Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Jeger Adam
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Potorejko Edward
(1)
Skorek Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KLUBY SPORTOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LEGIA WARSZAWA
(1)
Legia Warszawa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing sportowy
(1)
WOJSKO
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
WARSZAWA
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
gimnastyka
(1)
hokej
(1)
konsument
(1)
koszykówka
(1)
lekkoatletyka
(1)
marketing
(1)
narciarstwo
(1)
piłka nożna
(1)
siatkówka
(1)
sport
(1)
zarządzanie marką
(1)
łyżwiarstwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na k. przedtyt. "50 lat w służbie polskiego sportu".
Monumentalne opracowanie (ponad 1000 stron!) przygotowane przez zespół redakcyjny kierowany przez płk Edwarda Potorejkę, przedstawiające pierwsze 50 lat działalności najbardziej utytułowanego polskiego klubu sportowego - CWKS Legia Warszawa. W książce rok po roku, począwszy od 1920, szczegółowo przedstawiono najważniejsze wydarzenia w klubie oraz sukcesy sportowców Legii. Ponadto, w oddzielnych rozdziałach opisano historię i działalność poszczególnych sekcji w CWKS Legia wraz z wynikami i rekordami. Sekcji piłki nożnej poświęcono ponad 100 stron. W opracowaniu znajdziemy też wykaz (ze zdjęciami) sportowców Legii - reprezentantów Polski w poszczególnych dyscyplinach, medalistów Igrzysk Olimpijskich, Mistrzostw Europy i Świata, bilans wyników i sukcesów sportowców i drużyn Legii w latach 1945-1966, spis członków WKS Legia w latach 1964-1966, tekst o motywach dotyczących Legii w satyrze, karykaturze i piosence, a także obszerne wspomnienia trenerów, działaczy i zawodników (m.in. Alfred Nowakowski, Jan Rotter, Stefan Sieniarski, Bohdan Tomaszewski, Ryszard Koncewicz, Mieczysław Szymkowiak, Andrzej Badeński, Jerzy Pawłowski, Józef Grudzień, Marian Zieliński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16731.XIX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 193-[207].
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18601.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18600.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej