Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Status
available
(13)
only on-site
(11)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(6)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(11)
Author
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Kie┼╝el Ewa
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mr├│z Bogdan
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
┼üangowska-Szcz─Ö┼Ťniak Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(12)
SPO┼╗YCIE
(4)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
POSTAWY
(3)
TURYSTYKA
(3)
CENTRA HANDLOWE
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
USŁUGI
(1)
Subject: time
1989-
(5)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
13 results Filter
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) - Polska - od 1989 r (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podj─Öli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, stawiaj─ůc sobie za cel okreslenie wp┼éywu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystaj─ůc z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-296.
W ksi─ů┼╝ce, obok klasycznych, podr─Öcznikowych uj─Ö─ç konsumpcji i zachowa┼ä konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), na┼Ťwietlono r├│wnie┼╝ problematyk─Ö konsumpcji z uwzgl─Ödnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowa┼ä (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kszta┼étowaniu zachowa┼ä konsumenckich). Szerzej om├│wiono r├│wnie┼╝ zagadnienia, kt├│rym, zdaniem autor├│w, nie po┼Ťwi─Öcono male┼╝ytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interes├│w konsumenta). Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e zainteresowa─ç student├│w i pracownik├│w wy┼╝szych uczelni, praktyk├│w, mened┼╝er├│w, a tak┼╝e wszystkich tych, ktorzy chc─ů poszerzy─ç i pog┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö dotycz─ůc─ů konsumpcji oraz r├│┼╝nych aspekt├│w i uwarunkowa┼ä zachowa┼ä konsumenckich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6703 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6702 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
G┼é├│wnym tematem zainteresowa┼ä wi─Ökszo┼Ťci publikowanych w monografii artyku┼é├│w s─ů aspekty marketingowe zachowa┼ä podmiot├│w na rynku w warunkach konkurencji. W ich tre┼Ťci zawarte zosta┼éy trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjno┼Ťci producent├│w i po┼Ťrednik├│w rynkowych; narz─Ödzia marketingowe a rozw├│j techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsument├│w na rynku. Opracowania obejmuj─ů zar├│wno rozwa┼╝ania teoretyczne, jak i wyniki bada┼ä empirycznych Autor├│w, rozwijaj─ůce te zagadnienia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4803 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5175 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza monografia po┼Ťwi─Öcona jest analizie wybranych czynnik├│w maj─ůcych znaczenie dla poziomu i struktury konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce w minionym dwudziestoleciu. W publikacji przedstawiono wyniki bada┼ä empirycznych wielu o┼Ťrodk├│w naukowych zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů konsumpcji. Rozdzia┼é pierwszy zawiera rozwa┼╝ania na temat ekonomicznych i spo┼éecznych uwarunkowa┼ä zachowa┼ä konsument├│w w Polsce w latach 2000-2008. Aktualny problem kryzysu finansowego i jego wp┼éywu na konsumpcj─Ö przedstawiono w drugim rozdziale pracy. Rozdzia┼é trzeci prezentuje kierunki zmian sytuacji spo┼éeczno-ekonomicznej jednoosobowych gospodarstw domowych w Polsce przy wykorzystaniu metod statystycznych i ekonometrycznych, natomiast czwarty wyniki bada┼ä nad uwarunkowaniami konsumpcji us┼éug w polskich gospodarstwach domowych. Kolejny rozdzia┼é przedstawia wp┼éyw podatku VAT i polityki podatkowej pa┼ästwa na poziom konsumpcji gospodarstw domowych, a ostatni rozdzia┼é analizuje wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç wydatk├│w konsumpcyjnych i zad┼éu┼╝enia polskich gospodarstw domowych w latach 1996-2009.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12474 VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2371 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem ksi─ů┼╝ki s─ů procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz─ůce wewn─ůtrz gospodarstwa domowego. W cz─Ö┼Ťci I przedstawione zosta┼éy problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w cz─Ö┼Ťci II problemy decyzyjne. Publikacja umo┼╝liwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927 VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060 VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsument├│w na rynku i ich racjonalno┼Ť─ç staj─ů si─Ö coraz wa┼╝niejszymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej ekonomii. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů wyniki bada┼ä proces├│w konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalno┼Ťci wydatk├│w i konsumpcji w ┼Ťwietle przyj─Ötych kryteri├│w. Przedstawiaj─ů r├│wnie┼╝ ocen─Ö racjonalno┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w na rynku oraz wp┼éyw na te zachowania procesu integracji Polski z Uni─ů Europejsk─ů. W kontek┼Ťcie racjonalno┼Ťci zosta┼éy tak┼╝e rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieni─Ö┼╝nymi przez gospodarstwa domowe, oddzia┼éywania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsi─Öbiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsument├│w oraz zachowania dzieci i m┼éodzie┼╝y jako konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12336 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 431-440.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia kompendium wiedzy na temat klient├│w na tym rynku, sposob├│w ich zachowa┼ä, uwarunkowa┼ä nabywczych - przy czym wiedza ta, co wa┼╝ne, ma w du┼╝ej cz─Ö┼Ťci charakter teoretyczny, za┼Ť ilustracje statystyczne s┼éu┼╝─ů egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odr─Öbnej wiedzy. Bior─ůc pod uwag─Ö powy┼╝sze oraz obszern─ů bibliografi─Ö zamieszczon─ů na ko┼äcu ksi─ů┼╝ki uwa┼╝am, ┼╝e recenzowana pozycja (...) b─Ödzie bardzo u┼╝yteczn─ů pozycj─ů dla tej grupy czytelnik├│w, o jakiej wspomina si─Ö w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Ma┼égorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10514 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klient├│w na rynku turystycznym, sposob├│w ich zachowa┼ä, uwarunkowa┼ä nabywczych. Ksi─ů┼╝ka niejako ÔÇ×wybiegaÔÇŁ poza same zachowania kupuj─ůcych na rynku turystycznym, ukazuj─ůc te zachowania w kontek┼Ťcie szerszych uwarunkowa┼ä, kszta┼étowania si─Ö potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, proces├│w zwi─ůzanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podr─Öcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktyw├│w przedsi─Öbiorstw. W spos├│b interesuj─ůcy uwzgl─Ödniono wybrane aspekty konkurowania przedsi─Öbiorstw o klient├│w na rynku us┼éug turystycznych. Autorzy wskazuj─ů, w jaki spos├│b warto┼Ťci dostarczane przez przedsi─Öbiorstwa mog─ů wp┼éywa─ç na kszta┼étowanie si─Ö satysfakcji i lojalno┼Ťci nabywc├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8939 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10507 XX.3 [Czytelnia B], 10506 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586 XX.5 [Czytelnia B], 11585 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Obyczaje, Prawo i Polityka, ┼╗ycie Codzienne)
Bibliogr. s. 167-[172].
Ksi─ů┼╝ka Grzegorza Makowskiego zosta┼éa oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokot├│w - najwi─Ökszym dotychczas centrum handlowym w Europie ┼Ürodkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesuj─ůcy opis funkcjonowania centrum handlowego, ale r├│wnie┼╝ analiz─Ö spo┼éecznego znaczenia o┼Ťrodk├│w rozrywkowo-handlowych oraz wp┼éywu, jaki wywieraj─ů na rozw├│j kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mn├│stwem przyk┼éad├│w obecno┼Ťci o┼Ťrodk├│w handlowych w ┼╝yciu spo┼éecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8745 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8744 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10218 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again