Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Barfield Andrew
(1)
McCormack Rachel L
(1)
Pasquarelli Susan Lee
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
CZYTANIE
(1)
Education
(1)
English language
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Reading (Elementary)
(1)
Reading teachers
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
English language
(1)
language learning
(1)
learning
(1)
reading
(1)
reading specialist
(1)
study and teaching
(1)
teacher education
(1)
teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 243-253.
This book uses fifteen grounded research projects to explore innovative self-reflexive approaches to autonomy in language education. It emphasizes the multi-voiced and contradictory complexity of pursuing autonomy in language education and includes commentary chapters to help readers engage with key issues emerging from the research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17479.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references (p. 311-320) and index.
Elementary teachers of reading have one essential goal-to prepare diverse children to be independent, strategic readers in real life. This innovative text helps preservice and inservice teachers achieve this goal by providing knowledge and research-based strategies for teaching phonemic awareness, phonics, fluency, vocabulary, all aspects of comprehension, and writing in response to literature. Special features include sample lessons and photographs of literacy-rich classrooms. Uniquely interactive, the text is complete with pencil-and-paper exercises and reproducibles that facilitate learning, making it ideal for course use. Readers are invited to respond to reflection questions, design lessons, and start constructing a professional teaching portfolio.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15607.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej