Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Czernecka Julita
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Jakub (1981- )
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Piech Łukasz
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Szews Przemysław
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Czasopismo polskie
(1)
Decyzje
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Infografika
(1)
Instagram
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Perswazja
(1)
Portale internetowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
e-commerce
(2)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
analiza danych
(1)
debata publiczna
(1)
demokracja
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
infografika
(1)
integracja
(1)
klient
(1)
komunikacja wizualna
(1)
marka
(1)
media
(1)
media społecznościowe
(1)
nowe media
(1)
perswazja
(1)
rozmowa
(1)
segmentacja rynku
(1)
sklep internetowy
(1)
social media
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
sprzedaż
(1)
wizualizacja informacji
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-262. Indeks.
Autor analizuje kierunki i zakres oddziaływania nowych mediów na poszczególne wymiary aktywności obywatelskiej. Udowadnia, że istnieją w tym obszarze zmiany zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Wskazuje, że proces rozwoju i upowszechniania nowych mediów skutkuje aktywną, innowacyjną adaptacją nowych technologii jako narzędzi aktywności obywatelskiej. Książka wnosi wiele nowego do dotychczasowego stanu wiedzy o roli Internetu w życiu obywateli, zwłaszcza w kontekście ich aktywności społeczno-politycznej. Praca ma charakter politologiczno-medioznawczy, w związku z czym powinna zainteresować zarówno naukowców, jak i studentów obydwu dyscyplin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15523.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-193.
Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19552.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19551.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej