Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(110)
Status
available
(135)
only on-site
(100)
unavailable
(12)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(75)
Wypo┼╝yczalnie
(71)
Czytelnie
(102)
Stare oznaczenie "Wypo┼╝yczalnia"
(1)
Author
Mruk Henryk
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Bosiacki Stefan
(2)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(2)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Perenc J├│zef (1945- )
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sty┼Ť Aniela
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Turkowski Marek
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Curtis Tony
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Forrest Edward
(1)
Garczarczyk J├│zef
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jak├│bczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jonas Agata
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Knecht Zdzis┼éaw (1938- )
(1)
Koniorczyk Gra┼╝yna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mitr─Öga Maciej
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Payne Adrian
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(69)
1990 - 1999
(7)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(110)
Language
Polish
(110)
Subject
MARKETING
(56)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
TURYSTYKA
(16)
USŁUGI
(7)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
BANKI
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
HOTELARSTWO
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(2)
FIRMA (nazwa)
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POSTAWY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
RYNEK
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
110 results Filter
Book
In basket
Podr─Öcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla s┼éuchaczy studi├│w licencjackich i magisterskich w szko┼éach kszta┼écenia na kierunku turystyka i rekreacja, a tak┼╝e dla s┼éuchaczy szk├│┼é policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali si─Ö przedstawi─ç najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnie┼Ť─ç j─ů do praktycznych dzia┼éa┼ä w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na ko┼äcu pracy za┼é─ůczniki daj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç zastosowania niekt├│rych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pog┼é─Öbieniem przedstawionych problem├│w i zagadnie┼ä Autorzy przedstawiaj─ů obszerny wykaz literatury, zamieszczony na ko┼äcu publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.473 XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 887 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sum─ů pewnej praktycznej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci, stanowi─ůcych o profesjonalnych atutach przedsi─Öbiorcy i mened┼╝era. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak nale┼╝y wywo┼éywa─ç, u┼éatwia─ç i przeprowadza─ç transakcje. Tym w┼éa┼Ťciwo┼Ťciom marketingu podporz─ůdkowano uk┼éad ksi─ů┼╝ki, kt├│ry odzwierciedla logik─Ö dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1115 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym sk┼éadnikiem filozofii ┼Ťwiata interes├│w, podstawow─ů orientacj─ů mened┼╝ersk─ů oraz zbiorem rynkowych narz─Ödzi zarz─ůdzania. Polega ona na sposobie my┼Ťlenia i dzia┼éania, kt├│ry wykorzystuje zesp├│┼é metod oraz instrument├│w poznawania i kszta┼étowania zewn─Ötrznego otoczenia przedsi─Öbiorstwa, a tak┼╝e jego organizacji, dla osi─ůgania sukces├│w na rynku. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tym, jak dokonywa─ç wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania si─Ö na rynku i jak kszta┼étowa─ç wizerunek firmy jako warto┼Ť─ç rynkow─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2467 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2465 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest syntetyczne przedstawienie najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä umo┼╝liwiaj─ůcych zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten spos├│b podstaw do jego dalszego studiowania. Podr─Öcznik ma za zadanie wpojenie studentom najwa┼╝niejszych zasad i regu┼é marketingu, b─Öd─ůcego fundamentem marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem oraz warunkiem osi─ůgni─Öcia wysokiej pozycji rynkowej i ci─ůg┼éego utrzymywania i poprawiania konkurencyjno┼Ťci firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 12164 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12163 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12437 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ta jest uzupe┼énieniem podr─Öcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych dzia┼éa┼ä", przygotowanego przez ten sam zesp├│┼é autorski. Zawiera mi─Ödzy innymi przyk┼éady z rynku, praktyczne wskaz├│wki oraz zestawienia, om├│wienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a tak┼╝e zagadnienia wykraczaj─ůce poza tre┼Ť─ç wspomnianego podr─Öcznika, takie jak wsp├│┼épraca przedsi─Öbiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje u┼éatwiaj─ůce pisanie prac dyplomowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11519 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12751 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik, kt├│ry w kompleksowy spos├│b ujmuje problematyk─Ö marketingu. Obecne wydanie zosta┼éo rozszerzone o kilka nowych temat├│w, takich jak marketing bezpo┼Ťredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co wi─Öcej, w ksi─ů┼╝ce om├│wiono do┼Ťwiadczenia przedsi─Öbiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontakt├│w mi─Ödzynarodowych, a tak┼╝e ┼Ťcis┼éych zwi─ůzk├│w Autor├│w z wieloma firmami. W nowej wersji podr─Öcznika zosta┼éy zachowane te rozwi─ůzania metodyczne, kt├│re potwierdzi┼éy swoj─ů warto┼Ť─ç w dotychczasowych do┼Ťwiadczeniach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5963 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5959 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7266 IX.16 [Czytelnia C], 7265 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8952 [Magazyn 1], P.8951 [Magazyn 1], P.8950 [Magazyn 1], P.2421 [Magazyn 1], P.2420 [Magazyn 1], P.420 [Magazyn 1], P.419 [Magazyn 1], 799 [Magazyn 2], 561 [Magazyn 2] (9 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Stare oznaczenie "Wypo┼╝yczalnia"
All copies are currently on loan: sygn. P.1100 [Stara lokalizacja: mo┼╝na wypo┼╝ycza─ç] (1 egz.)
Book
In basket
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczn─ů dziedzin─ů ludzkiej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Zmianom w ┼╝yciu gospodarczym towarzyszy rozw├│j metod i technik dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│ry przebiega w spos├│b naturalny zgodnie z przes┼éankami rozwoju my┼Ťli marketingowej. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w ksi─ů┼╝ki pragn─ů przybli┼╝y─ç istot─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu, jego dzia┼éanie i problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1372 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowi─ů jeden z najwa┼╝niejszych element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Dlatego te┼╝ ksi─ů┼╝ka ta b─Ödzie przydatna dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e menad┼╝er├│w firm oraz pracownik├│w agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5934 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5931 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], 7258 [Magazyn 2] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5930 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.2954 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7259 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowi─ů jeden z najwa┼╝niejszych element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Dlatego te┼╝ ksi─ů┼╝ka ta b─Ödzie przydatna dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e menad┼╝er├│w firm oraz pracownik├│w agencji reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2], 1023 [Magazyn 2] (4 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie musz─ů by─ç drogie, mog─ů je zatem prowadzi─ç tak┼╝e w┼éa┼Ťciciele firm ma┼éych i ┼Ťrednich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, kt├│rzy chc─ů korzysta─ç z wynik├│w bada┼ä marketingowych lub zamierzaj─ů samodzielnie prowadzi─ç tego typu badania. Przedstawi┼é on znane i najcz─Ö┼Ťciej stosowane techniki bada┼ä marketingowych oraz sposoby analizy ich wynik├│w, maj─ůce zapewni─ç firmie efektywno┼Ť─ç dzia┼éania, a tym samym wy┼╝sze zyski. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni ekonomicznych r├│┼╝nego typu, ale zainteresuje r├│wnie┼╝ przedsi─Öbiorc├│w oraz osoby chc─ůce pozna─ç tajniki bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], 7257 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1123 [Magazyn 2], 1122 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera wsp├│┼éczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we wsp├│┼épracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veronik─ů Wong. W podr─Öczniku om├│wiono: istot─Ö i kategorie marketingu, jego rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, spo┼éeczn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç i etyk─Ö. Rozwa┼╝ania s─ů bogato ilustrowane konkretnymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w z do┼Ťwiadcze┼ä przede wszystkim przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5971 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.5969 [Magazyn 1], P.5968 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], P.5964 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2], 7267 [Magazyn 2], 2928 [Magazyn 2] (14 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10523 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10522 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podr─Öczniku Autor omawia istot─Ö marketingu, otoczenie rynkowe przedsi─Öbiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsi─Öbiorstw. Przedstawia tak┼╝e zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, mar┼╝ i opakowa┼ä, franchisingu, public relations i misji firmy, spos├│b prowadzenia marketingu w sferze us┼éug i w dzia┼éalno┼Ťci pozagospodarczej oraz prezentuje orientacj─Ö spo┼éeczn─ů marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu s─ů: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wp┼éyw na rynek krajowy, konflikty i wsp├│┼épraca w kana┼éach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2053 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3259 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w spos├│b naukowy wyja┼Ťnia podstawy marketingowej dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw na rynku, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc prawid┼éowo┼Ťci praktycznego dzia┼éania i konsekwencje podejmowanej aktywno┼Ťci. W celu w┼éa┼Ťciwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w oparciu o wiedz─Ö o rynku, w opracowaniu obejmuj─ůcym dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, po ka┼╝dym z nich zamieszczono cz─Ö┼Ť─ç, maj─ůc─ů na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia okre┼Ťlonej wiedzy. Dodatkowo, ka┼╝demu rozdzia┼éowi przyporz─ůdkowano zalecan─ů literatur─Ö, dzi─Öki kt├│rej mo┼╝liwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again