼╝szy wynika ze skrzy┼╝owania zakres├│w dw├│ch regulacji unijnego prawa ochrony konsumenta - Dyrektywy 93/13 w sprawie nieuczciwych warunk├│w w umowach konsumenckich oraz Dyrektywy 90/314 w sprawie zorganizowanych podr├│┼╝y, wakacji i wycieczek. Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa pierwotnie jako praca magisterska w Katedrze Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiello┼äskiego. W pi─ůtej edycji konkursu na najlepsz─ů prac─Ö magistersk─ů z zakresu turystyki, organizowanego przez Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, praca ta zdoby┼éa drug─ů nagrod─Ö, a ponadto Jury Konkursu podj─Ö┼éo decyzj─Ö o sfinansowaniu jej publikacji i rozpowszechnieniu w bran┼╝y turystycznej. Poprzez zestawienie wybranych orzecze┼ä s─ůd├│w pa┼ästw cz┼éonkowskich Unii Europejskiej z wyrokami S─ůdu Ochrony Konkurencji i Konsument├│w podj─Öto pr├│b─Ö wyt┼éumaczenia nieuczciwo┼Ťci klauzul wpisanych do polskiego rejestru postanowie┼ä, uznanych za niedozwolone w kontek┼Ťcie trend├│w og├│lnoeuropejskich. Pragnieniem autorki jest przyczynienie si─Ö do lepszego wyja┼Ťnienia celowo┼Ťci kontroli abstrakcyjnej wzorc├│w um├│w stosowanych w bran┼╝y turystycznej oraz popularyzacja przekonania, ┼╝e eliminacja klauzul niedozwolonych jest korzystna dla przedsi─Öbiorc├│w nie tylko ze wzgl─Ödu na mo┼╝liwo┼Ť─ç unikni─Öcia kar administracyjnych, lecz tak┼╝e ze wzgl─Ödu na korzy┼Ťci ekonomiczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7605.XX.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8606.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again