Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(27)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(28)
only on-site
(26)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(18)
Czytelnie
(26)
Author
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Maison Dominika
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Bendremer Ellen
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bracha Czesław
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dych├ę Jill
(1)
Eason Adam
(1)
Goodwin Paul
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Niestr├│j Roman
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Witek Marzena
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Subject
MARKETING
(23)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PORADNIKI
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
RYNEK
(2)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
OPINIA PUBLICZNA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
REKLAMA
(1)
SPONSORING
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STATYSTYKA MATEMATYCZNA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
27 results Filter
Book
In basket
Wska┼║niki marketingowe / pod redakcj─ů Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyk├│w Zarz─ůdzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Ksi─ů┼╝ka zawiera dok┼éadne om├│wienie 76 wska┼║nik├│w marketingowych, kt├│re opisano wed┼éug jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przyk┼éady i studia przypadk├│w. Dzi─Öki zadaniom z rozwi─ůzaniami czytelnik mo┼╝e sprawdzi─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci obliczania wska┼║nik├│w i ich interpretacji. Na rynku ksi─Ögarskim znajduje si─Ö du┼╝o pozycji po┼Ťwi─Öconych teorii marketingu, ale bardzo ma┼éo rzetelnych prac stricte narz─Ödziowych, takich jak ta ksi─ů┼╝ka. Ka┼╝dy wska┼║nik zosta┼é w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna si─Ö znale┼║─ç na p├│┼éce ka┼╝dego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16470.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem tej ksi─ů┼╝ki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych bada┼ä ilo┼Ťciowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. G┼é├│wn─ů jej zalet─ů s─ů liczne przyk┼éady ukazuj─ůce zar├│wno formu┼éowanie typowych zada┼ä badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwi─ůzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4585 [Magazyn 1], P.4584 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2383.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2382.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem ksi─ů┼╝ki, skierowaniej do student├│w i praktyk├│w gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrument├│w marketingu. Zosta┼éy w niej opisane podstawowe zgadnienia zwi─ůzane z organizacj─ů kana┼é├│w dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produkt├│w i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1304.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsi─Öbiorstwu szans─Ö na dotarcie do jak najwi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w, kt├│rzy maj─ů w ┼Ťwiadomo┼Ťci pozytywny wizerunek firmy, dokonaj─ů zakupu jej produkt├│w, co winno przynie┼Ť─ç oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspekt├│w sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci. Zwr├│cono uwag─Ö na: strategi─Ö sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nag┼éa┼Ťnianie faktu bycia sponsorem, analiz─Ö skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci sponsoringu, co sprawia trudno┼Ť─ç wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12268.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13392.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 207-208.
Ksi─ů┼╝ka omawia rol─Ö jako┼Ťciowych bada┼ä w nowoczesnym marketingu, przedstawia najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia badawcze, ich zalety i ograniczenia, radzi, jak unika─ç b┼é─Öd├│w w badaniach jako┼Ťciowych, zawiera liczne przyk┼éady wykorzystania jako┼Ťciowych bada┼ä marketingowych w praktyce. Seria jest adresowana do biznesmen├│w, mened┼╝er├│w, kadry kierowniczej urz─Öd├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej, student├│w wy┼╝szych uczelni wszystkich typ├│w oraz s┼éuchaczy r├│┼╝nych kurs├│w i szkole┼ä doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze i mened┼╝erskie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2922.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-228.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w podejmuj─ůcych najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z przygotowaniem i realizacj─ů jako┼Ťciowych bada┼ä marketingowych. Pierwsze dwa maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy i dotycz─ů istoty bada┼ä, r├│┼╝nic z badaniami ilo┼Ťciowymi, etyki bada┼ä i przebiegu procesu badawczego. W nast─Öpnych rozdzia┼éach zaprezentowano "tradycyjne" metody bada┼ä jako┼Ťciowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metod─Ö najbardziej "klasyczn─ů" - obserwacj─Ö, techniki projekcyjne oraz "nowoczesn─ů" metod─Ö opart─ů na badaniach biometrycznych - eye tracking.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13538.V.9 [Wypo┼╝yczalnia B], P.13058.V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestr├│j. - Wyd. 2. - Warszawa - Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Podr─Öcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowsz─ů pr├│b─Ö przedstawienia problematyki marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawi─ůzuje do klasycznego uk┼éadu funkcji zarz─ůdzania, przy uwzgl─Ödnieniu podej┼Ťcia charakterystycznego dla koncepcji zarz─ůdzania strategicznego. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana przede wszystkim do student├│w zarz─ůdzania i marketingu, a tak┼╝e mened┼╝er├│w i specjalist├│w zatrudnionych w s┼éu┼╝bach marketingowych przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrza┼éy podr─Öcznik akademicki, kt├│ry w naturalny spos├│b przedstawia problematyk─Ö metodologii bada┼ä marketingowych. Praca opr├│cz warto┼Ťci merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdzia┼éy zosta┼éy opracowane wed┼éug jednego schematu. Pozwala to wyk┼éadowcom na dok┼éadne przygotowanie si─Ö do zaj─Ö─ç i przedstawienie omawianych zagadnie┼ä w jak najbardziej przyst─Öpny spos├│b."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" nale┼╝─ů do podr─Öcznik├│w najcz─Ö┼Ťciej wykorzystywanych w ameryka┼äskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wy┼╝szych. Teraz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö oddajemy w r─Öce polskich czytelnik├│w, maj─ůc nadziej─Ö, ┼╝e b─Ödzie r├│wnie dobrze przyj─Öta.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6016 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1], P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Tre┼Ťci─ů podr─Öcznika s─ů znane i powszechnie stosowane metody bada┼ä marketingowych. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki wyznaczaj─ů kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dob├│r pr├│by i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze ┼║r├│de┼é wt├│rnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wynik├│w badania marketingowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12243.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12242.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wska┼║niki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 3 poszerz. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 584 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyk├│w Zarz─ůdzania)
Bibliogr. s. 577-579. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje dwoisto┼Ť─ç marketingu - teorii i praktyki, filozofii i dzia┼éania, koncepcji i narz─Ödzi, wiedzi i wdra┼╝ania. Zamierzeniem autor├│w pracy nie by┼éo stworzenie pe┼énego i uniwersalnego zestawu wska┼║nik├│w marketingu a raczej pobudzenie do spojrzenia ┼Ťwie┼╝ym okiem na wykorzystanie miernik├│w, kt├│re cz─Östo s─ů znane, ale nie stosowane lub wykorzystywane w ograniczonym zakresie. Dzi─Öki zawartym w ksi─ů┼╝ce pytanieom testowym, studiom przypadk├│w i zadaniom z rozwi─ůzaniami czytelnik ma mo┼╝liwo┼Ť─ç sprawdzenia swoich umiej─Ötno┼Ťci obliczania wska┼║nik├│w oraz interpretacji i wnioskowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8853.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10399.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jako┼Ťciowe, chocia┼╝ od lat pe┼éni─ů wa┼╝n─ů rol─Ö w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane s─ů dosy─ç intuicyjnie. Autorka przekonuje, ┼╝e w ┼Ťwietle dokona┼ä wsp├│┼éczesnej psychologii nale┼╝y zrewidowa─ç tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedz─Ö t─Ö warto uwzgl─Ödnia─ç na ka┼╝dym etapie prowadzonych bada┼ä marketingowych, pocz─ůwszy od konstruowania schemat├│w bada┼ä, scenariuszy wywiad├│w, przez decyzje o tym, o co pyta─ç respondent├│w wprost, a co pr├│bowa─ç zrozumie─ç w spos├│b po┼Ťredni, a┼╝ po analiz─Ö i interpretacj─Ö wynik├│w bada┼ä, kt├│ra powinna wykracza─ç poza deklaracje respondent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11465.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11464.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 127-128.
Najwa┼╝niejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie dzia┼éaj─ůcej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi g┼é├│wnie wiedza o rynku. Dziedzin─ů nauki i praktyki, kt├│ra prowadzi do tej wiedzy, s─ů badania marketingowe. Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest metodologia bada┼ä marketingowych. Zawarte w tytule okre┼Ťlenie "aspekty mened┼╝erskie" ma wskazywa─ç na praktyczn─ů interpretacj─Ö bada┼ä. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje si─Ö jako punkt wyj┼Ťcia rzeczywiste problemy, przed jakimi mo┼╝e stan─ů─ç firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produkt├│w, wyb├│r marki, opakowania, ocena ┼Ťrodk├│w komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta ksi─ů┼╝ka jest efektem pracy i ogromnego zaanga┼╝owania. To r├│wnie┼╝ dow├│d, ┼╝e ┼Ťrodowisko badaczy marketingowych ma du┼╝y potencja┼é, kt├│rego podstaw─ů jest wiedza, do┼Ťwiadczenie i gotowo┼Ť─ç do ci─ůg┼éego podejmowania nowych wyzwa┼ä. Publikacj─Ö t─Ö stworzyli ludzie reprezentuj─ůcy ro┼╝ne firmy badawcze, pokazuj─ůc tym samym, ┼╝e ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oferowana czytelnikowi ksi─ů┼╝ka zawiera opis metod: losowego sposobu wyboru jednostek populacji do pr├│by, uog├│lniania wynik├│w otrzymanych dla pr├│by na ca┼é─ů populacj─Ö, szacowania b┼é─Öd├│w losowych oraz modyfikacji podstawowych test├│w statystycznych dla pr├│b nieprostych. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest g┼é├│wnie do os├│b zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů bada┼ä opinii publicznej oraz bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e opracowywaniem zebranych podczas tych bada┼ä danych. Mo┼╝e by─ç ona tak┼╝e podr─Öcznikiem dla student├│w - s┼éuchaczy wyk┼éad├│w dotycz─ůcych metody reprezentacyjnej. Z my┼Ťl─ů o nich, na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu zosta┼éy zamieszczone zadania przeznaczone do samodzielnego rozwi─ůzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2841.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi odniesienie do najwa┼╝niejszych decyzji marketingowych przedsi─Öbiorstw, dotycz─ůcych segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru w┼éa┼Ťciwego zestawu narz─Ödzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzeda┼╝y. Przewidziana jako podr─Öcznik, jest jednak adresowana nie tylko do student├│w uczelni ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ do pracownik├│w prowadz─ůcych analizy marketingowe w przedsi─Öbiorstwach lub agencjach bada┼ä marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest prze┼éomowym dzie┼éem, pokazuj─ůcym, co najwi─Öksze ┼Ťwiatowe firmy robi─ů inaczej, aby skutecznie integrowa─ç w swoich dzia┼éaniach wszystkie pi─Ö─ç zmys┼é├│w - wzrok, s┼éuch, dotyk, smak i w─Öch. Ksi─ů┼╝ka ta ca┼ékowicie odmieni podej┼Ťcie marketer├│w do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8522.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 360-366. Indeks.
G┼é├│wnym celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych s┼éu┼╝─ůcych zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydent├│w pracuj─ůcych w r├│┼╝nych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia wi─Öc wykorzystanie w procesie zarz─ůdzania wynik├│w bada┼ä wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych uwarunkowa┼ä zachowa┼ä nabywc├│w d├│br konsumpcyjnych, uwarunkowa┼ä post─Öpowania nabywc├│w d├│br inwestycyjnych, og├│lnych uwarunkowa┼ä rynkowych przedsi─Öbiorstwa, konkurencji oraz rynk├│w zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4691 [Magazyn 1], P.4690 [Magazyn 1], P.4581 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5080.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4976.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd. 3. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, [2000]. - 317 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Mened┼╝era)
Jest to przyst─Öpny podr─Öcznik, kt├│rego celem jest u┼Ťwiadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsi─Öbiorstwa strategii zarz─ůdzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsi─Öbiorcach ┼Ťwiadomo┼Ťci strategicznej, b─Öd─ůcej koniecznym warunkiem w┼éa┼Ťciwego funkcjonowania ka┼╝dej firmy. W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione m.in. takie zagadnienia, jak: zarz─ůdzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsi─Öbiorstwa, budowa strategii przedsi─Öbiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarz─ůdzanie marketingiem, najwa┼╝niejsze strategie marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again