Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Anholt Simon
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
FIRMA (nazwa)
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Słowo kluczowe
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
marka
(1)
marketing narodowy
(1)
zarządzanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
U góry okł.: Marka dla Polski. Na książce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie małych i średnich przedsiębiorstw. Kilkaset tysięcy spośród nich ma szansę znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. Najbardziej pożyteczną formą pomocy państwa dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Książka pokazuje, że "tożsamość konkurencyjna" jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14856.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
Ogólnie można stwierdzić, że Polska ma korzystne warunki rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych. Obszarami tymi będą tereny o niskim poziomie uprzemysłowienia i urbanizacji, małym udziale zatrudnienia w zawodach pozarolniczych i słabe pod względem produkcji rolniczej. W opracowaniu zostały zamieszczone akty prawne dotyczące zagadnień turystyki na obszarach przyrodniczo cennych i obszarach wiejskich (według przyjętej rangi), obowiązujące od 2001 roku. Publikacja jest adresowana do nauczycieli, studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych, szkół pomaturalnych i policealnych, organizacji i instytucji turystycznych. Będzie także przydatna dla właścicieli obiektów turystycznych oraz tych wszystkich, którzy interesują się tematyką turystyczną, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5823 [Magazyn 1], P.5822 [Magazyn 1], P.4997 [Magazyn 1], P.4998 [Magazyn 1], 6968 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4039.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.4040.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4498.XX.3 [Czytelnia B], 5634.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej