Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
Status
only on-site
(19)
available
(16)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(11)
Czytelnie
(19)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
Drapińska Anna
(1)
Dych├ę Jill
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Mitr─Öga Maciej
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Okularczyk El┼╝bieta
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(19)
OBSŁUGA KLIENTA
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
BANKI
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
USŁUGI
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
22 results Filter
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING PARTNERSKI - Polska (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak to si─Ö dzieje, ┼╝e w┼Ťr├│d setek marek jedne budz─ů pozytywne skojarzenia, a inne pozostaj─ů oboj─Ötne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaj─ů architektur─Ö marki, wskazuj─ůc zar├│wno jawne, jak i ukryte aspekty sprzeda┼╝y, na przyk┼éad przekazywan─ů klientowi przez sprzedawc─Ö wiar─Ö w warto┼Ť─ç produktu lub us┼éugi. Odpowiadaj─ů przy tym na pytania: Jak obs┼éug─Ö klienta zmieni─ç w markow─ů obs┼éug─Ö klienta? Jak ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki wp┼éywa na do┼Ťwiadczenie obs┼éugi? Jak zwi─Ökszy─ç sympati─Ö klient├│w do marki? Czym, poza cechami produktu, przyci─ůgn─ů─ç klient├│w? Autorzy proponuj─ů zestaw praktycznych ─çwicze┼ä u┼éatwiaj─ůcych zastosowanie zasad markowej obs┼éugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaj─ů te┼╝ przyk┼éady znanych ┼Ťwiatowych marek oraz przedstawiaj─ů sylwetki os├│b odpowiedzialnych za ich sukces.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13651 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14670 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitr─Öga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 141-145.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketer├│w w zakresie problematyki kszta┼étowania trwa┼éych relacji z klientem. Spo┼Ťr├│d jej mo┼╝liwych obszar├│w zastosowa┼ä praktycznych wypada wymieni─ç m.in. badania skuteczno┼Ťci program├│w stymuluj─ůcych lojalno┼Ť─ç klient├│w oraz planowanie dzia┼éa┼ä nakierowanych na maksymalizacj─Ö zysk├│w w ca┼éym cyklu zwi─ůzku z klientem. Przegl─ůd miernik├│w relacji stanowi─ůcy cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki mo┼╝e by─ç punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm us┼éugowych. Ksi─ů┼╝ka ta mo┼╝e stanowi─ç r├│wniez dobre uzupe┼énienie dla kurs├│w akademickich jak podstawy marketingu, marketing us┼éug czy public relations.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11523 [Magazyn 1], P.11522 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9891 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11484 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
G┼é├│wnym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podej┼Ť─ç teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najwa┼╝niejszych metod badawczych u┼╝ywanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczeg├│lno┼Ťci w jego specjalno┼Ťci badawczej zarz─ůdzanie marketingowe. Z uwagi na to, ┼╝e podstawowymi obiektami bada┼ä tej specjalno┼Ťci czy inaczej subdyscypliny marketingu s─ů systemy marketingowe przedsi─Öbiorstwa oraz organizacji non-profit, a ┼Ťci┼Ťlej podsystemy zarz─ůdzania marketingowego tych podmiot├│w gospodarczych, rozpoznanie nasze musia┼éo obj─ů─ç przede wszystkim metodyk─Ö bada┼ä tych obiekt├│w, a wi─Öc koncepcji zarz─ůdzania marketingowego, strategii marketingowych, program├│w operacyjnych realizacji tych strategii itp.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5141 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem ksi─ů┼╝ki jest przybli┼╝enie czytelnikowi wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä i ┼║r├│de┼é budowy warto┼Ťci klient├│w dla firm, rodzaju warto┼Ťci, kt├│re wsp├│┼écze┼Ťnie odgrywaj─ů lub powinny odgrywa─ç istotn─ů rol─Ö w budowie warto┼Ťci klient├│w oraz, na przyk┼éadzie konkretnych dzia┼éa┼ä, przybli┼╝enie - jak obecnie niekt├│re przedsi─Öbiorstwa buduj─ů warto┼Ť─ç swoich klient├│w. Struktur─Ö ksi─ů┼╝ki przyporz─ůdkowano trzem grupom problem├│w, jakie obecnie stoj─ů przed zarz─ůdzaj─ůcymi i realizuj─ůcymi koncepcj─Ö budowy warto┼Ťci klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy warto┼Ťci klienta, ┼║r├│d┼éom i procesowi tworzenia warto┼Ťci klienta (dob├│r odpowiednich warto┼Ťci), prezentacji przyk┼éad├│w praktycznego podej┼Ťcia do budowy warto┼Ťci klienta (na przyk┼éadzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive.)
Budowanie marki, wobec kt├│rej konsumenci b─Öd─ů lojalni po prostu dlatego, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasoch┼éonne. Wymaga te┼╝ konsekwencji planowania i dzia┼éania. Jednak to wszystko bardzo si─Ö op┼éaca. Cena, jako┼Ť─ç, dost─Öpno┼Ť─ç oferty schodz─ů na dalszy plan wobec przyjemno┼Ťci p┼éyn─ůcej z faktu korzystania z tego w┼éa┼Ťnie produktu czy tej us┼éugi. W┼éa┼Ťciciel takiej marki mo┼╝e zawsze liczy─ç na jej wyznawc├│w. Staje si─Ö odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywi┼Ťcie nadal szuka─ç nowych odbiorc├│w swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klient├│w, reklamuj─ůcych ukochany brand w┼Ťr├│d przyjaci├│┼é.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17187 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17069 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17068 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w ksi─ů┼╝ce nowatorskie podej┼Ťcie do zarz─ůdzania i marketingu w szkolnictwie wy┼╝szym, jakim jest zarz─ůdzanie relacjami. Jest ono propozycj─ů nowoczesnego zarz─ůdzania, kt├│re z jednej strony mo┼╝e pom├│c uczelniom w osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej za┼Ť nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misj─ů. W ksi─ů┼╝ce opisano zarz─ůdzanie relacjami z r├│┼╝nymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsi─Öbiorstwami, pa┼ästwem). Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na relacje uczelni ze studentami. Oparto si─Ö zar├│wno na najnowszej literaturze ┼Ťwiatowej, jak i wynikach bada┼ä w┼éasnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzaj─ůce s┼éuszno┼Ť─ç wysuwanych tez, a tak┼╝e przyk┼éady praktycznych narz─Ödzi niezb─Ödnych szko┼éom wy┼╝szym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13144 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527 IX.16.2 [Czytelnia C], 8526 IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Sylwetki ekspert├│w s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje nowoczesne podej┼Ťcie do wykorzystania eventu jako narz─Ödzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teori─Ö marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikacj─Ö narz─Ödzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegl─ůd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystyk─Ö cech eventu jako narz─Ödzia komunikacji firm z konsumentami, - wska┼║niki do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä z wykorzystaniem event├│w, - zarys historii event marketingu w Polsce i na ┼Ťwiecie, - opis struktury bran┼╝y eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyk├│w - uznanych ekspert├│w z obszaru marketingu, medi├│w i bran┼╝y eventowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16651 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16650 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo r├│┼╝norodne podej┼Ťcie do marketingu akademickiego w kontek┼Ťcie wsp├│┼épracy z w┼éadzami miast i region├│w polskich oraz zagranicznych. Przyj─Öta formu┼éa tego opracowania opiera si─Ö na indywidualnym podej┼Ťciu ka┼╝dego z Autor├│w do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytet├│w w rozwoju oraz w promocji miast i region├│w. Przyj─Öta perspektywa jest dla ka┼╝dego z Autor├│w bardzo silnie powi─ůzana z jego wcze┼Ťniejszymi do┼Ťwiadczeniami badawczymi, jak r├│wnie┼╝ z do┼Ťwiadczeniami marketingowymi zwi─ůzanymi z realizacj─ů pewnych projekt├│w przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytet├│w. Dotyczy to zar├│wno zespo┼éu hiszpa┼äskiego z Granady, jak r├│wnie┼╝ polskich do┼Ťwiadcze┼ä. G┼é├│wnym celem publikacji jest zar├│wno dokonanie bilansu dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä we wdra┼╝aniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak r├│wnie┼╝ spojrzenie na ten problem z perspektywy r├│┼╝nych podmiot├│w oraz r├│┼╝nych region├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12075 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta ksi─ů┼╝ka to praktyczny instrukta┼╝ zarz─ůdzania wiedz─ů i relacjami z klientem dla ka┼╝dego mened┼╝era i specjalisty IT! Autor wyja┼Ťnia dok┼éadnie, jak wykorzysta─ç bazuj─ůce na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki s─ů sercem ka┼╝dego systemu gospodarczego. Dzi─Öki bankom w gospodarce dokonuje si─Ö alokacja zasob├│w w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwy┼╝ki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekszta┼écaj─ů si─Ö w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przy┼Ťpieszaj─ů obieg gospodarczy, a umiej─Ötne zarz─ůdzanie ryzykiem kredytowym powoduje, ┼╝e wolne zasoby mog─ů trafi─ç do firm posiadaj─ůcych najlepsze, najbardziej zyskowne pomys┼éy biznesowe. Podejmowanie przez mened┼╝er├│w bank├│w optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczeg├│lnie gdy uwzgl─Ödni si─Ö dynamik─Ö zmian na rynku us┼éug finansowych oraz w otoczeniu bank├│w. zmiany, jakie zasz┼éy w bankowo┼Ťci ┼Ťwiatowej w ostatnich latach, s─ů tak du┼╝e (dotycz─ů zar├│wno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), ┼╝e zgromadzona dot─ůd wiedza coraz szybciej si─Ö dezaktualizuje, a jednocze┼Ťnie pojawiaj─ů si─Ö nowe obszary, wymagaj─ůce pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929 IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410 IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowa┼ä nabywc├│w instytucjonalnych sk┼éania do przyj─Öcia marketingu partnerskiego jako podstawy dzia┼éa┼ä rynkowych firmy. W ksi─ů┼╝ce podj─Öto zatem pr├│b─Ö odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie dzia┼éa─ç na rynku przedsi─Öbiorstw?". Autor przybli┼╝y┼é w ksi─ů┼╝ce: sposoby dzia┼éania firmy na rynku przedsi─Öbiorstw, procesy zakupu na rynku przedsi─Öbiorstw, relacje mi─Ödzy firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsi─Öbiorstw (w tym z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i wielostronno┼Ť─ç powi─ůza┼ä firmy oraz zarz─ůdzanie portfelem nabywc├│w), wdra┼╝anie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13353 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14358 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING PARTNERSKI (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze MARKETING (hasło przedmiotowe)
Nieu┼╝ywane formy has┼éa: CRM (zarz─ůdz.) ; CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT ; MARKETING RELACJI ; ZARZ─äDZANIE RELACJAMI z KLIENTEM
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again