Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Błażejewski Wojciech
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Czerniawska Olga (1930- )
(1)
Juraś-Krawczyk Barbara
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Marciniak Renata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Prince Heather
(1)
Thomas Glyn
(1)
Turos Lucjan (1927- )
(1)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(8)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Metody nauczania
(5)
KSZTAŁCENIE
(4)
Kształcenie
(3)
Cele kształcenia
(2)
NAUCZANIE
(2)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-learning
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
PODRÓŻNICTWO
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
Podstawa programowa
(1)
Program nauczania
(1)
Projektowanie
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
TURYSTYKA
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
edukacja
(2)
advocacy
(1)
cele kształcenia
(1)
cele nauczania
(1)
dydaktyka
(1)
dzieci
(1)
e-learning
(1)
edukacja dorosłych
(1)
higher education
(1)
historia
(1)
metoda Montessori
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
nauczanie całościowe
(1)
ocena
(1)
organizacja
(1)
outdoor education
(1)
outdoor environmental education (OEE)
(1)
pedagogika
(1)
pedagogika kultury
(1)
pedagogika porównawcza
(1)
pedagogy
(1)
podstawa programowa
(1)
poradnictwo zawodowe
(1)
professional practice
(1)
projektowanie
(1)
realizacja
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tekst część tł. z niem. Streszcz. ang.
Bibliogr. przy rozdz.
Tom rozpraw autorów różnych pokoleń, reprezentowanych dyscyplin naukowych, a nawet narodowość doskonale oddaje nie tylko swoim klimatem twórczym, ale i zawartością merytoryczną istotę edukacji jako swoistego rodzaju podróży. To wgląd w przestrzeń ludzkiego życia, nieustającej pielgrzymki ku najwyższym wartościom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9615.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest ukazanie idei i praktyki wielostronnego kształcenia w polskiej strategii edukacyjnej i porównanie jej ciągłej i dynamicznej transformacji z europejskimi i światowymi doświadczeniami - jako zjawiska szczególnie akcentującego aktywność, nowoczesność edukacyjną, możliwości rozwojowe człowieka, ustawiczność, interaktywność i wielowymiarowy obszar propozycji dydaktycznych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10170.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do wiedzy o turystyce edukacyjnej / Lucjan Turos. - Wyd. 2 rozszerzone. - Warszawa : "Ypsylon", 2001. - 274, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 186-[192].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2340.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
W zamyśle Redaktora Naukowego monografia ma łączyć zdiagnozowany stan praktyki edukacyjnej z propozycjami zmian i modernizacji wybranych jej obszarów, wynikającymi z zastosowania teorii pedagogicznych. Jej Autorzy, Członkinie i Członkowie Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk (w kilku przypadkach wraz ze swoimi współpracownikami) przedstawili własne rozważania w układzie: diagnoza – kierunki zmian i modernizacji – niezbędne warunki realizacyjne. Rozszerzyli przy tym pole namysłu o diagnozę i perspektywy rozwoju wybranych subdyscyplin pedagogicznych. W rezultacie powstał wielowątkowy raport pozwalający spojrzeć na pedagogikę z perspektywy teoretycznej i praktycznej – za co wyrażam gorące podziękowania wszystkim Autorom (…).Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorskie diagnozy wybranych fragmentów rzeczywistości dotyczącej teorii pedagogicznych i praktyki edukacyjnej zostały poddane refleksji natury interdyscyplinarnej – specyficznej dla zadań realizacyjnych opartych na pogłębionej analizie stanu oraz doświadczeń (również międzynarodowych). Dzięki takiemu podejściu otrzymaliśmy nie tylko autorskie diagnozy, które są silną stroną badań pedagogicznych, ale też autorskie pomysły na rozwiązanie zdiagnozowanych problemów, będące eksperckim głosem pedagogów. Z Wprowadzenia Redaktora Naukowego prof. dra hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18506.IV.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21697.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21696.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(International Explorations in Outdoor and Environmental Education ; 9)
Introduces the first comprehensive internationally relevant text to cover outdoor environmental education. Features a diverse range of contributors brought together by an editorial team with broad international reach. Presents a more critical approach to outdoor environmental education than existing literature.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22420.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-392.
Podręcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela. Autor umiejętnie łączy teorię i praktykę, aby odpowiedzieć na pytania czego uczy szkoła, jak kierować uczeniem się, jak poznać osiągnięcia szkolne ucznia. Książka przydatna zarówno dla studentów pedagogiki, młodych nauczycieli, jak i doświadczonych pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10244.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Association Montessori Internationale. Na stronie redakcyjnej: Publikacja wydana we współpracy z Fundacją Villa Montessori.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22365.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22364.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r.. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-341.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z czterech następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21630.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21629.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej