Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(32)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(38)
Autor
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niestrój Roman
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowacki Robert
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pigla Marlena
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
TURYSTYKA
(17)
MARKETING
(7)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
POSTAWY
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
UZDROWISKA
(3)
BANKI
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
POLSKA
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
ŻYWNOŚĆ
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE REGIONALNE
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
REKLAMA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZKOLNICTWO NIEPUBLICZNE
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
1989-
(22)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(10)
zarządzanie
(6)
konkurencyjność
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
marka
(3)
marketing terytorialny
(3)
strategia marketingowa
(3)
Bank Centralny
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
bankowość
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
finanse
(2)
karta płatnicza
(2)
klaster
(2)
kredyt bankowy
(2)
marketing bankowy
(2)
marketing turystyczny
(2)
opieka zdrowotna
(2)
promocja
(2)
region turystyczny
(2)
rozwój regionalny
(2)
rynek finansowy
(2)
ryzyko bankowe
(2)
służba zdrowia
(2)
turystyka
(2)
usługi medyczne
(2)
żywność
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
apteka
(1)
controlling
(1)
działalność reklamowa
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
ekoturystyka
(1)
eksport
(1)
farmakoekonomika
(1)
gmina
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacyjność
(1)
integracja europejska
(1)
jakość usług
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
logistyka
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing narodowy
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing relacji
(1)
marketing-mix
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
materiały konferencyjne
(1)
merchandising
(1)
monitoring
(1)
nieruchomości
(1)
obsługa pacjentów
(1)
ochrona środowiska
(1)
organizacja
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
podaż
(1)
polityka regionalna
(1)
popyt
(1)
producent żywności
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
public relations
(1)
region
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
rynek międzynarodowy
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
sieci społeczne
(1)
strategia finansowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
telepraca
(1)
wizerunek
(1)
współpraca
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W zbiorze zamieszczono artykluły, których zakres tematyczny w pewnym stopniu odzwierciedla strukturę reprezentowanych na Wydziale naukowych dyscyplin i zainteresowań badawaczych pracowników. Ze względu na przyjęty tryb kompletowania zespołu autorów i tematów artykułów zrezygnowano z merytorycznego grupowania, czy chociażby uszeregowania tekstów. Zastosowano rozwiązanie najprostsze, tzn kolejność alfabetyczną według nazwisk autorów. W końcowej części publikacji zamieszczono sprawozdania z okolicznościowych konferencji, przygotowane przez powołane w tym celu zespoły autorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3791.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11143.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12135.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Problematyka marketingu w procesie adaptacji...
Bibliogr. przy rozdz.
Przedstawiony zbiór opracowań przygotowanych przez pracowników Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu stanowi część dorobku autorów zajmujących się problematyką marketingu w kontekście procesów integracji i transformacji. Problematyka ta jest szeroka i dotyczy różnej skali i zakresów działania. W treści artykułów znajdujemy także odniesienia do różnych poziomów marketingu, a ujęcia związane są z refleksjami natury ogólnej lub mają charakter prezentacji niektórych wyników prowadzonych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11819.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji poruszono problematykę turystyki i uzdrowisk, uwzględniając nade wszystko tematykę rynku, marketingu, menedżeringu, regionów, gmin turystycznych i uzdrowiskowych oraz wspólnego europejskiego rynku turystycznego. Autorzy reprezentują osobisty krytyczny stosunek do wydanych już pozycji, choć zapotrzebowanie na tą tematykę na rynku, w gospodarce, administracji, samorządach, bankach, uczelniach i szkołach rozmaitego rodzaju okazało się bardzo duże. Autorzy uwzględniają wymagania polskiego rynku turystycznego.kuracyjnego przygotowując pozycję z dziedziny nauk stosowanych i wdrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6679 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4442.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja była bardzo ważnym wydarzeniem naukowym. Stała się bowiem polem wymiany doświadczeń oraz prezentacji wyników badań marketingowych. Przyczyniła się również do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarządzania organizacją. Współcześnie każda organizacja powinna uwzględnić w swojej strategii działania nie tylko aspekt zysku, ale również kwestię społecznej odpowiedzialności oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. Właśnie dlatego Public Relations staje się coraz ważniejszym instrumentem zarządzania organizacją, ale również obszarem badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia praktyczne działania w turystyce uzdrowiskowej i w układach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, samorządowców, polityków, kadry menagerskiej, studentów i nauczycieli. Główne tematy książki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, województwach, finanse samorządów, ocena działan marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejna książka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych działaniach w turystyce, uzdrowiskach i układach regionalnych. Uwzględnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków i polityków oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak również powinna być wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szkół wyższych , które kształcą specjalistów w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z marketingiem i logistyką oraz wskazano na celowość integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu organizacją. Pokazanie kierunków i tendencji zmian oraz instrumentów wspomagających zarządzanie marketingiem i logistyką może być przydatne w przygotowaniu kadry kierowniczej do współczesnych standartów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12799.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja w Samorządzie)
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-228.
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13401.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14384.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 122, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 115-116.
Celem publikacji jest przedstawienie problemów marki żywności w jej otoczeniu rynkowym. Tematyka książki obejmuje podstawowe pojęcia związane z marką żywności, instrumenty budowania wizerunku i strategii marki, fazy jej rozwoju oraz zagadnienie badania poziomu nasycenia rynku. Prezentuje wyniki badań dotyczących zapotrzebowania na żywność pod względem ekonomicznym, socjologicznym i psychologicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12069 [Magazyn 1], P.12070 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Region - Polityka - Promocja)
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce. Rozdział pierwszy z uwagi na całościowe podejście do marketingu w zarządzaniu gminą - jest wprowadzeniem do rozdziałów następnych. Przedmiotem rozdziału drugiego są zagadnienia z zakresu marketingu urbanistycznego, a zwłaszcza związki występujące między zarządzaniem miasta oraz warsztatem planowania i projektowania urbanistycznego. W rozdziale trzecim skoncentrowano się na marketingu w gospodarce nieruchomościami. Rozdział czwarty dotyczy marketingu wewnętrznego w gminie. Dla czytelników zainteresowanych pogłębieniem przedstaionej problematyki na końcu każdego rozdziału zamieszczono wykaz literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2540.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materiały konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, stowarzyszeń i prywatnych gestorów bazy turystycznej - Ponadto, połączenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiającej się w innym ujmowaniu niektórych prezentowanych zagadnień, może stanowić doskonałe studium badawcze dla studentów szkół wyższych kształcących się w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje są autorskimi propozycjami, niekiedy dość subiektywnymi, mającymi jednakże dużą wartość poznawczą. Pomimo dokonanej oceny naukowej, mającej na celu uniknięcie niedociągnięć merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobodę w formułowaniu własnych poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej