Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnie
(1)
Czytelnie
(1)
Author
Sznajder Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MARKETING MOBILNY
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
2 results Filter
Authority data
MARKETING MOBILNY (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego; możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again