Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Binsztok Aleksander
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(12)
MARKETING
(3)
POSTAWY
(3)
REKLAMA
(3)
TURYSTYKA
(3)
DECYZJE
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KOBIETA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRACA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(6)
psychologia
(5)
reklama
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
marka
(3)
znak towarowy
(3)
pamięć
(2)
spostrzeganie
(2)
sprzedaż
(2)
strategia marketingowa
(2)
ekonomia
(1)
gender marketing
(1)
hazard
(1)
jakość życia
(1)
kobiety
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsumpcjonizm
(1)
marketing
(1)
marketing handlowy
(1)
materializm
(1)
merchandising
(1)
negocjacje
(1)
obsługa klienta
(1)
oszczędzanie
(1)
podatek
(1)
przedsiębiorczość
(1)
psychologia pieniądza
(1)
płeć kulturowa
(1)
rynek turystyczny
(1)
społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
zachowania turystyczne
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Advertising and the mind of the consumer : what works, what doesn't, and why" 2000.
Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc cos działać musi - ale na kogo i w jaki dokładnie sposób? Na to pytanie odpowiadają: Max Sutherland - profesor psychologii, specjalista w dziedzinie badań rynkowych i zachowań konsumenckich oraz Alice K. Sylvester - wybitny analityk w dziedzinie reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8316 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9968.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9686.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2799.III.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XXIII, 613 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią ekonomiczną. Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna. Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5603.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3415.III.6 [Czytelnia B], 6443.III.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji "Psychologia, konsumpcja, jakość życia", wrzesień 2009, Gdańsk.
Bibliogr. przy ref.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12068.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej