Form of Work
Książki
(149)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Publikacje fachowe
(16)
E-booki
(8)
IBUK Libra
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Status
only on-site
(138)
available
(128)
unavailable
(9)
unknown
(9)
Branch
Magazyny
(46)
Wypożyczalnie
(93)
Czytelnie
(145)
Author
Mruk Henryk
(5)
zbiorowa Praca
(4)
Sułkowski Łukasz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
Dębski Maciej
(2)
Gracz Leszek
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Niestrój Roman
(2)
Reformat Beata
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Widelska Urszula
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Anders Justyna
(1)
Anholt Simon
(1)
Antczak Mariola
(1)
Aue Wiesława
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Bieńkowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Caslione John A
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Decewicz Anna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dignen Bob
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Drapińska Anna
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Goddard Angela (1954-)
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Goodwin Paul
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Year
2020 - 2021
(7)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(69)
1989-2000
(3)
Country
Poland
(149)
United Kingdom
(5)
Australia
(2)
England
(1)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(145)
English
(11)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(27)
Menedżerowie
(14)
Pracownicy naukowi
(3)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Hotelarze
(2)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
MARKETING
(26)
Zarządzanie
(21)
ZARZĄDZANIE
(16)
Marketing
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Innowacje
(10)
TURYSTYKA
(8)
FIRMA (nazwa)
(6)
Turystyka
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
Decyzje
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
USŁUGI
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
Język angielski
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
KADRY
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
Otoczenie firmy
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania marketingowe
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finansowanie
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Hotelarstwo
(2)
INTERNET
(2)
Jakość usług
(2)
Język rosyjski
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing sportowy
(2)
Negocjacje
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Obsługa klienta
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsiębiorczość akademicka
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Analiza finansowa
(1)
Asertywność
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Budżety terenowe
(1)
CENY
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdfunding
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dług
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Europejski Zielony Ład (program)
(1)
FINANSE
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Subject: time
2001-
(51)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
1989-
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(17)
Europa
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Monografia
(27)
Podręcznik
(19)
Materiały pomocnicze
(14)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Poradnik
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(87)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Językoznawstwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Psychologia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
160 results Filter
Book
In basket
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18275 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 109-110.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16875 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na okł.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszyć swoją karierę.
Indeks.
Z książki dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągnąć znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje: marketing w pigułce - zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem, dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służacych rozwijaniu własnego stylu w marketingu, porady dotyczące kierowania zespołem, proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu, wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12238 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13363 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; zarządzanie
Bibliogr. s. 234-249.
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16138 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16137 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING - zarządzanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praktyka zarządzania / Peter F. Drucker. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, 2017. - 590 stron ; 24 cm.
Słowo kluczowe: zarządzanie ; biznes ; menedżer
Indeks.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18697 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18184 XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18183 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9337 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W książce zawarte są pogłębione reinterpretacje oraz identyfikacje podstawowych odniesień i przewartościowań zarządczych logistyki i marketingu zorientowanych na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami rynkowymi, na integrację oraz modelowanie procesów i systemów zarządzania, na potencjały efektywności i sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa itp. Zaprezentowane w opracowaniu autorskie dociekania stanowią syntezę i efekt wieloletnich badań prowadzonych w Katedrze Marketingu i Logistyki na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Opolu w zakresie przesłanek, przejawów oraz skutków integracji logistyki i marketingu w aspekcie zarządczym i efektywnościowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8440 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowe zarządzanie szkołą / Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 215-219. Indeks.
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i dla studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8724 [Magazyn 1], P.8723 [Magazyn 1], P.8722 [Magazyn 1], P.8721 [Magazyn 1], P.8720 [Magazyn 1], P.8719 [Magazyn 1], P.8718 [Magazyn 1], P.7469 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10194 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8471 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Literatura s. 211-214
Prawidłowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy różnych instrumentów ekonomicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy właściwie rozumie się istotą pojęcia turystyki, jako zjawiska społecznego i gospodarczego. Jeżeli przez to pojęcie będziemy rozumieć obsługę ruchu turystycznego, świadczeń i sprzedaż dóbr turystycznych, wspomaganych np. promocją (najważniejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzyści ekonomiczne z niej płynące; i takie właśnie badania podjął Autor, by te czynności wykazać. Powyższe opracowanie ma bowiem służyć dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarządzania na rynkach turystycznych i w tym względzie jest ono szczególnie przydatne dla studentów jako przyszłych menedżerów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8901 XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8900 XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10454 XX.5 [Czytelnia B], 10453 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Dla studentów uczelni wyższych
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7189 [Magazyn 1], P.7188 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 8075 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8074 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Książka jest kompendium wiedzy dotyczącej hotelarstwa i usług hotelarskich. Prezentuje materiały przydane studentom i pracownikom związanym z hotelarstwem takie jak: marketing w hotelarstwie, zarzadzanie, kadry, odpowiedzialność prawna. Książka zawiera także kodeks postępowania i tabele wyposażenia hotelu i kwalifikacji pracowników.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4743 [Magazyn 1], P.1936 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1938 XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1937 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again