Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Benson Phil (1955- )
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Sumeracki Megan
(1)
Weinstein Yana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(2)
Język
angielski
(2)
Temat
Learning, Psychology of
(2)
Autonomy (Psychology)
(1)
Cognitive learning
(1)
Effective teaching
(1)
JĘZYKI
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
psychology
(2)
autonomy
(1)
cognitive learning
(1)
effective teaching
(1)
learning
(1)
research
(1)
teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Educational practice does not, for the most part, rely on research findings. Instead, there’s a preference for relying on our intuitions about what’s best for learning. But relying on intuition may be a bad idea for teachers and learners alike. This accessible guide helps teachers to integrate effective, research-backed strategies for learning into their classroom practice. The book explores exactly what constitutes good evidence for effective learning and teaching strategies, how to make evidence-based judgments instead of relying on intuition, and how to apply findings from cognitive psychology directly to the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21807.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21806.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching and researching autonomy / Phil Benson. - 2nd ed. - Harlow [etc.] : Longman is an imprint of Pearson, 2011. - XI, [1], 283 s. : il. ; 24 cm.
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliogr. s. 249-277. Indeks.
Autonomy has become a keyword of language policy in education systems around the world, as the importance of independent learning and new technologies has grown. Now in a fully revised and updated second edition, Teaching and Researching Autonomy provides an accessible and comprehensive critical account of the theory and practice of autonomy. Examining the history of the concept, it addresses important questions of how we can identify autonomy in language learning behaviours and how we can evaluate the wide variety of educational practices that have been designed to foster autonomy in learning. Topics new to this edition include: - Autonomy and new technologies - Teacher autonomy - The sociocultural implications of autonomy With over three hundred new references and five new case studies of research on autonomy providing practical advice on research methods and topics in the field, Teaching and Researching Autonomy will be an essential introduction for teachers and students to a subject at the cutting edge of language teaching and research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15029.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15895.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej