Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(504)
Publikacje naukowe
(64)
Publikacje dydaktyczne
(33)
Publikacje fachowe
(24)
E-booki
(19)
IBUK Libra
(16)
Poradniki i przewodniki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Status
available
(496)
only on-site
(456)
unavailable
(16)
unknown
(13)
Branch
Magazyny
(220)
Wypo┼╝yczalnie
(292)
Czytelnie
(468)
Stare oznaczenie "Wypo┼╝yczalnia"
(1)
Author
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(13)
zbiorowa Praca
(9)
Garbarski Lechosław
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Armstrong Gary
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Barska Anetta
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Gracz Leszek
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Perenc J├│zef (1945- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Sty┼Ť Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(2)
Dziekoński Michał
(2)
D─ůbkowski Grzegorz
(2)
D─Öbski Maciej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gali┼äska Barbara (organizacja i zarz─ůdzanie)
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
G├│rska Gra┼╝yna
(2)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(2)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Johann Maria
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Maison Dominika
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Niestr├│j Roman
(2)
Obr─Öbalski Marek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Peszko Kamila
(2)
Piotrowski Jan Pawe┼é (1950- )
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Romanowski Robert
(2)
Sala J├│zef
(2)
Sala Paweł
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Year
2020 - 2021
(12)
2010 - 2019
(271)
2000 - 2009
(218)
1990 - 1999
(23)
Time Period of Creation
2001-
(90)
1989-2000
(3)
Country
Poland
(510)
United Kingdom
(7)
Australia
(2)
England
(1)
Massachusetts
(1)
New York (State)
(1)
unknown (us)
(1)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(505)
English
(17)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(35)
Mened┼╝erowie
(16)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
B2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Przedsi─Öbiorcy
(2)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(2)
Bankierzy
(1)
Ekonomi┼Ťci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom wy┼╝szy ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorz─ůdowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjali┼Ťci ds. controllingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Subject
MARKETING
(143)
TURYSTYKA
(68)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Zarz─ůdzanie
(25)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(22)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
Marketing
(18)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
USŁUGI
(16)
ZARZ─äDZANIE
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
Przedsi─Öbiorstwo
(12)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
PORADNIKI
(11)
BANKI
(10)
Innowacje
(10)
PODR─śCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
Turystyka
(10)
HOTELARSTWO
(9)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(8)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
AGROTURYSTYKA
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Decyzje
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(5)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
J─Özyk angielski
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Otoczenie firmy
(4)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(4)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
Finansowanie
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
INNOWACJE
(3)
KADRY
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
MARKETING REGIONALNY
(3)
MIASTA
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POSTAWY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
RYNEK
(3)
Rozw├│j regionalny
(3)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(3)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(3)
Służba zdrowia
(3)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
UZDROWISKA
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
Zarz─ůdzanie kryzysowe
(3)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(3)
Zarz─ůdzanie s┼éu┼╝b─ů zdrowia
(3)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(3)
Badania marketingowe
(2)
Ekoturystyka
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
J─śZYK ANGIELSKI
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LEKI
(2)
Logistyka
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING NARODOWY
(2)
Subject: time
2001-
(67)
1989-
(22)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
2001-0
(4)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Subject: place
Polska
(28)
Europa
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Wojew├│dztwo ┼Ťl─ůskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo dolno┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo pomorskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Monografia
(36)
PODR─śCZNIKI
(30)
Materiały pomocnicze
(22)
Podr─Öcznik
(21)
Praca zbiorowa
(16)
Opracowanie
(11)
PORADNIKI
(10)
Raport z badań
(9)
Materiały konferencyjne
(4)
Poradnik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
─ćWICZENIA I ZADANIA DLA SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(103)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
J─Özykoznawstwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Transport i logistyka
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Podr├│┼╝e i turystyka
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(3)
Psychologia
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
581 results Filter
Book
In basket
Czo┼éowe firmy zrozumia┼éy, ┼╝e aby dotrze─ç do wysoko ┼Ťwiadomych, wykorzystuj─ůcych zdobycze technologiczne klient├│w, musz─ů stworzy─ç produkty, us┼éugi i kultur─Ö korporacyjn─ů, kt├│re b─Öd─ů inspirowa─ç i odzwierciedla─ç warto┼Ťci konsument├│w. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajay─ů i Iwanem Setiawanem okre┼Ťlili ostateczne zerwanie z wcze┼Ťniejszymi modelami biznesowymi przej┼Ťciem do Marketingu 3.0. Wyj┼Ťcie poza obszar, w kt├│rym skupiamy si─Ö na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w kt├│rym koncentrujemy si─Ö na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podej┼Ťcie do klienta jako wielowymiarowego, wyznaj─ůcego warto┼Ťci cz┼éowieka, kt├│ry mo┼╝e sta─ç si─Ö wsp├│┼épracuj─ůcym z nami partnerem. To jest w┼éa┼Ťnie Marketing 3.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wska┼║niki marketingowe / pod redakcj─ů Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyk├│w Zarz─ůdzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Ksi─ů┼╝ka zawiera dok┼éadne om├│wienie 76 wska┼║nik├│w marketingowych, kt├│re opisano wed┼éug jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przyk┼éady i studia przypadk├│w. Dzi─Öki zadaniom z rozwi─ůzaniami czytelnik mo┼╝e sprawdzi─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci obliczania wska┼║nik├│w i ich interpretacji. Na rynku ksi─Ögarskim znajduje si─Ö du┼╝o pozycji po┼Ťwi─Öconych teorii marketingu, ale bardzo ma┼éo rzetelnych prac stricte narz─Ödziowych, takich jak ta ksi─ů┼╝ka. Ka┼╝dy wska┼║nik zosta┼é w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna si─Ö znale┼║─ç na p├│┼éce ka┼╝dego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16470 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18275 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest pr├│b─ů opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem element├│w formu┼éowania jej to┼╝samo┼Ťci. Autorka wyja┼Ťnia w niej prawid┼éowo┼Ťci dotycz─ůce wyboru wyr├│┼╝nik├│w to┼╝samo┼Ťci miejskiej wykorzystywanych przez samorz─ůdy w procesie zarz─ůdzania mark─ů terytorialn─ů, a tak┼╝e wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorz─ůd├│w miast. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczna monografii skupia si─Ö na diagnozie poziomu wykorzystania element├│w brandingu w zarz─ůdzaniu ma┼éymi i ┼Ťrednimi miastami w Polsce. Obejmuje ona r├│wnie┼╝ identyfikacj─Ö sk┼éadowych to┼╝samo┼Ťci miejskich (ich aspekt├│w funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania po┼╝─ůdanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarz─ůdzania. Podj─Öto w niej problematyk─Ö metod marketingowych w zarz─ůdzaniu organizacjami. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem materia┼é├│w badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zar├│wno dla ┼Ťrodowiska akademickiego, jak te┼╝ biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor us┼éug finansowych nale┼╝y do najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w w polskiej gospodarce. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, cho─ç jest on nadal postrzegany bardziej jako narz─Ödzie taktyczne ni┼╝ strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zak┼éada my┼Ťlenie strategiczne. Nie jest tu mo┼╝liwe automatyczne prze┼éo┼╝enie zasad marketingu obowi─ůzuj─ůcych na rynku produkt├│w do us┼éug finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialno┼Ťci sprzeda┼╝y us┼éugi oraz nierozdzielno┼Ťci wytwarzania us┼éug do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co by┼éo g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů napisania niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380 IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING PERSONALNY (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze MARKETING (hasło przedmiotowe)
zob. te┼╝ KADRY - polityka (has┼éo przedmiotowe) ; PRZEDSI─śBIORSTWO - zatrudnienie (has┼éo przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: MARKETING KADROWY
Authority data
MARKETING SZEPTANY (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: BUZZ MARKETING
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje problematyk─Ö syntetycznego podej┼Ťcia do zintegrowanego systemu zarz─ůdzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe bran┼╝y hotelarskiej oraz ich wp┼éyw na zmiany w organizacji firmy oraz okre┼Ťlono podstawy formu┼éowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsi─Öbiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano tak┼╝e identyfikacji czynnik├│w zachowania konkurencyjno┼Ťci w ramach bran┼╝y i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji za┼éo┼╝onej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Liczne przyk┼éady wskazuj─ů, ┼╝e przyj─Öcie przez przedsi─Öbiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwi─Öksza jego szans─Ö osi─ůgni─Öcia powodzenia. W ksi─ů┼╝ce ukazano sens podporz─ůdkowania przedsi─Öbiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano r├│wnie┼╝ zakres decyzji i dzia┼éa┼ä podejmowanych w przedsi─Öbiorstwach o orientacji marketingowej. Chocia┼╝ przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest om├│wienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsi─Öbiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.715 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie istoty i kierunk├│w rozwoju wsp├│┼éczesnego marketingu z uwzgl─Ödnieniem specyfiki poszczeg├│lnych rynk├│w i zwi─ůzanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W cz─Ö┼Ťci empirycznej ksi─ů┼╝ki przedstawiono liczne przyk┼éady strategii instument├│w marketingowych, z po┼éo┼╝eniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Ca┼éo┼Ť─ç opracowania zosta┼éa wzbogacona materia┼éem graficznym, ilustruj─ůcym sposoby prowadzenia r├│┼╝norodnych akcji marketingowych". (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zw┼éaszcza studi├│w niestacjonarnych - odnios┼éem wra┼╝enie, ┼╝e odczuwaj─ů oni brak pozycji, kt├│rej nie musz─ů studiowa─ç "od pocz─ůtku do ko┼äca", w kt├│rej wzgl─Ödnie szybko znale┼║─ç mog─ů wyja┼Ťnienie konkretnego tematu i informacje o ┼║r├│d┼éach umo┼╝liwiaj─ůcych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gn─Öbi─ůce" ich pytanie. Pracuj─ůcy ju┼╝ studenci maj─ů bowiem najcz─Ö┼Ťciej w┼éasne obserwacje i do┼Ťwiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuj─ů wi─Öc wyja┼Ťnie┼ä uzupe┼éniaj─ůcych ich zasoby wiedzy, dotycz─ůcych tych zagadnie┼ä, poj─Ö─ç czy instrument├│w, kt├│re nie s─ů im znane, lub co do kt├│rych maj─ů w─ůtpliwo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15201
Authority data
MARKETING (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawd─Ö masowym zasi─Ögu dzia┼éania. Stanowi on przede wszystkim fascynuj─ůcy alternatywny ┼Ťwiat. Dzia┼éa jak magnes, co roku przyci─ůgaj─ůc nowych u┼╝ytkownik├│w. Niczym u┼╝ywka, wci─ů┼╝ odnotowuje wyd┼éu┼╝enie czasu kontaktu z odbiorc─ů. I last but not least -- Internet to nieko┼äcz─ůcy si─Ö pasa┼╝ handlowy, wymarzone miejsce spotka┼ä poda┼╝y i popytu. Poznaj specyfik─Ö ┼Ťwiatowej sieci WWW i znajd┼║ w niej w┼éa┼Ťciwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rz─ůdzi si─Ö w┼éasnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej za┼Ť stale kreuje nowe narz─Ödzia dotarcia do klienta. A s─ů one naprawd─Ö fascynuj─ůce: mo┼╝liwo┼Ť─ç dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilo┼Ť─ç kana┼é├│w, a przede wszystkim atrakcyjne spo┼éeczno┼Ťci -- ludzie m┼éodzi, aktywni, hobby┼Ťci, biznesmeni oraz entuzja┼Ťci nowinek. Mog─ů oni zosta─ç ambasadorami Twojej marki, ale mog─ů te┼╝ j─ů zniszczy─ç. Dlatego musisz pozna─ç zasady rz─ůdz─ůce Internetem i jego spo┼éeczno┼Ťciami, a nast─Öpnie zacz─ů─ç budowa─ç instrumenty wywierania wp┼éywu i wykorzysta─ç je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again