Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(15)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(15)
available
(13)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(15)
Author
Dziekoński Michał
(2)
Obr─Öbalski Marek
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Goodwin Paul
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisowski Michał
(1)
Matyja Piotr
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Niestr├│j Roman
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(14)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(14)
English
(1)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PORADNIKI
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Decyzje
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
MIASTA
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Rozw├│j regionalny
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
Strategia rozwoju
(1)
TURYSTYKA
(1)
Wie┼Ť
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Architektura i budownictwo
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
16 results Filter
Authority data
MARKETING - planowanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliogr. s. 183.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest praktycznym przewodnikiem, kt├│ry krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody b─Öd─ů pomocne zar├│wno przy opracowaniu pe┼énego planu marketingowego firmy, jak i szczeg├│┼éowych plan├│w dla pojedy┼äczego produktu czy rynku. Ksi─ů┼╝ka przyst─Öpnie przedstawia istot─Ö planu i uzasadnia potrzeb─Ö planowania w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Szczeg├│┼éowo wyja┼Ťnione s─ů podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury r├│┼╝nych typ├│w planu marketingowego. Dokonana zosta┼éa analiza ┼║r├│de┼é informacji o rynku, dost─Öpnych wewn─ůtrz i poza przedsi─Öbiorstwem. Om├│wiono przyk┼éadowe formularze, ankiety i wzory dokument├│w. Wyja┼Ťnione zosta┼éy metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3580 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3581 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawia zwi─Öz┼éy opis kolejnych etap├│w sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od bada┼ä i analizy bie┼╝─ůcej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdra┼╝ania. Dzi─Öki licznym przyk┼éadom zilustrowa┼éa rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach d├│br konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i ma┼éych, w dzia┼éalno┼Ťci tradycyjnej i internetowej, a tak┼╝e w organizacjach non-profit. To praktyczne uj─Öcie zosta┼éo wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotycz─ůcymi najwa┼╝niejszych obszar├│w, jakie nale┼╝y rozwa┼╝y─ç w toku planowania, oraz przyk┼éadowym planem marketingowym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12862 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C], P.5486 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6882 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-404.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podr─Öcznika na temat strategicznego planowania marketingowego, b─Öd─ůcego podstawowym zadaniem mened┼╝er├│w. Obejmuje ono bowiem zar├│wno wyb├│r rynk├│w, na kt├│rych przedsi─Öbiorstwo b─Ödzie konkurowa─ç, jak i ustalenie sposobu osi─ůgania trwa┼éej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W ksi─ů┼╝ce zosta┼é przedstawiony w jasny i wyczerpuj─ůcy spos├│b proces planowania strategicznego wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa. Przedstawiaj─ůc zasady oraz techniki opracowywania i realizacji plan├│w marketingowych, autorzy podaj─ů studia przypadk├│w, b─Öd─ůce opisem sytuacji decyzyjnych wyst─Öpuj─ůcych w praktyce. Umo┼╝liwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwi─ůzywania konkretnych problem├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2961 [Magazyn 1], P.2960 [Magazyn 1], P.1739 [Magazyn 1], P.1738 [Magazyn 1], 2919 [Magazyn 2] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1737 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1492 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Autorzy szczeg├│┼éowo, krok po kroku pokazuj─ů, jak napisa─ç profesjonalny plan marketingowy. Z tej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö: ÔÇô od czego zacz─ů─ç przygotowywanie planu marketingowego, ÔÇô jakie informacje powinien zawiera─ç plan marketingowy, ÔÇô jak zgromadzi─ç dane, kt├│re wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, ÔÇô jak opracowa─ç kolejne cz─Ö┼Ťci planu marketingowego, ÔÇô jakich b┼é─Öd├│w szczeg├│lnie trzeba si─Ö wystrzega─ç, tworz─ůc plan. Dodatkow─ů inspiracj─ů przy opracowywaniu w┼éasnego planu marketingowego mog─ů by─ç om├│wione w ksi─ů┼╝ce i zamieszczone na stronie internetowej przyk┼éadowe plany marketingowe r├│┼╝nych firm i instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5162 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6360 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczeg├│┼éowo, krok po roku pokazuj─ů, jak napisa─ç profesjonalny plan marketingowy. Z tej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö: od czego zacz─ů─ç przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawiera─ç plan marketingowy, jak zgromadzi─ç dane, kt├│re wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracowa─ç kolejne cz─Ö┼Ťci planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategic management : concepts and cases : a competitive advantage approach / Fred R. David, Forest R. David. - Sixteeenth edition, Global Edition. - Harlow : Pearson Education Limited, cop. 2017. - 680 stron, [1] kart tablicowych : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
In todayÔÇÖs economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18301 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematyka publikacji dotyczy zw┼éaszcza problem├│w zarz─ůdzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmuj─ů spo┼éeczne funkcje zarz─ůdzania stratregicznego, oddzia┼éywania czynnik├│w strukturotw├│rczych na przeobra┼╝enia systemowe oraz zarz─ůdzanie d┼éugiem publicznym. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öcono takze analizie znaczenia informacji we wsp├│┼éczesnym zarz─ůdzaniu w skali lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2479 XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestr├│j. - Wyd. 2. - Warszawa - Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Podr─Öcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowsz─ů pr├│b─Ö przedstawienia problematyki marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawi─ůzuje do klasycznego uk┼éadu funkcji zarz─ůdzania, przy uwzgl─Ödnieniu podej┼Ťcia charakterystycznego dla koncepcji zarz─ůdzania strategicznego. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana przede wszystkim do student├│w zarz─ůdzania i marketingu, a tak┼╝e mened┼╝er├│w i specjalist├│w zatrudnionych w s┼éu┼╝bach marketingowych przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1993 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsi─Öbiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawy zarz─ůdzania strategicznego oraz wiele metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzi─Öki temu mened┼╝erowie mog─ů opracowa─ç profesjonaln─ů i ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö strategiczn─ů, a tak┼╝e zbudowa─ç plan strategiczny dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawi┼éa zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝k─Ö wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady zastosowania omawianych metod w praktyce, a tak┼╝e ─çwiczenia ucz─ůce ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podr─Öcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we wsp├│┼éczesnym podej┼Ťciu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko og├│lnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przyk┼éad├│w praktycznych implementacji dzia┼éa┼ä i instrument├│w marketingowych w strategiach rozwoju r├│┼╝nych jednostek terytorialnych. Prezentowane przyk┼éady dotycz─ů wprawdzie g┼é├│wnie regionu jeleniog├│rskiego, lecz wi─Ökszo┼Ť─ç ukazanych rozwi─ůza┼ä mo┼╝e mie─ç wymiar uniwersalny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3567 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na tre┼Ť─ç publikacja sk┼éada si─Ö analiza zjawiska interakcji przestrzennej w aspekcie turystyczno-rekreacyjnym, zachodz─ůcej przede wszystkim na styku miast i obszar├│w peryferyjnych. Przedmiotem docieka┼ä autor├│w jest te┼╝ gospodarka przestrzenna oraz turystyka i rekreacja miejska jako element kszta┼étowania ┼éadu przestrzennego poprzez pryzmat infrastruktury turystycznej i paraturystycznej. Monografia adresowana jest do spo┼éeczno┼Ťci akademickiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7719 XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Decision analysis for management judgment.
Indeks.
Publikacja z zakresu zarz─ůdzania decyzjami. Autorzy szeroko omawiaj─ů teori─Ö podejmowania decyzji, mi─Ödzy innymi tych dotycz─ůcych wielu cel├│w (technika SMART). Koncentruj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ na dzia┼éaniu w warunkach niepewno┼Ťci, zarz─ůdzaniu ryzykiem i niepewno┼Ťci─ů, metodach szacowania prawdopodobie┼ästwa, zmianie ocen w ┼Ťwietle nowych informacji, panowaniu scenariuszowym czy na decyzjach podejmowanych przez grupy os├│b.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19857 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Region - Polityka - Promocja)
Przedmiotem prezentowanej pracy s─ů uj─Öcia marketingu terytorialnego odniesione do zarz─ůdzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w, w kt├│rych w syntetycznej formie przedstawiono wyniki bada┼ä oraz do┼Ťwiadcze┼ä praktycznych dotycz─ůcych zastosowania koncepcji marketingowych w dzia┼éalno┼Ťci samorz─ůd├│w lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce. Rozdzia┼é pierwszy z uwagi na ca┼éo┼Ťciowe podej┼Ťcie do marketingu w zarz─ůdzaniu gmin─ů - jest wprowadzeniem do rozdzia┼é├│w nast─Öpnych. Przedmiotem rozdzia┼éu drugiego s─ů zagadnienia z zakresu marketingu urbanistycznego, a zw┼éaszcza zwi─ůzki wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy zarz─ůdzaniem miasta oraz warsztatem planowania i projektowania urbanistycznego. W rozdziale trzecim skoncentrowano si─Ö na marketingu w gospodarce nieruchomo┼Ťciami. Rozdzia┼é czwarty dotyczy marketingu wewn─Ötrznego w gminie. Dla czytelnik├│w zainteresowanych pog┼é─Öbieniem przedstaionej problematyki na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu zamieszczono wykaz literatury przedmiotu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2540 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 423-457.
Recenzowane opracowanie nale┼╝y oceni─ç jako niezwy┬şkle potrzebne, prezentuj─ůce ewolucj─Ö pogl─ůd├│w i rozwi─ů┬şza┼ä prawno-administracyjnych. Kompleksowe uj─Öcie bez w─ůtpienia ma charakter nowatorski, opiera si─Ö na bardzo dobrej znajomo┼Ťci literatury, realizowanych projekt├│w ba┬şdawczych oraz procedury wykonawstwa i wdra┼╝ania do┬şkument├│w planistycznych. Autorka od wielu lat specjalizuje si─Ö przede wszystkim w problematyce ┼Ťrodowiskowej i pla┬şnistycznej z punktu widzenia rozwoju obszar├│w wiejskich, kt├│re stanowi─ů w sensie przestrzennym dominuj─ůc─ů cz─Ö┼Ť─ç terytorium naszego pa┼ästwa. Potencjalnych ÔÇ×Odbiorc├│wÔÇŁ recenzowanego opracowa┬şnia mo┼╝na zdefiniowa─ç bardzo szeroko: naukowe ┼Ťrodowi┬şska przyrodnik├│w i planist├│w, praktycy w zakresie plano┬şwania przestrzennego i zarz─ůdzania rozwojem ÔÇô zar├│wno wykonawcy opracowa┼ä, jak i realizatorzy w jednostkach samorz─ůdu terytorialnego oraz oczywi┼Ťcie studenci kie┬şrunk├│w przyrodniczych i planistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17890 XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17889 XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again