Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(35)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(34)
available
(27)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(14)
Wypo┼╝yczalnie
(15)
Czytelnie
(34)
Author
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kłeczek Ryszard
(2)
Obr─Öbalski Marek
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Kall Jacek
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mi┼Ťkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Poleszak Marek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Pukas Anetta
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Trout Jack
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wojtkiewicz Katarzyna B
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(35)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(35)
English
(1)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZDROWISKA
(3)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
MARKETING
(2)
Marketing strategiczny
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Big data
(1)
Decyzje
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsi─Öbiorstw
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Model biznesowy
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
REKLAMA
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarz─ůdzania
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: time
1989-
(4)
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Monografia
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
36 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010.
Pozycjonowanie przez wiele lat by┼éo jedn─ů z najciekawszych koncepcji marketingowych. Obecnie, w erze kryzysu, szybkich zmian technologicznych i ostrej konkurencji przyszed┼é czas na repozycjonowanie. Opanowanie sztuki marketingu - w tym pozycjonowanie, marka produktu, segmentacja klient├│w - to za ma┼éo. Ksi─ů┼╝ka umo┼╝liwi czytelnikowi: spojrzenie na dotychczasow─ů dzia┼éalno┼Ť─ç firmy z nowej perspektywy, przedefiniowanie mocnych stron firmy, wykorzystanie s┼éabych stron konkurencji w walce o klient├│w, umiej─Ötne zarz─ůdzanie mark─ů, skuteczne przeprowadzenie repozycjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12171.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta jest pierwszym ca┼éo┼Ťciowym uj─Öciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracaj─ů do zarz─ůdzania strategicznego jako g┼é├│wnej podstawy dzia┼éania firmy d─ů┼╝─ůcej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyja┼Ťnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja sk┼éada si─Ö z pi─Öciu cz─Ö┼Ťci poruszaj─ůcych nast─Öpuj─ůce bloki tematyczne - zmieniaj─ůc─ů si─Ö rol─Ö marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a tak┼╝e studium przypadk├│w firm europejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2962.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych s─ů procesy wyboru rynku docelowego, sposob├│w post─Öpowania oraz instrument├│w dzia┼éania. Fundamentaln─ů podstaw─ů tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe s─ů sk┼éadnikiem og├│lnych strategii stosowanych na rynku przez przedsi─Öbiorstwa i inne instytucje. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů: istot─Ö strategii marketingowych oraz proces ich formu┼éowania i wyboru przez przedsi─Öbiorstwa, strategie wobec konkurent├│w oraz wobec dostawc├│w i po┼Ťrednik├│w, strategie w r├│┼╝nych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej. Przedstawiony zakres tematyczny podr─Öcznika oraz jego tre┼Ť─ç pozwalaj─ů wyrazi─ç nadziej─Ö, ┼╝e spe┼éni on po┼╝yteczn─ů funkcj─Ö w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy zagadnienia zarz─ůdzania i planowania marketingowego w spos├│b interakcyjny, uwzgl─Ödniaj─ůcy zintegrowanie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej z finansami, produkcj─ů oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 p┼éaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarz─ůdzania wiedz─ů, kt├│re stanowi osnow─Ö ca┼éego podr─Öcznika. Poza teori─ů, praca zawiera r├│wnie┼╝ liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
G┼é├│wnym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podej┼Ť─ç teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najwa┼╝niejszych metod badawczych u┼╝ywanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczeg├│lno┼Ťci w jego specjalno┼Ťci badawczej zarz─ůdzanie marketingowe. Z uwagi na to, ┼╝e podstawowymi obiektami bada┼ä tej specjalno┼Ťci czy inaczej subdyscypliny marketingu s─ů systemy marketingowe przedsi─Öbiorstwa oraz organizacji non-profit, a ┼Ťci┼Ťlej podsystemy zarz─ůdzania marketingowego tych podmiot├│w gospodarczych, rozpoznanie nasze musia┼éo obj─ů─ç przede wszystkim metodyk─Ö bada┼ä tych obiekt├│w, a wi─Öc koncepcji zarz─ůdzania marketingowego, strategii marketingowych, program├│w operacyjnych realizacji tych strategii itp.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia instrumenty oraz procedury zwi─ůzane z koncentrowaniem si─Ö na d┼éugofalowych celach przedsi─Öbiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przyk┼éady mog─ů s┼éu┼╝y─ç budowaniu w┼éasnej, unikatowej strategii marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Prezentowana w ksi─ů┼╝ce wiedza u┼éatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przek┼éadaj─ůcych si─Ö na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozwa┼╝ana i odwo┼éuj─ů si─Ö do najnowszych trend├│w w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarz─ůdzanie kategoriami produkt├│w, Internet, marketing globalny, marketing bezpo┼Ťredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podej┼Ťcie do tworzenia i wdra┼╝ania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Podr─Öcznik akademicki do zarz─ůdzania i planowania marketingowego, kierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunkach zarz─ůdzania i marketingu, stanowi─ůcy r├│wnie┼╝ znakomity poradnik dla praktyk├│w. Autor przedstawia w nim zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe w spos├│b interakcyjny, uwzgl─Ödniaj─ůcy zintegrowanie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej z finansami, produkcj─ů i innowacjami. Omawiane problemy s─ů analizowane w trzech p┼éaszczyznach: strategicznej, operacyjnej i zarz─ůdzanie wiedz─ů, kt├│re cho─ç nie jest wyra┼║nie wyodr─Öbnione, stanowi osnow─Ö ca┼éego podr─Öcznika. Ponadto ksi─ů┼╝ka zawiera: procedury post─Öpowania na rynku, projektowanie strategii marketingowej, tworzenie plan├│w finansowo-marketingowych, liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4970 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5592.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5591.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategic management : concepts and cases : a competitive advantage approach / Fred R. David, Forest R. David. - Sixteeenth edition, Global Edition. - Harlow : Pearson Education Limited, cop. 2017. - 680 stron, [1] kart tablicowych : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
In todayÔÇÖs economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18301.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematyka publikacji dotyczy zw┼éaszcza problem├│w zarz─ůdzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmuj─ů spo┼éeczne funkcje zarz─ůdzania stratregicznego, oddzia┼éywania czynnik├│w strukturotw├│rczych na przeobra┼╝enia systemowe oraz zarz─ůdzanie d┼éugiem publicznym. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öcono takze analizie znaczenia informacji we wsp├│┼éczesnym zarz─ůdzaniu w skali lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2479.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
W ksi─ů┼╝ce autor wyja┼Ťnia istot─Ö internacjonalizacji dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw i mi─Ödzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wej┼Ťcia przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne, opisuje mi─Ödzynarodowe orientacje przedsi─Öbiorstw oraz podpowiada, jak kszta┼étowa─ç instrumenty marketingu na rynku mi─Ödzynarodowym. Autor u┼Ťwiadamia korzy┼Ťci standaryzacji i indywidualizacji mi─Ödzynarodowych strategii marketingowych dla przedsi─Öbiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsi─Öbiorstw chc─ůcych wej┼Ť─ç z sukcesem na rynki zagraniczne, a zw┼éaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewn─Ötrzny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7745.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7744.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-404.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podr─Öcznika na temat strategicznego planowania marketingowego, b─Öd─ůcego podstawowym zadaniem mened┼╝er├│w. Obejmuje ono bowiem zar├│wno wyb├│r rynk├│w, na kt├│rych przedsi─Öbiorstwo b─Ödzie konkurowa─ç, jak i ustalenie sposobu osi─ůgania trwa┼éej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W ksi─ů┼╝ce zosta┼é przedstawiony w jasny i wyczerpuj─ůcy spos├│b proces planowania strategicznego wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa. Przedstawiaj─ůc zasady oraz techniki opracowywania i realizacji plan├│w marketingowych, autorzy podaj─ů studia przypadk├│w, b─Öd─ůce opisem sytuacji decyzyjnych wyst─Öpuj─ůcych w praktyce. Umo┼╝liwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwi─ůzywania konkretnych problem├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2961 [Magazyn 1], P.2960 [Magazyn 1], P.1739 [Magazyn 1], P.1738 [Magazyn 1], 2919 [Magazyn 2] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1737.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1492.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Konsekwencje zapa┼Ťci finansowej z 2008 roku coraz bardziej daj─ů si─Ö we znaki, afirmy, bran┼╝e i ca┼ée rynki albo jeszcze z trudem walcz─ů o przetrwanie, albo ju┼╝ poleg┼éy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbli┼╝szym czasie mia┼é nast─ůpi─ç koniec tych turbulencji. W ksi─ů┼╝ce Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiaj─ů intryguj─ůc─ů cho─ç niepokoj─ůc─ů tez─Ö, ┼╝e burzliwe czasy nie s─ů ┼╝adn─ů aberracj─ů, lecz stanowi─ů nowe oblicze normalno┼Ťci. Obecna zapa┼Ť─ç gospodarcza nale┼╝y do element├│w niestabilnej epoki turbulencji, w kt├│rej globalizacja i technologia ca┼éemu ┼Ťwiatu daj─ů ogromne szanse, ale tak┼╝e stwarzaj─ů gigantyczne ryzyko. Ten ┼Ťwiat rozciera na miazg─Ö nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, kt├│re potrafi┼éy przewidzie─ç potencjalne zagro┼╝enia i szybko na nie zareagowa─ç. Praktyczna, interesuj─ůca i aktualna ksi─ů┼╝ka Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich lider├│w, kt├│rzy teraz chc─ů przetrwa─ç burze gospodarcze, a w przysz┼éo┼Ťci prosperowa─ç pomimo nieuniknionych zawirowa┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsi─Öbiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawy zarz─ůdzania strategicznego oraz wiele metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzi─Öki temu mened┼╝erowie mog─ů opracowa─ç profesjonaln─ů i ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö strategiczn─ů, a tak┼╝e zbudowa─ç plan strategiczny dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawi┼éa zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝k─Ö wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady zastosowania omawianych metod w praktyce, a tak┼╝e ─çwiczenia ucz─ůce ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era i Bankowca)
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynk├│w i mo┼╝liwych sposobach wej┼Ťcia na nie, r├│┼╝ne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy tymi strategiami, r├│┼╝ne warianty organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketingowej na rynkach mi─Ödzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego ┼Ťwiadomie nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami tego przedmiotu ani z dok┼éadnym opisem bada┼ä marketingowych rynku mi─Ödzynarodowego czy form wej┼Ťcia na nie. Niniejsza publikacja mo┼╝e wi─Öc by─ç wykorzystana podczas zaj─Ö─ç ze studentami akademii ekonomicznych, wydzia┼é├│w zarz─ůdzania i ekonomii uniwersytet├│w przy omawianiu problem├│w zarz─ůdzania mi─Ödzynarodowego i marketingu mi─Ödzynarodowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3568.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy po┼éo┼╝yli szczeg├│lny nacisk na analiz─Ö zachowa┼ä rynkowych odbiorc├│w, powi─ůza┼ä mi─Ödzy dostawcami a odbiorcami oraz aspekt├│w strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystyk─Ö specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a tak┼╝e na prezentacj─Ö instrument├│w i technik marketingowych (np. nowych technik zwi─ůzanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili r├│wnie┼╝ specyfik─Ö dzia┼éa┼ä marketingowych na ka┼╝dym z g┼é├│wnych segment├│w rynku instytucjonalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6993.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony 367-400. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskaza┼é, jakie decyzje marketingowe przedsi─Öbiorstw na rynkach zagranicznych prowadz─ů do pozytywnych efekt├│w finansowych. Uwzgl─Ödni┼é przy tym, opieraj─ůc si─Ö na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfik─Ö polskich przedsi─Öbiorstw prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji s─ů zar├│wno mened┼╝erowie podejmuj─ůcy decyzje strategiczne w przedsi─Öbiorstwie, kierownicy i specjali┼Ťci dzia┼é├│w marketingu i sprzeda┼╝y, jak i pracownicy naukowi zajmuj─ůcy si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego, biznesu mi─Ödzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesuj─ůce studium i mo┼╝e sta─ç si─Ö warto┼Ťciow─ů publikacj─ů u┼╝yteczn─ů g┼é├│wnie w procesie akademickiego kszta┼écenia zar├│wno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podej┼Ťcie do problematyki umi─Ödzynarodowienia dzia┼éa┼ä rynkowych oraz oryginalno┼Ť─ç modelu i analizy zale┼╝no┼Ťci stopnia internacjonalizacji polskich przedsi─Öbiorstw i uzyskiwanych efekt├│w finansowych stanowi─ů bezsprzeczne atuty publikacji".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17739.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again