Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(14)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(14)
available
(12)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(14)
Author
Barska Anetta
(2)
Obr─Öbalski Marek
(2)
Wyrwa Joanna
(2)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Machnik-Słomka Joanna
(1)
Majerek Dariusz
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Molenda Marcin
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Palich Piotr (1951- )
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Pi─ůtyszek-Pych Alina
(1)
Podstawka Marian
(1)
Puchnarewicz El┼╝bieta
(1)
Pylak Korneliusz
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Sabat Anna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Wia┼╝ewicz Joanna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
┼ü─ůcka Irena
(1)
Ślusarczyk Rafał
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
TURYSTYKA
(5)
AGROTURYSTYKA
(3)
MARKETING REGIONALNY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
Rozw├│j regionalny
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
Marketing
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Strategia rozwoju
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
USŁUGI
(1)
Wie┼Ť
(1)
Zarz─ůdzanie projektami
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(3)
CHINY
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
14 results Filter
Book
In basket
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem g┼é├│wnym pracy jest identyfikacja kierunk├│w oddzia┼éywania marketingu terytorialnego na rozw├│j turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwi─ůza┼ä marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozw├│j zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12915.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tematyka publikacji dotyczy zw┼éaszcza problem├│w zarz─ůdzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmuj─ů spo┼éeczne funkcje zarz─ůdzania stratregicznego, oddzia┼éywania czynnik├│w strukturotw├│rczych na przeobra┼╝enia systemowe oraz zarz─ůdzanie d┼éugiem publicznym. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öcono takze analizie znaczenia informacji we wsp├│┼éczesnym zarz─ůdzaniu w skali lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2479.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Na polskim rynku turystycznym podejmowane s─ů liczne inicjatywy maj─ůce na celu motywowanie przedsi─Öbiorc├│w i wspieranie ich w dzia┼éaniach prowadz─ůcych do tworzenia markowych produkt├│w. Tworzenie markowych produkt├│w turystycznych jest procesem d┼éugotrwa┼éym, wymagaj─ůcym wsp├│┼édzia┼éania administracji pa┼ästwowej, regionalnej i lokalnej. W opracowaniu przedstawiono wiele artyku┼é├│w, w kt├│rych autorzy przedstawiaj─ů w┼éasne pogl─ůdy dotycz─ůce: kreacji produkt├│w markowych, rynkowego wizerunku wiejskiego produktu turystycznego, determinant├│w rozwoju produkt├│w markowych w turystyce wiejskiej, dziedzictwa kulturowego jako sk┼éadnika marki regionalnej oraz turystyki wiejskiej jako elementu polskiej marki turystycznej. Niniejsza monografia podejmuje pr├│b─Ö usystematyzowania wymienionych zagadnie┼ä. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na znaczenie marki produktu turystycznego w podniesieniu atrakcyjno┼Ťci turystycznej regionu, a tym samym jego rozwoju spo┼éeczno-kulturowego i ekonomicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9928.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Tom po┼Ťwi─Öcony jest rozmaitym aspektom turystyki kulturowej w miejscach i na obszarach o r├│┼╝nym nat─Ö┼╝─Öniu ruchu turystycznego. Praca sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w. Pierwszy obejmuje rol─Ö dziedzictwa kulturowego w rozwoju turystyki w regionach. W drugim rozdziale zamieszczono materia┼éy z bada┼ä odnosz─ůcych si─Ö do turystyki kulturowej na poziomie lokalnym. Osobne miejsce zajmuj─ů rozwa┼╝ania po┼Ťwi─Öcone badaniom kulturowym w regionalnej turystyce kulinarnej. Rozdzia┼é czwarty jest r├│wnie┼╝ w znacznej mierze powi─ůzany z kulinariami, odnosi si─Ö bowiem do technologii i produkt├│w kuchni regionalnych jako wa┼╝nego komponentu turystyki kulinarnej. Ostatnia cz─Ö┼Ť─ç opracowania zawiera rozwa┼╝ania o nowych mo┼╝liwo┼Ťciach rozwoju turystyki kulturowej w regionach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12533.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksi─ůzka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemys┼éowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreator├│w oraz procesu jego tworzenia wykorzystuj─ůcego dziedzictwo przemys┼éowe. Opracowanie zawiera r├│wniez studia przypadku pokazuj─ůce, jak w praktyce dokonuje si─Ö proces tworzenia regionalnego przemys┼éowego produktu turystycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15098.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 9-11 kwietnia 2010 r., Kielce.
Bibliogr. przy wi─Ökszo┼Ťci ref.
W niniejszej publikacji zosta┼éy zebrane referaty omawiaj─ůce m.in. zagadnienia turystyki wiejskiej jako szansy rozwoju wsi, ┼║r├│d┼éa finansowania rozwoju us┼éug zwi─ůzanych z pobytem turyst├│w na wsi, doskonalenie produkt├│w turystyki wiejskiej, nowoczesne technologie informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej, prawne aspekty tworzenia i sprzeda┼╝y produkt├│w turystycznych, wsp├│┼épracy w dziedzinie turystyki wiejskiej i agroturystyki. Ksi─ů┼╝ka prezentuje r├│wnie┼╝ trzy skomercjalizowane produkty turystyki wiejskiej: "Krain─Ö ┼╗ubra", "Ma┼éopolsk─ů Wie┼Ť Pachn─ůc─ů Zio┼éami" i Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemys┼éu Rolno-Spo┼╝ywczego w Szreniawie. Cz─Ö┼Ť─ç druga prezentuje pr├│by i sposoby komercjalizacji turystyki w regionie ┼Ťwi─Ötokrzyskim, kszta┼étowanie wizerunku gospodarstwa za pomoc─ů narz─Ödzi promocji, wykorzystanie walor├│w przyrodniczych i kulturowych oraz pomoc otoczenia biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12229.XX.1.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podr─Öcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we wsp├│┼éczesnym podej┼Ťciu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko og├│lnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przyk┼éad├│w praktycznych implementacji dzia┼éa┼ä i instrument├│w marketingowych w strategiach rozwoju r├│┼╝nych jednostek terytorialnych. Prezentowane przyk┼éady dotycz─ů wprawdzie g┼é├│wnie regionu jeleniog├│rskiego, lecz wi─Ökszo┼Ť─ç ukazanych rozwi─ůza┼ä mo┼╝e mie─ç wymiar uniwersalny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Politechnika Lubelska)
(Rozw├│j regionu i organizacji wyzwaniem dla ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu ; 2)
Bibliografia, netografia strony: 104-112.
We wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie innowacje stanowi─ů rdze┼ä nowoczesnych strategii wzrostu gospodarczego, rozwoju przedsi─Öbiorstw oraz wzrostu dobrobytu spo┼éecznego. Obecnie nast─Öpuje przesuni─Öcie struktur gospodarek rozwini─Ötych wkierunku dziedzin b─Öd─ůcych no┼Ťnikami gospodarki opartej na wiedzy. Kluczem do wzrostu konkurencyjno┼Ťci jest rozw├│j innowacji. Tylko przedsi─Öbiorstwa innowacyjne maj─ů szans─Ö przetrwania i rozwoju na rynku. Skuteczno┼Ť─ç przedsi─Öbiorc├│w w tym zakresie uzale┼╝niona jest od przyj─Ötych strategii oraz umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji w zarz─ůdzaniu, jak r├│wnie┼╝ od przyj─Ötych rozwi─ůza┼ä systemowych, a wi─Öc prowadzonej polityki innowacyjnej kraju [wst─Öp].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19614.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19613.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-407.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w. Pierwszy rozdzia┼é dotyczy zagadnie┼ä terminologicznych, jak r├│wnie┼╝ zawiera om├│wienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono si─Ö na przedstawieniu w┼éasnych bada┼ä empirycznych w┼Ťr├│d sprzedawc├│w produkt├│w regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu pr├│bach, obejmuj─ůcych kierownik├│w sklep├│w spo┼╝ywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punkt├│w sprzeda┼╝y detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizuj─ůcych si─Ö w dystrybucji produkt├│w regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiad├│w pog┼é─Öbionych i analizy zawarto┼Ťci ich stron internetowych. Ostatni rozdzia┼é pracy po┼Ťwi─Öcony jest prezentacji w┼éasnych wynik├│w bada┼ä w dwu pr├│bach konsument├│w: reprezentatywnej dla doros┼éych mieszka┼äc├│w Polski i z┼éo┼╝onej z m┼éodych i wykszta┼éconych konsument├│w. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikacj─Ö hipotez badawczych dotycz─ůcych zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy kluczowymi zmiennymi. W aneksie om├│wiono europejskie oznaczenia jako┼Ťci produkt├│w regionalnych i ekologicznych, jak r├│wnie┼╝ wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczeg├│lnie w Polsce i we Francji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18447.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawi┼éa metodyk─Ö kszta┼étowania regionalnych produkt├│w turystycznych oraz dzia┼éa┼ä podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich wsp├│┼étworzenie. Szczeg├│┼éowo om├│wi┼éa wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produkt├│w turystycznych, a tak┼╝e podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produkt├│w w Polsce. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öci┼éa kwestii prawid┼éowego definiowania poj─Öcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie bada┼ä empirycznych autorka dokona┼éa diagnozy stanu rozwoju regionalnych produkt├│w turystycznych w Polsce oraz identyfikacji dzia┼éa┼ä podejmowanych w poszczeg├│lnych wojew├│dztwach przez polskie w┼éadze samorz─ůdowe w zakresie kszta┼étowania tych produkt├│w. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana nie tylko do os├│b studiuj─ůcych problematyk─Ö zarz─ůdzania turystyk─ů, ale r├│wnie┼╝ do praktyk├│w, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, region├│w czy poszczeg├│lnych miejscowo┼Ťci, a wi─Öc pracownik├│w instytucji publicznych dzia┼éaj─ůcych w sferze turystyki, w tym administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej oraz organizacji spo┼éecznych propaguj─ůcych rozw├│j turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8032.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 223-233.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia wielop┼éaszczyznowe uj─Öcie zarz─ůdzania projektami wsp├│┼éfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontek┼Ťcie rozwoju regionalnego. W obliczu bie┼╝─ůcej debaty o przysz┼éo┼Ťci polityki sp├│jno┼Ťci UE i formu┼éowanych argument├│w o nowych kierunkach interwencji strukturalnej, kt├│re implikuj─ů zmiany na wszystkich poziomach rozwoju regionalnego, problem podj─Öty w pracy nale┼╝y uzna─ç za aktualny i wa┼╝ny dla dyscypliny nauk o zarz─ůdzaniu. Publikacja mo┼╝e by─ç przydatna zw┼éaszcza dla pracownik├│w urz─Öd├│w centralnych i regionalnych w Polsce ubiegaj─ůcych si─Ö o projekty finansowane z funduszy Unii Europejskiej. Jest ona adresowana r├│wnie┼╝ do pracownik├│w naukowych, doktorant├│w oraz student├│w i s┼éuchaczy szk├│┼é mened┼╝erskich i program├│w MBA. Zaleci─ç j─ů mo┼╝na r├│wnie┼╝ do wykorzystania przez ┼Ťrodowisko biznesu jako pomoc w okre┼Ťlaniu kierunk├│w rozwoju przedsi─Öbiorstw w kontek┼Ťcie mo┼╝liwo┼Ťci uzyskania finansowania zgodnie z priorytetami wspieranymi w strategicznych programach Unii Europejskiej i Polski.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18251.XII.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20340.XII.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20339.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 423-457.
Recenzowane opracowanie nale┼╝y oceni─ç jako niezwy┬şkle potrzebne, prezentuj─ůce ewolucj─Ö pogl─ůd├│w i rozwi─ů┬şza┼ä prawno-administracyjnych. Kompleksowe uj─Öcie bez w─ůtpienia ma charakter nowatorski, opiera si─Ö na bardzo dobrej znajomo┼Ťci literatury, realizowanych projekt├│w ba┬şdawczych oraz procedury wykonawstwa i wdra┼╝ania do┬şkument├│w planistycznych. Autorka od wielu lat specjalizuje si─Ö przede wszystkim w problematyce ┼Ťrodowiskowej i pla┬şnistycznej z punktu widzenia rozwoju obszar├│w wiejskich, kt├│re stanowi─ů w sensie przestrzennym dominuj─ůc─ů cz─Ö┼Ť─ç terytorium naszego pa┼ästwa. Potencjalnych ÔÇ×Odbiorc├│wÔÇŁ recenzowanego opracowa┬şnia mo┼╝na zdefiniowa─ç bardzo szeroko: naukowe ┼Ťrodowi┬şska przyrodnik├│w i planist├│w, praktycy w zakresie plano┬şwania przestrzennego i zarz─ůdzania rozwojem ÔÇô zar├│wno wykonawcy opracowa┼ä, jak i realizatorzy w jednostkach samorz─ůdu terytorialnego oraz oczywi┼Ťcie studenci kie┬şrunk├│w przyrodniczych i planistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17890.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17889.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy art.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zagadnienie wyr├│wnywania regionalnych dysproporcji rozwoju gospdoarczego w ramach polityki regionalnej. W publikacji autorzy, skupiaj─ůc si─Ö na problemach dotycz─ůcych nier├│wno┼Ťci w rozwoju region├│w, om├│wili m.in.: dzia┼éania Unii Europejskiej wobec wsp├│lczesnych wyzwa┼ä, role innowacji w rozwoju firm i region├│w, wsp├│┼éprac─Ö podmiot├│w w modelu triple-helix, planowanie i wdra┼╝anie strategii rozwoju jednostki samorz─ůdu terytorialnego, wybrane zagadnienia z dziedziny finans├│e, w tym wyr├│wnywania dysproporcji finansowych mi─Ödzy jednostkami samorz─ůdu terytorialnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15953.XIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozw├│j turystyki i podmiot├│w ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi turystyczne w regionach uzale┼╝niony jest od szeregu czynnik├│w. Gospodarka turystyczna nie istnia┼éaby bez d├│br przyrody, kt├│rymi s─ů: wody powierzchniowe, lasy, u┼╝ytki zielone i pola. Stanowi─ů one rdze┼ä produktu turystycznego oraz decyduj─ů o warto┼Ťci i atrakcyjno┼Ťci wypoczynku czy podr├│┼╝y. Poza walorami turystycznymi istotn─ů rol─Ö odgrywaj─ů w┼éadze samorz─ůdowe. To od nich zale┼╝y, jak b─Ödzie rozwija┼éa si─Ö turystyka i w jakim stopniu. Zjawiskiem najbardziej niepokoj─ůcym jest sytuacja, kiedy wyst─Öpuj─ů na danym obszarze walory turystyczne (przyrodnicze, krajobrazowe, kulturowe), gleby s─ů ma┼éo urodzajne, a brak jest inicjatyw w za-kresie rozwoju turystyki. Na takie i inne sytuacje zwracaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö autorzy opracowanych artyku┼é├│w. Zagadnienia poruszane w monografii dotycz─ů: - og├│lnych uwarunkowa┼ä rozwoju turystyki w regionie, - wybranych problem├│w rozwoju turystyki w uk┼éadzie jednostek terytorialnych, - wynik├│w bada┼ä rozwoju turystyki w regionach, - wybranych problem├│w promocji turystyki w regionach, - finansowania dzia┼éalno┼Ťci turystycznej. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest przede wszystkim do tych os├│b, kt├│re zajmuj─ů sie szeroko poj─Öt─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů turystyczn─ů. Zawarty w niej materia┼é mo┼╝e by─ç przydatny nie tylko do cel├│w naukowych, ale r├│wnie┼╝ dla w┼éadz samorz─ůdowych, instytucji i organizacji zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, student├│w, szk├│┼é ponadgimnazjalnych, policealnych i pomaturalnych, a tak┼╝e os├│b prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcza.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4834 [Magazyn 1], P.4833 [Magazyn 1], 5630 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5221.XX.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5220.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again