Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(19)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brown Brene
(1)
Cunningham Jane
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Haor Beata
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Maison Dominika
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Quain Bill
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Psycholodzy
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(7)
MARKETING
(7)
Negocjacje
(3)
POSTAWY
(3)
REKLAMA
(3)
TURYSTYKA
(3)
Zarządzanie
(3)
KOBIETA
(2)
Psychologia
(2)
Asertywność
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
GENDER MARKETING
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kosmetologia
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Menedżer
(1)
Odżywianie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZMYSŁY
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
psychologia
(8)
konsument
(6)
marka
(5)
marketing
(3)
reklama
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
znak towarowy
(3)
gender marketing
(2)
kobiety
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
negocjacje
(2)
pamięć
(2)
spostrzeganie
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
asertywność
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania marketingowe
(1)
badania trackingowe
(1)
badanie
(1)
business English
(1)
choroba
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dobrostan
(1)
e-commerce
(1)
filozofia biznesu
(1)
kryzys
(1)
leader
(1)
leadership
(1)
logistyka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing sensoryczny
(1)
menedżer
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjator
(1)
obsługa klienta
(1)
odżywianie
(1)
opieka nad pacjentem
(1)
osobowość marki
(1)
postawa asertywna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia poznawcza
(1)
płeć kulturowa
(1)
rynek turystyczny
(1)
sprzedaż
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
sztuka negocjacji
(1)
teacher's book
(1)
usługi kosmetologiczne
(1)
wychowanie negocjacyjne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zachowanie asertywne
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie organizacją
(1)
zdrowie
(1)
zmysły
(1)
świadczenia zdrowotne
(1)
żywienie
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 399-447.
Ponieważ marka jest kluczowym pojęciem dla marketingu, a osobowość kluczowym pojęciem dla psychologii, ktoś, kto zajmuje się psychologią zachowań konsumenckich - dziedziną interdyscyplinarną, znajdującą się na pograniczu psychologii i marketingu - nie może przejść obojętnie obok koncepcji osobowości marki. Stanowi ona wyzwanie dla badacza, polegające na potrzebie jej ewaluacji jako koncepcji naukowej i redefinicji w taki sposób, aby pozostawała ona w zgodzie z wiedzą psychologiczną, a jednocześnie wnosiła coś wartościowego w poznanie i pomiar zjawisk o charakterze marketingowym. Taki był też podstawowy cel krytycznej analizy dotychczasowych badań i publikacji oraz własnych przedsięwzięć badawczych autora. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13121.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej Czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11007.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11974.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli całym mózgiem. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane są kobiety. Pomaga też specjalistom od marketingu zrozumieć kobiety i wpływać na ich wybory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: leader leadership
Includes bibliographical references (pages 277-286) and index.
Leadership is not about titles, status, and wielding power. A leader is anyone who takes responsibility for recognizing the potential in people and ideas, and has the courage to develop that potential. When we dare to lead, we don't pretend to have the right answers; we stay curious and ask the right questions. We don't see power as finite and hoard it; we know that power becomes infinite when we share it with others. We don't avoid difficult conversations and situations; we lean into vulnerability when it's necessary to do good work. But daring leadership in a culture defined by scarcity, fear, and uncertainty requires skill-building around traits that are deeply and uniquely human. The irony is that we're choosing not to invest in developing the hearts and minds of leaders at the exact same time as we're scrambling to figure out what we have to offer that machines and AI can't do better and faster. What can we do better? Empathy, connection, and courage, to start.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21628.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący rożne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypalenie zawodowe : przyczyny i zapobieganie / redakcja naukowa Helena Sęk. - Wydanie II - 7 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 256 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Nowe tendencje w psychologii ; T. 7)
Bibliografia strony: 235-256.
Emocjonalne wyczerpanie, nadmierny dystans wobec osób i spraw, którym się służy, aż do utraty zaangażowania zawodowego – to powszechnie doświadczane przejawy syndromu wypalenia zawodowego. Jego efektem może być przedmiotowe traktowanie klientów, uczniów, pacjentów czy petentów. Temu właśnie zjawisku poświęcony jest kolejny tom serii Nowe Tendencje w Psychologii, stanowiący wybór najbardziej znaczących tekstów autorstwa wybitnych znawców wypalenia zawodowego. Autorzy przedstawiają koncepcje teoretyczne wyjaśniające ten problem oraz pokazują możliwości zastosowania w praktyce wiedzy o mechanizmach i uwarunkowaniach wypalenia zawodowego. Książka adresowana do studentów psychologii, pedagogiki, medycyny, pielęgniarstwa i przedstawicieli zawodów szczególnie narażonych na wypalenie (np. nauczycieli, pracowników społecznych, policjantów) oraz do odpowiedzialnych za kształcenie i przygotowanie do pracy profesjonalistów usług społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.239.III.6 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.237.III.6 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.238.III.6 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.236.III.6 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 257-270.
Kryzys jest pojęciem, które kojarzy się zarówno z problemami osobistymi, jak i organizacyjnymi, państwowymi czy nawet globalnymi. Współczesna rzeczywistość sprzyja powstawaniu kryzysów, a zagrożenie nimi dotyczy wszystkich. Zasadniczym celem publikacji jest analiza zarządzania w warunkach, jakie wywołane są przez sytuacje kryzysowe, zarówno w skali makro, jak i mikro. Zakres opracowania obejmuje zagadnienia, z którymi można spotkać się w różnych sferach życia: w sytuacjach prywatnych, w organizacji, w społeczeństwie, w państwie, dlatego też znajomość tej problematyki wydaje się niezbędna w funkcjonowaniu we współczesnym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22738.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22737.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicative Business English activities / Marjorie Rosenberg. - First published. - Newbury : Express Publishing, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 30 cm.
Oprawa kołonotatnikowa.
Communicative Business English Activities to obszerny zbiór ćwiczeń do kopiowania adresowany do nauczycieli prowadzących zajęcia z języka angielskiego biznesowego. Tematyka zadań to m.in.: korespondencja, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania, ubieganie się o pracę. Materiały można wykorzystać na zajęciach grupowych lub indywidualnych, z uczniami na różnych poziomach zaawansowania językowego – od beginner do advanced.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22680.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania / Elżbieta Kowalczyk. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2021 r., (wyd. I). - Warszawa : PWN, 2021. - 267 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 233-256. Indeks.
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do publikacji zawartych w naukowych bazach danych, a korzystała także z raportów, opracowań, prac dyplomowych i doktorskich. Stojąc na stanowisku, że tak praktyczna nauka, jaką jest zarzadzanie nie może ignorować doświadczeń i refleksji tych, do których jest kierowana, sięgnęła też do innych źródeł wiedzy np. biografii, wspomnień. W książce Elżbieta Kowalczyk koncentruje się na problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.125.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania / Elżbieta Kowalczyk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 267 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 233-256. Indeks.
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do publikacji zawartych w naukowych bazach danych, a korzystała także z raportów, opracowań, prac dyplomowych i doktorskich. Stojąc na stanowisku, że tak praktyczna nauka, jaką jest zarzadzanie nie może ignorować doświadczeń i refleksji tych, do których jest kierowana, sięgnęła też do innych źródeł wiedzy np. biografii, wspomnień. W książce Elżbieta Kowalczyk koncentruje się na problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18284.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20449.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20448.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Tematyka niniejszej monografii ujmuje wieloaspektowo świadczenia zdrowotne i kosmetologiczne. Stanowi zbiór tematyczny dotyczący biopsychospołecznego funkcjonowania człowieka w stanie zdrowia, w sytuacji róznych problemów klinicznych, warunków zawodowych oraz organizacji świadczeń. Charakterystka określonych problemów zdrowotnych i klinicznych wraz z propozycją działań prozdrowotnych, zamieszczonych w publikacji, mogą być praktycznie wykorzystane w pielęgniarstwie i kosmetologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18889.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18334.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20728.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20727.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej