Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(211)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
IBUK Libra
(1)
Programy komputerowe
(1)
Status
available
(247)
only on-site
(193)
unavailable
(19)
unknown
(9)
Branch
Magazyny
(124)
Wypo┼╝yczalnie
(148)
Czytelnie
(195)
Stare oznaczenie "Wypo┼╝yczalnia"
(1)
Author
Mruk Henryk
(12)
Kotler Philip (1931- )
(7)
Garbarski Lechosław
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(4)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(2)
D─ůbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
G├│rska Gra┼╝yna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kowal Witold
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Limański Andrzej
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc J├│zef (1945- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sty┼Ť Aniela
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Turkowski Marek
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanis┼éawa (1939- )
(1)
Brady Regina
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Briggs Susan
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Cetner Jan
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Curtis Tony
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Decewicz Anna
(1)
Dignen Bob
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Year
2020 - 2021
(5)
2010 - 2019
(96)
2000 - 2009
(107)
1990 - 1999
(11)
Time Period of Creation
2001-
(27)
Country
Poland
(211)
United Kingdom
(6)
Russia (Federation)
(2)
Language
Polish
(210)
English
(6)
Russian
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(14)
Mened┼╝erowie
(4)
B2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(2)
Bankierzy
(1)
Ekonomi┼Ťci
(1)
Ksi─Ögowi
(1)
Poziom wy┼╝szy ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracownicy samorz─ůdowi
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
MARKETING
(79)
TURYSTYKA
(35)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(10)
PODR─śCZNIKI
(10)
USŁUGI
(9)
Zarz─ůdzanie
(9)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(8)
Marketing
(8)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(6)
ZARZ─äDZANIE
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(5)
Przedsi─Öbiorstwo
(5)
BANKI
(4)
HOTELARSTWO
(4)
INTERNET
(3)
J─Özyk angielski
(3)
J─Özyk rosyjski
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Decyzje
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Innowacje
(2)
J─śZYK ANGIELSKI
(2)
J─Özyk ┼Ťrodowiskowy
(2)
Kadry
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Nauczanie j─Özyk├│w obcych
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(2)
REKLAMA
(2)
RYNEK
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(2)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(2)
Analiza finansowa
(1)
Audyt wewn─Ötrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bud┼╝ety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcza
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Internet
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola techniczna
(1)
Korespondencja
(1)
Kreatywno┼Ť─ç
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING POLITYCZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
My┼Ťlenie tw├│rcze
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Organizacja
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
Rachunek koszt├│w
(1)
Subject: time
2001-
(12)
1989-
(4)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Podr─Öcznik
(35)
PODR─śCZNIKI
(30)
Podr─Öczniki akademickie
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(40)
Edukacja i pedagogika
(5)
J─Özykoznawstwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Podr├│┼╝e i turystyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
219 results Filter
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.74.IX.16
E-book
In basket
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej g┼é├│wnym walorem s─ů liczne przyk┼éady praktycznych dzia┼éa┼ä, u┼éatwiaj─ůce zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnie┼ä. Z podr─Öcznika skorzystaj─ů r├│wnie┼╝ i ci, kt├│rzy stawiaj─ů pierwszy krok w zg┼é─Öbianiu tajnik├│w marketingu i ci, kt├│rzy chc─ů poszerzy─ç wiedz─Ö oraz skorelowa─ç j─ů z praktyk─ů dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.75.IX.16
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11836.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(BC Edu Biznes)
Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis.
Bibliogr. s. 431-436.
Podr─Öcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, skierowany jest przede wszystkim do os├│b zajmuj─ůcych si─Ö praktyk─ů marketingow─ů. Mog─ů z niego korzysta─ç tak┼╝e studenci, kt├│rzy chcieliby pog┼é─Öbi─ç nie tylko wiedz─Ö teoretyczn─ů, lecz tak┼╝e praktyczn─ů. Ta ksi─ů┼╝ka, napisana z my┼Ťl─ů o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dog┼é─Öbn─ů prezentacj─Ö poszczeg├│lnych temat├│w. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz przede wszystkim budowanie kompetencji w dzia┼éaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10240.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285.IX.16 [Czytelnia C], 12284.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"MarketingÔÇŁ, fundamentalne dzie┼éo Kotlera ukazuje si─Ö od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzaj─ůc emocje oraz stanowi─ůc ┼║r├│d┼éo wiedzy o marketingu. Podstaw─ů tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupe┼éniona jedenasta edycja ameryka┼äska z 2003 roku. Cho─ç to od dawna podstawowy podr─Öcznik, autor wci─ů┼╝ zaskakuje trze┼║wo┼Ťci─ů spojrzenia, wnikliwo┼Ťci─ů i umiej─Ötno┼Ťci─ů przewidywania. Prezentuj─ůc najnowsze poj─Öcia, teorie i strategie, k┼éadzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunk├│w prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Umiej─Ötne po┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů sprawia, ┼╝e dzie┼éo Kotlera jest nadal aktualne i ┼╝ywe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12413.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: badania marketingowe ; CRM
Prowadzenie bada┼ä marketingowych w warunkach nowych wyzwa┼ä stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwi─ůza┼ä z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie tych rozwi─ůza┼ä zar├│wno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdro┼╝eniowej. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, kt├│re pozwalaj─ů na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowa┼ä nabywc├│w. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera om├│wienie wykorzystania metod bada┼ä marketingowych w dzia┼éaniach przedsi─Öbiorstw. W zako┼äczeniu przedstawiono metodyczny aspekt bada┼ä zwi─ůzanych z implementacj─ů marketingu relacyjnego w przedsi─Öbiorstwach polskich, czeskich i s┼éowackich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jet okre┼Ťlenie etap├│w post─Öpowania badawczego oraz narz─Ödzi bada┼ä w podstawowych obszarach decyzji i dzia┼éa┼ä marketingowych. Zasadnicz─ů struktur─Ö pracy wyznaczaj─ů trzy cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych pierwsza jest po┼Ťwi─Öcona formu┼éowaniu cel├│w i organizacji bada┼ä, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowa┼ä bada┼ä marketingowych. Ka┼╝da z wymienionych cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö z kilku rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla s┼éuchaczy wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych a tak┼╝e dla pracownik├│w przedsi─Öbiorstw i kadry zarz─ůdzaj─ůcej, kt├│ra w swych dzia┼éaniach powinna si─Ö kierowa─ç zasadami marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym ┼║r├│d┼éem wiedzy o marketingu w przedsi─Öbiorstwie. Omawia zagadnienia: bada┼ä marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsi─Öbiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przyk┼éady z dzia┼éalno┼Ťci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumie─ç istot─Ö marketingu jako koncepcji zarz─ůdzania i pozna─ç wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci ni─ů rz─ůdz─ůce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik-leksykon zawiera podstawow─ů wiedz─Ö o marketingu, przedstawion─ů w jasny i zrozumia┼éy dla ka┼╝dego czytelnika spos├│b. Autorzy znakomicie ┼é─ůcz─ů w nim prostot─Ö wyk┼éadu z profesjonaln─ů wiedz─ů. Ksi─ů┼╝ka zawiera syntetyczne om├│wienie takich zagadnie┼ä, jak: uwarunkowania dzia┼éa┼ä marketingowych, zachowania nabywc├│w, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera r├│wnie┼╝ s┼éowniczek poj─Ö─ç i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono has┼éa, kr├│tkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomit─ů podstaw─Ö do dalszej nauki, osobom niezwi─ůzanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu dzia┼éa┼ä marketingowych, mo┼╝e te┼╝ by─ç znakomitym repetytorium systematyzuj─ůcym wiedz─Ö przed egzaminami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4524.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka prowadzi Czytelnika przez najwa┼╝niejsze problemy zwi─ůzane z marketingiem. Napisana jest prostym j─Özykiem, w konwersacyjnym stylu. Dzi─Öki interaktywnemu podej┼Ťciu wci─ůga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i wsp├│┼éczesne problemy z zakresu marketingu i zarz─ůdzania, wyczerpuj─ůco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przyk┼éad├│w, ilustracji i ─çwicze┼ä, daj─ůc r├│wnocze┼Ťnie szerok─ů perspektyw─Ö por├│wnawcz─ů na przyk┼éadach gospodarek ca┼éego ┼Ťwiata. Omawia liczne sytuacje, w kt├│rych osoby podejmuj─ůce decyzje marketingowe wykorzystuj─ů koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorc├│w zwi─ůzanych z marketingiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady)
Podstaw─ů marketingu jest prze┼Ťwiadczenie, ┼╝e cele przedsi─Öbiorstwa mog─ů by─ç osi─ůgni─Öte tylko wtedy, gdy potrzeby i ┼╝yczenia klient├│w s─ů dobrze poznane. Przedsi─Öbiorstwo musi spe┼énia─ç te potrzeby i ┼╝yczenia - i to lepiej ni┼╝ konkurenci. Ze znajomo┼Ťci oczekiwa┼ä wynikaj─ů wszystkie pozosta┼ée dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrob├│w, ┼Ťwiadczonych us┼éug, r├│┼╝ne formy i techniki sprzeda┼╝y i sposoby jej stymulowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza jest czym┼Ť wi─Öcej ni┼╝ tylko stosowaniem gotowych narz─Ödzi. Jest to tak┼╝e umiej─Ötno┼Ť─ç dobierania narz─Ödzi oraz ich tworzenia, je┼Ťli istnieje taka potrzeba. Analityk jest g┼é├│wnym narz─Ödziem pomiaru. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tych obszaraKsi─ů┼╝ka nie jest typowym podr─Öcznikiem. Nie koncentruje si─Ö bowiem na wydobyciu tych pogl─ůd├│w, kt├│re s─ů powszechnie przyj─Öte w literaturze. Przedstawia te, kt├│re z punktu widzenia przyj─Ötej koncepcji pracy s─ů istotne. Nie zawiera te┼╝ w┼éa┼Ťciwych dla podr─Öcznik├│w ─çwicze┼ä i zada┼ä., kt├│re wymaga┼éy uporz─ůdkowania i uzupe┼énienia, i s─ů istotne dla marketingu. S─ů to g┼é├│wnie analiza klient├│w i analiza marketingu mix. Ponadto dodana zosta┼éa analiza sprzeda┼╝y, jako punkt wyj┼Ťcia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [386-392].
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej g┼é├│wnym walorem s─ů liczne przyk┼éady praktycznych dzia┼éa┼ä, u┼éatwiaj─ůce zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnie┼ä. Z podr─Öcznika skorzystaj─ů r├│wnie┼╝ i ci, kt├│rzy stawiaj─ů pierwszy krok w zg┼é─Öbianiu tajnik├│w marketingu i ci, kt├│rzy chc─ů poszerzy─ç wiedz─Ö oraz skorelowa─ç j─ů z praktyk─ů dzia┼éania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8904 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8905.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.8903.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10456.IX.16 [Czytelnia C], 10455.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy zagadnienia zarz─ůdzania i planowania marketingowego w spos├│b interakcyjny, uwzgl─Ödniaj─ůcy zintegrowanie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej z finansami, produkcj─ů oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 p┼éaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarz─ůdzania wiedz─ů, kt├│re stanowi osnow─Ö ca┼éego podr─Öcznika. Poza teori─ů, praca zawiera r├│wnie┼╝ liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozw├│j marketingu bezpo┼Ťredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych medi├│w komunikacyjnych s─ů w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym ro┼Ťnie potrzeba kszta┼écenia w tym zakresie. Ksi─ů┼╝ka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdzia┼éach bardzo ciekawie i przejrzy┼Ťcie wyja┼Ťniaj─ů, co to jest marketing bezpo┼Ťredni i marketing interaktywny, jak nimi zarz─ůdza─ç, jakie korzy┼Ťci odniesie przedsi─Öbiorstwo z ich zastosowa┼ä oraz jakimi narz─Ödziami si─Ö pos┼éugiwa─ç, cz─Östo odwo┼éuj─ůc si─Ö do przyk┼éad├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4692.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again