Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(184)
Publikacje naukowe
(85)
Publikacje dydaktyczne
(45)
E-booki
(36)
Publikacje fachowe
(30)
IBUK Libra
(11)
Poradniki i przewodniki
(3)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(173)
available
(168)
unknown
(31)
unavailable
(26)
Branch
Magazyny
(70)
Wypo┼╝yczalnie
(143)
Czytelnie
(185)
Author
Mruk Henryk
(5)
zbiorowa Praca
(4)
Dutko Maciej
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dolot Anna
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
Dywański Piotr
(2)
D─Öbski Maciej
(2)
Gali┼äska Barbara (organizacja i zarz─ůdzanie)
(2)
Gracz Leszek
(2)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(2)
Jasi┼äski Jakub (organizacja i zarz─ůdzanie)
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kope─ç Jacek (zarz─ůdzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalczyk El┼╝bieta (ekonomia)
(2)
Kramarz Marzena
(2)
Krzywor─ůczka Pawe┼é
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lipka Anna (ekonomia)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Niestr├│j Roman
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Skomra Witold (1963- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Szyd┼éo Robert (zarz─ůdzanie)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Widelska Urszula
(2)
Wi┼Ťniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Zaj─ůc Piotr (ekonomia)
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Anders Justyna
(1)
Anholt Simon
(1)
Antczak Mariola
(1)
Aue Wiesława
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Micha┼é (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bielecki Maciej (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Bieńkowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanis┼éawa (1939- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bossy Daniel
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Year
2020 - 2021
(32)
2010 - 2019
(147)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(112)
1989-2000
(3)
Country
Poland
(209)
United Kingdom
(6)
Australia
(2)
England
(2)
Massachusetts
(1)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(205)
English
(14)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(44)
Mened┼╝erowie
(19)
Przedsi─Öbiorcy
(4)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
B2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(2)
Hotelarze
(2)
Ksi─Ögowi
(2)
Logistycy
(2)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(2)
Audytorzy wewn─Ötrzni
(1)
Bankierzy
(1)
Ekonomi┼Ťci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom wy┼╝szy ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorz─ůdowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjali┼Ťci ds. controllingu
(1)
Subject
Zarz─ůdzanie
(32)
MARKETING
(26)
Marketing
(24)
Przedsi─Öbiorstwo
(18)
ZARZ─äDZANIE
(17)
Innowacje
(10)
Logistyka gospodarcza
(10)
Turystyka
(9)
TURYSTYKA
(8)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(7)
FIRMA (nazwa)
(6)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Decyzje
(5)
Handel elektroniczny
(5)
J─Özyk angielski
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Negocjacje
(5)
Rozw├│j regionalny
(5)
USŁUGI
(5)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(5)
Zarz─ůdzanie kryzysowe
(5)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(4)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Badania marketingowe
(3)
Finansowanie
(3)
KADRY
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
Marketing terytorialny
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(3)
Służba zdrowia
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarz─ůdzanie finansami
(3)
Zarz─ůdzanie projektami
(3)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(3)
Zarz─ůdzanie s┼éu┼╝b─ů zdrowia
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Analiza finansowa
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania rynku
(2)
Banki
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Hotelarstwo
(2)
INTERNET
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Internet
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Kadry
(2)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(2)
Logistyka
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing sportowy
(2)
Model biznesowy
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Obsługa klienta
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç akademicka
(2)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(2)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Rachunek koszt├│w
(2)
Rachunkowo┼Ť─ç zarz─ůdcza
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
Samorz─ůd terytorialny
(2)
Systemy informatyczne zarz─ůdzania
(2)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(2)
Szpitale
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
Zarz─ůdzanie innowacjami
(2)
Zarz─ůdzanie publiczne
(2)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(2)
Zarz─ůdzanie ┼Ťrodowiskowe
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
Agroturystyka
(1)
Subject: time
2001-
(84)
1901-2000
(13)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
1989-
(3)
Subject: place
Polska
(33)
Europa
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Wojew├│dztwo ┼Ťl─ůskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wojew├│dztwo dolno┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo pomorskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Monografia
(41)
Podr─Öcznik
(33)
Materiały pomocnicze
(28)
Praca zbiorowa
(20)
Opracowanie
(19)
Raport z badań
(9)
Poradnik
(6)
Materiały konferencyjne
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
Podr─Öczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Wzory dokument├│w
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(146)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Transport i logistyka
(7)
J─Özykoznawstwo
(6)
Podr├│┼╝e i turystyka
(6)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
In┼╝ynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
221 results Filter
Book
In basket
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18275.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarz─ůdzania. Podj─Öto w niej problematyk─Ö metod marketingowych w zarz─ůdzaniu organizacjami. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem materia┼é├│w badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zar├│wno dla ┼Ťrodowiska akademickiego, jak te┼╝ biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 109-110.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16875.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na ok┼é.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszy─ç swoj─ů karier─Ö.
Indeks.
Z ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö, jakie umiej─Ötno┼Ťci powiniene┼Ť doskonali─ç, aby osi─ůgn─ů─ç znakomite wyniki marketingowe i przyspieszy─ç rozw├│j w┼éasnej kariery. Ksi─ů┼╝ka obejmuje: marketing w pigu┼éce - zbi├│r odpowiedzi na najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania, umo┼╝liwiaj─ůcy szybkie zapoznanie si─Ö z tematem, dziesi─Ö─ç najwa┼╝niejszych narz─Ödzi i technik s┼éu┼╝acych rozwijaniu w┼éasnego stylu w marketingu, porady dotycz─ůce kierowania zespo┼éem, proste listy kontrolne u┼éatwiaj─ůce wskazanie mocnych i s┼éabych stron oraz mo┼╝liwo┼Ťci twoich i twojego zespo┼éu, wskaz├│wki dotycz─ůce przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12238.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13363.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
S┼éowo kluczowe: marketing ; zarz─ůdzanie
Bibliogr. s. 234-249.
Zarz─ůdzanie i marketing to obszary wiedzy cechuj─ůce si─Ö niezwyk┼é─ů witalno┼Ťci─ů i dynamik─ů rozwojow─ů. Mnogo┼Ť─ç powstaj─ůcych w ich ramach koncept├│w, zastosowa┼ä, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokaza─ç owe wa┼╝niejsze obszary wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie cz─Ö┼Ťci pracy zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone aspektom og├│lnym, metodycznym zarz─ůdzania i marketingu, szczeg├│lnie wa┼╝nym, kiedy rozpoczyna si─Ö prac─Ö w danym obszarze nauki i nale┼╝y zna─ç jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů kluczowym, rozwijaj─ůcym si─Ö dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przegl─ůdowe, metodyczne, traktuj─ůce o trendach rozwojowych b─ůd┼║ takie, kt├│re maj─ů charakter swoistych podsumowa┼ä wieloletnich bada┼ä w┼éasnych w obszarach takich jak: zarz─ůdzanie rozwojem pracownik├│w, kultur─ů organizacyjn─ů, warto┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, warto┼Ťci w marketingu, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, marketing internetowy i mobilny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16138.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16137.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.74.IX.16
E-book
In basket
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej g┼é├│wnym walorem s─ů liczne przyk┼éady praktycznych dzia┼éa┼ä, u┼éatwiaj─ůce zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnie┼ä. Z podr─Öcznika skorzystaj─ů r├│wnie┼╝ i ci, kt├│rzy stawiaj─ů pierwszy krok w zg┼é─Öbianiu tajnik├│w marketingu i ci, kt├│rzy chc─ů poszerzy─ç wiedz─Ö oraz skorelowa─ç j─ů z praktyk─ů dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.75.IX.16
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy zagadnienia zarz─ůdzania i planowania marketingowego w spos├│b interakcyjny, uwzgl─Ödniaj─ůcy zintegrowanie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej z finansami, produkcj─ů oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 p┼éaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarz─ůdzania wiedz─ů, kt├│re stanowi osnow─Ö ca┼éego podr─Öcznika. Poza teori─ů, praca zawiera r├│wnie┼╝ liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praktyka zarz─ůdzania / Peter F. Drucker. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, 2017. - 590 stron ; 24 cm.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka Praktyka zarz─ůdzania to pierwsze spojrzenie na sztuk─Ö zarz─ůdzania oraz przedsi─Öbiorstwo jako na ca┼éo┼Ť─ç. To pierwszy opis zarz─ůdzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli mened┼╝era jako przedmiotu odr─Öbnej od innych odpowiedzialno┼Ťci. Pokazuje przedsi─Öbiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako ÔÇ×biznesÔÇŁ, czyli instytucj─Ö, kt├│ra istnieje po to, by produkowa─ç wyniki ekonomiczne poza sob─ů sam─ů, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako ÔÇ×organizacj─ÖÔÇŁ, opart─ů na sk┼éadniku ludzkim i maj─ůc─ů charakter spo┼éeczny, tak─ů, kt├│ra zatrudnia pracownik├│w, musi ich rozwija─ç, p┼éaci─ç im, tudzie┼╝ organizowa─ç ich dla produktywno┼Ťci, a z tego tytu┼éu wymaga rz─ůdzenia, uciele┼Ťniaj─ůc okre┼Ťlone warto┼Ťci i formuj─ůc konieczne relacje mi─Ödzy w┼éadz─ů a odpowiedzialno┼Ťci─ů; po trzecie jako ÔÇ×instytucj─Ö spo┼éeczn─ůÔÇŁ, osadzon─ů w spo┼éecze┼ästwie i w spo┼éeczno┼Ťci lokalnej, a wi─Öc znajduj─ůc─ů si─Ö pod wp┼éywem interesu publicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18697.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy pracach i na stronach [545]-560. Indeks.
Podr─Öcznik jest wynikiem wieloletnich do┼Ťwiadcze┼ä dydaktycznych autor├│w z Katedry Zarz─ůdzania Politechniki ┼ü├│dzkiej. Przedstawiono w nim najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem wsp├│┼éczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupe┼énione s─ů o zestaw ─çwicze┼ä. Maj─ů one r├│┼╝norodn─ů form─Ö, od analizy studi├│w przypadk├│w, poprzez gry mened┼╝erskie, testy samooceny, odgrywanie r├│l, a┼╝ po dyskusje, dzi─Öki czemu pozwalaj─ů naby─ç Czytelnikowi r├│┼╝norodne umiej─Ötno┼Ťci. Publikacja jest skierowana do student├│w zarz─ůdzania, ekonomii, administracji, logistyki, polityki spo┼éecznej. Mo┼╝e stanowi─ç tak┼╝e cenne ┼║r├│d┼éo wiedzy dla przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w, dzi─Öki usystematyzowaniu podstawowych poj─Ö─ç i wyja┼Ťnieniu najwa┼╝niejszych problem├│w, z kt├│rymi spotykaj─ů si─Ö podczas realizacji trudnego procesu zarz─ůdzania. ÔÇ×Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa stworzona na podstawie niezwykle bogatej literatury przedmiotu. Pod wzgl─Ödem merytorycznym i dydaktycznym napisana jest wzorowoÔÇŁ. prof. zw. dr hab. Kazimierz Zimniewicz Podr─Öcznik zawiera materia┼éy do wyk┼éadu w formie prezentacji PowerPoint do pobrania ze strony nieoczywiste.pl. B─Öd─ů one przydatne studentom w utrwaleniu wiedzy, a nauczycielom akademickim mog─ů s┼éu┼╝y─ç jako pomoc dydaktyczna podczas prowadzenia zaj─Ö─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18238.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20302.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20301.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarz─ůdzania ma┼éymi firmami obejmuje: - analiz─Ö i badanie rynkowych uwarunkowa┼ä strategicznych funkcjonowania (segmentacj─Ö rynku, rynki docelowe, konkurencj─Ö), - okre┼Ťlenie plan├│w i realizacji element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych - rozwoju us┼éug, kszta┼étowania ich cen, handlu, promocji, PR, - wsp├│┼éprac─Ö mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobr─ů organizacj─Ö marketingu kadrowego - podstawy sukces├│w na rynku, W literaturze przedmiotu podkre┼Ťla si─Ö specyfik─Ö rynkow─ů ma┼éych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarz─ůdzania, - du┼╝a sk┼éonno┼Ť─ç do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nak┼éadczej, - wykorzystanie ┼Ťrodk├│w finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Ksi─ů┼╝ka ÔÇ×Marketing w turystyce" zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç tury┬şstycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktyw┬şno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny, powo┬şduj─ůca 40% wzrostu og├│lnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu or┬şganizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.79.XX.5
Book
In basket
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne nale┼╝y uzna─ç to, ┼╝e eksponuj─ůc znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia my┼Ťlenia i dzia┼éania z analizy tego, czym w┼éa┼Ťciwie jest us┼éuga. Skutkiem takiego podej┼Ťcia, polegaj─ůcego na znoszeniu r├│┼╝nic mi─Ödzy marketingiem wewn─Ötrznym a zewn─Ötrznym, jest przygotowanie warunk├│w umo┼╝liwiaj─ůcych postrzeganie zarz─ůdzania organizacjami us┼éugowymi jako zarz─ůdzania marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.77.XIII.6
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again