Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(149)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Publikacje fachowe
(16)
E-booki
(8)
IBUK Libra
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Status
only on-site
(138)
available
(128)
unavailable
(9)
unknown
(9)
Branch
Magazyny
(46)
Wypo┼╝yczalnie
(93)
Czytelnie
(145)
Author
Mruk Henryk
(5)
zbiorowa Praca
(4)
Sułkowski Łukasz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
D─Öbski Maciej
(2)
Gracz Leszek
(2)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Niestr├│j Roman
(2)
Reformat Beata
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Widelska Urszula
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Anders Justyna
(1)
Anholt Simon
(1)
Antczak Mariola
(1)
Aue Wiesława
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Micha┼é (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Bieńkowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Caslione John A
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Decewicz Anna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dignen Bob
(1)
Doli┼äska Ma┼égorzata (1956- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Drapińska Anna
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dych├ę Jill
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Goddard Angela (1954-)
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Goodwin Paul
(1)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
Year
2020 - 2021
(7)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(69)
1989-2000
(3)
Country
Poland
(149)
United Kingdom
(5)
Australia
(2)
England
(1)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(145)
English
(11)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(27)
Mened┼╝erowie
(14)
Pracownicy naukowi
(3)
B2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(2)
Hotelarze
(2)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekonomi┼Ťci
(1)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom wy┼╝szy ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorz─ůdowi
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjali┼Ťci ds. controllingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Subject
MARKETING
(26)
Zarz─ůdzanie
(21)
ZARZ─äDZANIE
(16)
Marketing
(12)
Przedsi─Öbiorstwo
(11)
Innowacje
(10)
TURYSTYKA
(8)
FIRMA (nazwa)
(6)
Turystyka
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
Decyzje
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(5)
USŁUGI
(5)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(5)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
J─Özyk angielski
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
KADRY
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
Otoczenie firmy
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Rozw├│j regionalny
(3)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(3)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(3)
Zarz─ůdzanie kryzysowe
(3)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(3)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(3)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania marketingowe
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finansowanie
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Hotelarstwo
(2)
INTERNET
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing sportowy
(2)
Negocjacje
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Obsługa klienta
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç akademicka
(2)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(2)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
Samorz─ůd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Analiza finansowa
(1)
Asertywno┼Ť─ç
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bud┼╝ety terenowe
(1)
CENY
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdfunding
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcza
(1)
Dług
(1)
Efektywno┼Ť─ç ekonomiczna
(1)
Europejski Zielony Ład (program)
(1)
FINANSE
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
Fuzja przedsi─Öbiorstw
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Subject: time
2001-
(51)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
1989-
(3)
1945-1989
(2)
Subject: place
Polska
(17)
Europa
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wojew├│dztwo dolno┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo pomorskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo ┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Monografia
(27)
Podr─Öcznik
(19)
Materiały pomocnicze
(14)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(7)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Poradnik
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(87)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
J─Özykoznawstwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Podr├│┼╝e i turystyka
(3)
Psychologia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
160 results Filter
Book
In basket
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18275 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarz─ůdzania. Podj─Öto w niej problematyk─Ö metod marketingowych w zarz─ůdzaniu organizacjami. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem materia┼é├│w badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zar├│wno dla ┼Ťrodowiska akademickiego, jak te┼╝ biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 109-110.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16875 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na ok┼é.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszy─ç swoj─ů karier─Ö.
Indeks.
Z ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö, jakie umiej─Ötno┼Ťci powiniene┼Ť doskonali─ç, aby osi─ůgn─ů─ç znakomite wyniki marketingowe i przyspieszy─ç rozw├│j w┼éasnej kariery. Ksi─ů┼╝ka obejmuje: marketing w pigu┼éce - zbi├│r odpowiedzi na najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania, umo┼╝liwiaj─ůcy szybkie zapoznanie si─Ö z tematem, dziesi─Ö─ç najwa┼╝niejszych narz─Ödzi i technik s┼éu┼╝acych rozwijaniu w┼éasnego stylu w marketingu, porady dotycz─ůce kierowania zespo┼éem, proste listy kontrolne u┼éatwiaj─ůce wskazanie mocnych i s┼éabych stron oraz mo┼╝liwo┼Ťci twoich i twojego zespo┼éu, wskaz├│wki dotycz─ůce przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12238 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13363 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
S┼éowo kluczowe: marketing ; zarz─ůdzanie
Bibliogr. s. 234-249.
Zarz─ůdzanie i marketing to obszary wiedzy cechuj─ůce si─Ö niezwyk┼é─ů witalno┼Ťci─ů i dynamik─ů rozwojow─ů. Mnogo┼Ť─ç powstaj─ůcych w ich ramach koncept├│w, zastosowa┼ä, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokaza─ç owe wa┼╝niejsze obszary wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie cz─Ö┼Ťci pracy zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone aspektom og├│lnym, metodycznym zarz─ůdzania i marketingu, szczeg├│lnie wa┼╝nym, kiedy rozpoczyna si─Ö prac─Ö w danym obszarze nauki i nale┼╝y zna─ç jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů kluczowym, rozwijaj─ůcym si─Ö dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przegl─ůdowe, metodyczne, traktuj─ůce o trendach rozwojowych b─ůd┼║ takie, kt├│re maj─ů charakter swoistych podsumowa┼ä wieloletnich bada┼ä w┼éasnych w obszarach takich jak: zarz─ůdzanie rozwojem pracownik├│w, kultur─ů organizacyjn─ů, warto┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, warto┼Ťci w marketingu, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, marketing internetowy i mobilny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16138 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16137 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING - zarz─ůdzanie (has┼éo przedmiotowe)
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praktyka zarz─ůdzania / Peter F. Drucker. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, 2017. - 590 stron ; 24 cm.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka Praktyka zarz─ůdzania to pierwsze spojrzenie na sztuk─Ö zarz─ůdzania oraz przedsi─Öbiorstwo jako na ca┼éo┼Ť─ç. To pierwszy opis zarz─ůdzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli mened┼╝era jako przedmiotu odr─Öbnej od innych odpowiedzialno┼Ťci. Pokazuje przedsi─Öbiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako ÔÇ×biznesÔÇŁ, czyli instytucj─Ö, kt├│ra istnieje po to, by produkowa─ç wyniki ekonomiczne poza sob─ů sam─ů, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako ÔÇ×organizacj─ÖÔÇŁ, opart─ů na sk┼éadniku ludzkim i maj─ůc─ů charakter spo┼éeczny, tak─ů, kt├│ra zatrudnia pracownik├│w, musi ich rozwija─ç, p┼éaci─ç im, tudzie┼╝ organizowa─ç ich dla produktywno┼Ťci, a z tego tytu┼éu wymaga rz─ůdzenia, uciele┼Ťniaj─ůc okre┼Ťlone warto┼Ťci i formuj─ůc konieczne relacje mi─Ödzy w┼éadz─ů a odpowiedzialno┼Ťci─ů; po trzecie jako ÔÇ×instytucj─Ö spo┼éeczn─ůÔÇŁ, osadzon─ů w spo┼éecze┼ästwie i w spo┼éeczno┼Ťci lokalnej, a wi─Öc znajduj─ůc─ů si─Ö pod wp┼éywem interesu publicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18697 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarz─ůdzania ma┼éymi firmami obejmuje: - analiz─Ö i badanie rynkowych uwarunkowa┼ä strategicznych funkcjonowania (segmentacj─Ö rynku, rynki docelowe, konkurencj─Ö), - okre┼Ťlenie plan├│w i realizacji element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych - rozwoju us┼éug, kszta┼étowania ich cen, handlu, promocji, PR, - wsp├│┼éprac─Ö mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobr─ů organizacj─Ö marketingu kadrowego - podstawy sukces├│w na rynku, W literaturze przedmiotu podkre┼Ťla si─Ö specyfik─Ö rynkow─ů ma┼éych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarz─ůdzania, - du┼╝a sk┼éonno┼Ť─ç do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nak┼éadczej, - wykorzystanie ┼Ťrodk├│w finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18184 XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18183 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne nale┼╝y uzna─ç to, ┼╝e eksponuj─ůc znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia my┼Ťlenia i dzia┼éania z analizy tego, czym w┼éa┼Ťciwie jest us┼éuga. Skutkiem takiego podej┼Ťcia, polegaj─ůcego na znoszeniu r├│┼╝nic mi─Ödzy marketingiem wewn─Ötrznym a zewn─Ötrznym, jest przygotowanie warunk├│w umo┼╝liwiaj─ůcych postrzeganie zarz─ůdzania organizacjami us┼éugowymi jako zarz─ůdzania marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9337 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W ksi─ů┼╝ce zawarte s─ů pog┼é─Öbione reinterpretacje oraz identyfikacje podstawowych odniesie┼ä i przewarto┼Ťciowa┼ä zarz─ůdczych logistyki i marketingu zorientowanych na now─ů jako┼Ť─ç zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem i relacjami rynkowymi, na integracj─Ö oraz modelowanie proces├│w i system├│w zarz─ůdzania, na potencja┼éy efektywno┼Ťci i sukcesu rynkowego przedsi─Öbiorstwa itp. Zaprezentowane w opracowaniu autorskie dociekania stanowi─ů syntez─Ö i efekt wieloletnich bada┼ä prowadzonych w Katedrze Marketingu i Logistyki na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego oraz w Wy┼╝szej Szkole Zarz─ůdzania i Administracji w Opolu w zakresie przes┼éanek, przejaw├│w oraz skutk├│w integracji logistyki i marketingu w aspekcie zarz─ůdczym i efektywno┼Ťciowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8440 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowe zarz─ůdzanie szko┼é─ů / Amir Jan Fazlagi─ç. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego O┼Ťrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie Szko┼é─ů)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOST─śPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
Zarz─ůdzanie marketingiem / Zdzis┼éaw Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 215-219. Indeks.
Publikacja jest przeznaczona zar├│wno dla praktyk├│w pragn─ůcych zg┼é─Öbi─ç meandry tej trudnej sfery zarz─ůdzania, jak i dla student├│w uczelni wy┼╝szych jako podr─Öcznik do zarz─ůdzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarz─ůdzanie". Ksi─ů┼╝ka zawiera wiedz─Ö teoretyczn─ů popart─ů licznymi przyk┼éadami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istot─Ö, funkcje i proces zarz─ůdzania marketingowego, jego organizacj─Ö, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfik─Ö motywacji w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, powstawanie i rozwi─ůzywanie specyficznych konflikt├│w w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi staj─ů mened┼╝erowie przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8724 [Magazyn 1], P.8723 [Magazyn 1], P.8722 [Magazyn 1], P.8721 [Magazyn 1], P.8720 [Magazyn 1], P.8719 [Magazyn 1], P.8718 [Magazyn 1], P.7469 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10194 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8471 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Literatura s. 211-214
Prawid┼éowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy r├│┼╝nych instrument├│w ekonomicznych jest mo┼╝liwe tylko wtedy, gdy w┼éa┼Ťciwie rozumie si─Ö istot─ů poj─Öcia turystyki, jako zjawiska spo┼éecznego i gospodarczego. Je┼╝eli przez to poj─Öcie b─Ödziemy rozumie─ç obs┼éug─Ö ruchu turystycznego, ┼Ťwiadcze┼ä i sprzeda┼╝ d├│br turystycznych, wspomaganych np. promocj─ů (najwa┼╝niejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzy┼Ťci ekonomiczne z niej p┼éyn─ůce; i takie w┼éa┼Ťnie badania podj─ů┼é Autor, by te czynno┼Ťci wykaza─ç. Powy┼╝sze opracowanie ma bowiem s┼éu┼╝y─ç dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarz─ůdzania na rynkach turystycznych i w tym wzgl─Ödzie jest ono szczeg├│lnie przydatne dla student├│w jako przysz┼éych mened┼╝er├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8901 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8900 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10454 XX.5 [Czytelnia B], 10453 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Podr─Öczniki / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Dla student├│w uczelni wy┼╝szych
Celem pracy jest przedstawienie najwa┼╝niejszych zasad i technik zwi─ůzanych z marketingowym zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem. Punktem wyj┼Ťcia jest spojrzenie na proces wymiany, kt├│ry ma mie─ç charakter ekwiwalentny. Oznacza to dzia┼éanie na rzecz zapewnienia korzy┼Ťci klientowi, a jednocze┼Ťnie odpowiedniej mar┼╝y dla przedsi─Öbiorstwa. Prezentowane tre┼Ťci odwo┼éuj─ů si─Ö do zasad etyki gospodarczej, kt├│ra jest podstaw─ů ekwiwalentno┼Ťci wymiany, rozwoju zr├│wnowa┼╝onego i dlugofalowego. Wieloletnia wsp├│┼épraca autor├│w z przedsi─Öbiorstwami w charakterze doradc├│w, konsultant├│w, cz┼éonk├│w rad nadzorczych i ekspert├│w pozwoli┼éa na ilustrowanie rozwa┼╝a┼ä teoretycznych konkretnymi przyk┼éadami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7189 [Magazyn 1], P.7188 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 8075 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8074 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka jest kompendium wiedzy dotycz─ůcej hotelarstwa i us┼éug hotelarskich. Prezentuje materia┼éy przydane studentom i pracownikom zwi─ůzanym z hotelarstwem takie jak: marketing w hotelarstwie, zarzadzanie, kadry, odpowiedzialno┼Ť─ç prawna. Ksi─ů┼╝ka zawiera tak┼╝e kodeks post─Öpowania i tabele wyposa┼╝enia hotelu i kwalifikacji pracownik├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4743 [Magazyn 1], P.1936 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1938 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1937 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again