Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Alexander Jim (1950- )
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Klin Alina
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Słowo kluczowe
lojalność konsumentów
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr. Indeks.
Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby byly pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzenie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych. Osiągnięcie wymiernych korzyści z przeprowadzonych badań jest mozliwe tylko wtedy, kiedy w odpowiedzi na ujawnione w ich trakcie problemy podejmowane są właściwe działania. Dlatego autorzy kładą duży nacisk na analizę i właściwą interpretację wyników badań, a także na sprawozdawczość końcową oraz zapewnienie efektywnego przepływu wewnętrznych informacji zwrotnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7041.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej