Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(2)
Author
Kolny Beata
(1)
Kucia Michał
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Stolecka Agata
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
USŁUGI
(1)
3 results Filter
Authority data
KONSUMENCI (ekon.) - badanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Seria: Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki zachowa┼ä konsument├│w na rynku us┼éug, a tak┼╝e zbadanie, czy na decyzje konsument├│w oraz czynniki kszta┼étuj─ůce ich zachowania wp┼éywa specyfika wybranych rynk├│w us┼éug. Autorzy badaj─ů: jak przeobra┼╝a si─Ö rynek us┼éug w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kszta┼étuje si─Ö ten rynek w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä; jakie dzia┼éania marketingowe s─ů na nim prowadzone; jak zachowuj─ů si─Ö konsumenci na poszczeg├│lnych rynkach us┼éug; jakie czynniki wp┼éywaj─ů na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do wyk┼éad├│w i ─çwicze┼ä z przedmiot├│w: Zachowania nabywc├│w, Marketing us┼éug, Zarz─ůdzanie us┼éugami, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: Zarz─ůdzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Si─Ögn─ů po ni─ů r├│wnie┼╝ osoby prowadz─ůce szkolenia z zakresu zachowa┼ä nabywc├│w i zarz─ůdzania us┼éugami, a tak┼╝e s┼éuchacze studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wyniki og├│lnopolskich bada┼ä bezpo┼Ťrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilo┼Ťciowym przeprowadzone w┼Ťr├│d e-konsument├│w technik─ů ankiety online uzupe┼éniono wynikami bada┼ä jako┼Ťciowych (technik─ů netnografii wirtualnej). Celem by┼éo rozpoznanie zachowa┼ä nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczeg├│lno┼Ťci znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again