Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(1)
Author
Sznajder Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MARKETING MOBILNY
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
2 results Filter
Authority data
MARKETING MOBILNY (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nast─ůpi┼éy wa┼╝ne zmiany w otoczeniu przedsi─Öbiorstw. Coraz wi─Öksze znaczenie ma korzystanie z urz─ůdze┼ä mobilnych, takich jak telefony kom├│rkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wp┼éyw nowych technologii informacyjnych, szczeg├│lnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw, przede wszystkim na zwi─Ökszenie mo┼╝liwo┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych i kszta┼étowanie preferencji zakupowych klient├│w. Autor szczeg├│┼éowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i spo┼éeczno-kulturowe, kt├│re wp┼éywaj─ů na rozw├│j technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istot─Ö marketingu z wykorzystaniem urz─ůdze┼ä mobilnych i najwa┼╝niejsze narz─Ödzia marketingu mobilnego; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczeg├│lnych element├│w marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kszta┼étowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych bran┼╝ach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again