Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(43)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(42)
only on-site
(41)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(13)
Wypo┼╝yczalnie
(29)
Czytelnie
(42)
Author
Królewski Jarosław
(2)
Sala Paweł
(2)
Anders Justyna
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berkley Holly
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
D'Amico Vito
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Forrest Edward
(1)
Fr─ůckiewicz Ewa
(1)
Go┼é─Öbiewski ┼üukasz (1971- )
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kolny Beata
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kucia Michał
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Mac Amber
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McLeod Angus
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Obmiński Piotr
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Puorto Simone
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Shapiro Carl
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stolecka Agata
(1)
Stone Merlin
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tasner Michael (1984)
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Varian Hal R
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
W├│dkowski Arkadiusz
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(42)
New York (State)
(1)
Language
Polish
(42)
English
(1)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
INTERNET
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
PODR─śCZNIKI
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
STRONY WWW
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(2)
Turystyka
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
EDYTORSTWO ELEKTRONICZNE
(1)
FACEBOOK
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Hotelarstwo
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing terytorialny
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
REKLAMA
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
44 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 123-128. Indeks.
"Nowy zbi├│r refleksji ┼üukasza Go┼é─Öbiewskiego wskazuje jednoznacznie, ┼╝e rynek kultury cyfrowej w dobie przeno┼Ťnych czytnik├│w, bezprzewodowego Internetu i kreuj─ůcych czytelnicze wybory sieci spo┼éeczno┼Ťciowych ma du┼╝o wi─Öksze szanse na rozkwit niz w mijaj─ůcej epoce druku. Nie stanie si─Ö to jednak samo z siebie. Kluczem do przysz┼éo┼Ťci s─ů - wed┼éug autora - czytniki elektronicznych tre┼Ťci za symboliczn─ů z┼éot├│wk─Ö oraz wprowadzenie abonamentu na kultur─Ö cyfrow─ů. Na poz├│r utopijne i samob├│jcze, rozwi─ůzania te, w kulturze powszechnego ┼Ťci─ůgania wszystkiego z Internetu, s─ů w stanie sprawi─ç, ┼╝e i wilk b─Öedzie syty, i owca ca┼éa. Dlaczego? Na to pytanie Go┼é─Öbiewski odpowiada w spos├│b niezwykle przejrzysty, praktyczny i niemal instrukta┼╝owy." (Mariusz Pisarski "Techsty")
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13558 VI.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Fr─ůckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Autorka w niezwykle interesuj─ůcy spos├│b przedstawi┼éa zar├│wno og├│lne informacje o Internecie i jego u┼╝ytkownikach, jak i mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przedsi─Öbiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzeda┼╝y. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie zwi─ůzane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawow─ů zalet─ů publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizuj─ůce poruszane w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniaj─ů proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wyk┼éadu szczeg├│lnie przydatna jest za┼é─ůczona prezentacja multimedialna.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-246.
Zamierzeniem autora by┼éo opisanie technik i narz─Ödzi s┼éu┼╝─ůcych wykorzystaniu internetu w badaniach marketingowych, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem r├│┼╝nic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspekt├│w wykorzystania internetu do prowadzenia bada┼ä marketingowych. Istotne by┼éo tak┼╝e zbadanie uwarunkowa┼ä i stopnia wykorzystania mozliwo┼Ťci stwarzanych przez internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4436 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
E-marketing to dzi┼Ť jedno z kluczowych narz─Ödzi biznesu na ca┼éym ┼Ťwiecie. Oferuje mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do milion├│w potencjalnych klient├│w i znacz─ůco zwi─Öksza efektywno┼Ť─ç podejmowanych dzia┼éa┼ä. W Polsce w┼éa┼Ťnie zaczyna si─Ö era marketingu online, wi─Öc je┼Ťli w swojej pracy stawiasz na skuteczno┼Ť─ç, najwy┼╝szy czas si─Ögn─ů─ç po techniki, kt├│re zagwarantuj─ů Ci sukces! Wykorzystaj potencja┼é drzemi─ůcy w internecie i poznaj nowoczesne narz─Ödzia, kt├│re sprawdzaj─ů si─Ö na wsp├│┼éczesnym kapry┼Ťnym rynku! Ale przede wszystkim naucz si─Ö z nich efektywnie korzysta─ç! Drogi mened┼╝erze ds. marketingu, sprzeda┼╝y czy obs┼éugi klienta, przygotuj si─Ö na podr├│┼╝ do ┼Ťwiata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje r─Öce podr─Öcznik o charakterze czysto praktycznym. Je┼Ťli wi─Öc na co dzie┼ä pos┼éugujesz si─Ö internetem do realizacji cel├│w marketingowo-sprzeda┼╝owych lub dopiero planujesz z niego korzysta─ç i nie wiesz, jak si─Ö do tego zabra─ç - oto ksi─ů┼╝ka, kt├│ra stanie si─Ö Twoim najlepszym przyjacielem, doradc─ů i mentorem!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7614 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8626 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING ELEKTRONICZNY (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane ┼║r├│d┼éo informacji i nadzwyczaj wygodny ┼Ťrodek porozumiewania si─Ö, ale te┼╝ bardzo skuteczne, otwieraj─ůce nieznane dot─ůd mo┼╝liwo┼Ťci, nowoczesne narz─Ödzie marketingu firmy i produkt├│w, kt├│re mo┼╝e sta─ç si─Ö nieocenionym wsparciem i uzupe┼énieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta ksi─ů┼╝ka w przyst─Öpny spos├│b wprowadza czytelnika w kr─ůg tych zagadnie┼ä, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskaz├│wek, dzi─Öki kt├│rym ka┼╝dy u┼╝ytkownik sieci nauczy si─Ö w niej porusza─ç z jak najwi─Öksz─ů korzy┼Ťci─ů dla siebie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6984 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7787 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-175.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra pokazuje, jak sie─ç zrewolucjonizowa┼éa komunikacj─Ö mi─Ödzyludzk─ů i w jaki spos├│b firmy funkcjonuj─ůce w nowej rzeczywisto┼Ťci powinny si─Ö skutecznie promowa─ç oraz sprzedawa─ç swoje produkty i us┼éugi. Jej adresatem s─ů wszystkie osoby prowadz─ůce dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, specjali┼Ťci marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Ksi─ů┼╝ka pozwala lepiej zrozumie─ç zmiany zachodz─ůce we wsp├│┼éczesnym marketingu oraz wykorzysta─ç potencja┼é nowych medi├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6977 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7777 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Internet to Klondike XXI wieku" Tak twierdzi cz┼éowiek, kt├│ry zdoby┼é najwi─Ökszy w historii maj─ůtek - Bill Gates. Je┼Ťli istotnie tak jest, to ebooka "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by por├│wna─ç do mapki, na kt├│rej precyzyjnie wyrysowano po┼éo┼╝enie wszystkich oczekuj─ůcych na poszukiwaczy z┼éotono┼Ťnych dzia┼éek. Kto┼Ť, komu taka mapka wpada w r─Öce, mo┼╝e oczywi┼Ťcie z ni─ů zrobi─ç co zechce. Mo┼╝e jej u┼╝y─ç na rozpa┼ék─Ö, zmi─ů─ç i rzuci─ç do zabawy kotu, oprawi─ç w ramk─Ö i podarowa─ç s─ůsiadce... Mo┼╝e te┼╝ zdecydowa─ç si─Ö wykorzysta─ç okazj─Ö i zdoby─ç bogactwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5317 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Wed┼éug przewidywa┼ä, w najbli┼╝yszch latach internet nie tylko wp┼éynie na kszta┼étowanie si─Ö globalnych relacji rynkowych, ale ca┼ékowicie je przekszta┼éci. Wykorzystanie tego narz─Ödzia w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej mo┼╝e wi─Öc wkr├│tce sta─ç si─Ö warunkiem przetrwania wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka przedstawia mo┼╝liwo┼Ťci i zakres zastosowania Internetu w dzia┼éaniach marketingowych, koncentruj─ůc si─Ö na celach, kt├│rym mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç, sposobom ich osi─ůgania, uzyskiwanych efektach bezpo┼Ťrednich oraz d┼éugofalowych korzy┼Ťciach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6359 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6318 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawd─Ö masowym zasi─Ögu dzia┼éania. Stanowi on przede wszystkim fascynuj─ůcy alternatywny ┼Ťwiat. Dzia┼éa jak magnes, co roku przyci─ůgaj─ůc nowych u┼╝ytkownik├│w. Niczym u┼╝ywka, wci─ů┼╝ odnotowuje wyd┼éu┼╝enie czasu kontaktu z odbiorc─ů. I last but not least -- Internet to nieko┼äcz─ůcy si─Ö pasa┼╝ handlowy, wymarzone miejsce spotka┼ä poda┼╝y i popytu. Poznaj specyfik─Ö ┼Ťwiatowej sieci WWW i znajd┼║ w niej w┼éa┼Ťciwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rz─ůdzi si─Ö w┼éasnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej za┼Ť stale kreuje nowe narz─Ödzia dotarcia do klienta. A s─ů one naprawd─Ö fascynuj─ůce: mo┼╝liwo┼Ť─ç dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilo┼Ť─ç kana┼é├│w, a przede wszystkim atrakcyjne spo┼éeczno┼Ťci -- ludzie m┼éodzi, aktywni, hobby┼Ťci, biznesmeni oraz entuzja┼Ťci nowinek. Mog─ů oni zosta─ç ambasadorami Twojej marki, ale mog─ů te┼╝ j─ů zniszczy─ç. Dlatego musisz pozna─ç zasady rz─ůdz─ůce Internetem i jego spo┼éeczno┼Ťciami, a nast─Öpnie zacz─ů─ç budowa─ç instrumenty wywierania wp┼éywu i wykorzysta─ç je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [100].
Przeci─Ötna publikacja z zakresu marketingu internetowego rzadko kiedy dotyczy jednego rynku. Z regu┼éy opisuje przyk┼éady zaczerpni─Öte z r├│┼╝nych rynk├│w, co si┼é─ů rzeczy przeszkadza skoncentrowa─ç si─Ö na specyfice i odr─Öbnych cechach ka┼╝dego z nich. A w┼éa┼Ťnie ta specyfika jest bardzo istotna przy tworzeniu marki w Internecie, ka┼╝dy bowiem rynek sk┼éada si─Ö z nabywc├│w z ich w┼éasnymi, innymi ni┼╝ u innych, wymaganiami i oczekiwaniami. Specyfika rynku i wynikaj─ůce z niej konsekwencje w tworzeniu konkurencyjnej marki internetowej, sta┼éy si─Ö podstawow─ů przyczyn─ů, dla kt├│rej zdecydowano si─Ö zaj─ů─ç jednym, okre┼Ťlonym rynkiem. Jest nim rynek us┼éug ubezpieczeniowych. Jest to jeden z tych rynk├│w, kt├│rego produkty ujawniaj─ů w istotnym stopniu internetow─ů natur─Ö. Celem pracy jest pokazanie, w jaki spos├│b tworzy si─Ö konkurencyjn─ů mark─Ö internetow─ů w oparciu o wiedz─Ö z zakresu marketingu internetowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7852 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7851 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozw├│j marketingu bezpo┼Ťredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych medi├│w komunikacyjnych s─ů w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym ro┼Ťnie potrzeba kszta┼écenia w tym zakresie. Ksi─ů┼╝ka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdzia┼éach bardzo ciekawie i przejrzy┼Ťcie wyja┼Ťniaj─ů, co to jest marketing bezpo┼Ťredni i marketing interaktywny, jak nimi zarz─ůdza─ç, jakie korzy┼Ťci odniesie przedsi─Öbiorstwo z ich zastosowa┼ä oraz jakimi narz─Ödziami si─Ö pos┼éugiwa─ç, cz─Östo odwo┼éuj─ůc si─Ö do przyk┼éad├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4692 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5081 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematyk─Ö wykorzystania w gospodarce nowoczesnych system├│w elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania us┼éug elektronicznego biznesu - zar├│wno w relacjach pomi─Ödzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane s─ů te┼╝ narz─Ödzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci system├│w elektronicznej administracji publicznej oraz system├│w umacniaj─ůcych pozycj─Ö e-biznesu w spo┼éecze┼ästwie (elektronicznych szkole┼ä i pracy na odleg┼éo┼Ť─ç).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6254 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5320 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business School Press)
┼Üwiatem rz─ůdz─ů informacje. To w┼éa┼Ťnie one, a nie dobra przemys┼éowe, s─ů dzi┼Ť g┼é├│wn─ů si┼é─ů nap─Ödow─ů rozwoju ┼Ťwiatowych rynk├│w. Klienci specjalnych serwis├│w gie┼édowych p┼éac─ů najwi─Öcej za wiadomo┼Ťci otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych s─ů cenne, poniewa┼╝ oferuj─ů dost─Öp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiaj─ů na eliminacji no┼Ťnika papierowego. A dostawcy plik├│w muzycznych MP3 skutecznie obchodz─ů kosztowny system dystrybucji p┼éyt. To tylko nieliczne z wielu sposob├│w zarabiania pieni─Ödzy na handlu informacj─ů. Autorzy tej ksi─ů┼╝ki od dwudziestu pi─Öciu lat badaj─ů si┼éy ekonomiczne decyduj─ůce o sukcesie lub pora┼╝ce w gospodarce sieciowej. Omawiaj─ů sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10723 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], 5321 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Internet w marketingu / red. Andrzej Bajdak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 234, [2] s. : il. ; 24 cm.
Internet sta┼é si─Ö symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstaw─Ö tworzenia wsp├│┼éczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet mo┼╝e by─ç wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a tak┼╝e wyj─ůtkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym w┼éa┼Ťnie jest ta ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5620 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7101 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power.)
Dlaczego ta ksi─ů┼╝ka tak bardzo wyr├│┼╝nia si─Ö na rynku? Poniewa┼╝ proponuje wyj─ůtkowo skuteczn─ů strategi─Ö marketingow─ů - opart─ů na idei przyja┼║ni. Jak to dzia┼éa? Zbierz grup─Ö prawdziwych przyjaci├│┼é Twojej marki i piel─Ögnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. My┼Ťl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjacio┼éach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowa┼éby ich przyjaciel. Mo┼╝esz nigdy nie spotka─ç si─Ö twarz─ů w twarz z niekt├│rymi z nich, lecz oni mimo to b─Öd─ů oczekiwali, ┼╝e post─ůpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyja┼║ni. Pami─Ötaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. S┼éuchaj, co do Ciebie m├│wi─ů, i nigdy ich nie ok┼éamuj. Ju┼╝ wkr├│tce z zaskoczeniem odkryjesz, ┼╝e ten niewielki wysi┼éek zaskarbi┼é Ci grono oddanych odbiorc├│w i wiernych klient├│w. Nie wierzysz? Inni ju┼╝ to zrobili!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15524 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again