Form of Work
Książki
(488)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje dydaktyczne
(28)
E-booki
(17)
Publikacje fachowe
(17)
IBUK Libra
(16)
Poradniki i przewodniki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Status
available
(459)
only on-site
(446)
unavailable
(35)
unknown
(15)
Branch
Magazyny
(214)
Wypożyczalnie
(283)
Czytelnie
(457)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
(1)
Author
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(13)
Garbarski Lechosław
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Armstrong Gary
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Barska Anetta
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Gracz Leszek
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Styś Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Dębski Maciej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Johann Maria
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Maison Dominika
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Niestrój Roman
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Peszko Kamila
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Romanowski Robert
(2)
Sala Józef
(2)
Sala Paweł
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Year
2020 - 2021
(7)
2010 - 2019
(258)
2000 - 2009
(218)
1990 - 1999
(23)
Time Period of Creation
2001-
(74)
1989-2000
(3)
Country
Poland
(493)
United Kingdom
(7)
Australia
(2)
England
(1)
Massachusetts
(1)
New York (State)
(1)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(487)
English
(17)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(28)
Menedżerowie
(14)
Pracownicy naukowi
(3)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Hotelarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
MARKETING
(143)
TURYSTYKA
(68)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(22)
Zarządzanie
(20)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
Marketing
(16)
USŁUGI
(16)
ZARZĄDZANIE
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
PORADNIKI
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
BANKI
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
Turystyka
(10)
HOTELARSTWO
(9)
Innowacje
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
AGROTURYSTYKA
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Decyzje
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Język angielski
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
INNOWACJE
(3)
KADRY
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
MARKETING REGIONALNY
(3)
MIASTA
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
Otoczenie firmy
(3)
POSTAWY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
RYNEK
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(3)
UZDROWISKA
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
Badania marketingowe
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finansowanie
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jakość usług
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LEKI
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING NARODOWY
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing sportowy
(2)
NEGOCJACJE
(2)
Subject: time
2001-
(53)
1989-
(22)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
2001-0
(4)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Subject: place
Polska
(18)
Europa
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Monografia
(30)
PODRĘCZNIKI
(30)
Podręcznik
(19)
Materiały pomocnicze
(15)
PORADNIKI
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Poradnik
(3)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(86)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Językoznawstwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Podróże i turystyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
563 results Filter
Book
In basket
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16470 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18275 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380 IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING PERSONALNY (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze MARKETING (hasło przedmiotowe)
zob. też KADRY - polityka (hasło przedmiotowe) ; PRZEDSIĘBIORSTWO - zatrudnienie (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: MARKETING KADROWY
Authority data
MARKETING SZEPTANY (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: BUZZ MARKETING
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Książka podejmuje problematykę syntetycznego podejścia do zintegrowanego systemu zarządzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe branży hotelarskiej oraz ich wpływ na zmiany w organizacji firmy oraz określono podstawy formułowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano także identyfikacji czynników zachowania konkurencyjności w ramach branży i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji założonej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Liczne przykłady wskazują, że przyjęcie przez przedsiębiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwiększa jego szansę osiągnięcia powodzenia. W książce ukazano sens podporządkowania przedsiębiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach o orientacji marketingowej. Chociaż przedmiotem książki jest omówienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsiębiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.715 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15201
Authority data
MARKETING (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again