Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(28)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(25)
available
(18)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(10)
Czytelnie
(27)
Author
Szromnik Andrzej
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Anders Justyna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kasi┼äska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kowalczyk Magdalena (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Ku─ç-Czajkowska Katarzyna
(1)
Ku┼Ťmierski Stanis┼éaw
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Wia┼╝ewicz Joanna
(1)
Wyrwa Joanna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Zwoli┼äska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(27)
English
(1)
Audience Group
Pracownicy samorz─ůdowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(8)
TURYSTYKA
(8)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIASTA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
Samorz─ůd terytorialny
(2)
UZDROWISKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Analiza finansowa
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bud┼╝ety terenowe
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Sprawozdawczo┼Ť─ç finansowa
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Zarz─ůdzanie kryzysowe
(1)
Subject: time
1989-
(5)
2001-
(4)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
31 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: territorial marketing
Bibliogr. s. 121-124.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16876 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 235-241.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje, jak mo┼╝e by─ç zarz─ůdzana jednostka administracji terenowej, aby zrealizowa┼éa swoje cele rozwojowe i ┼╝e to zarz─ůdzanie musi opiera─ç si─Ö na wsp├│┼épracy i kooperacji ze wszystkimi interesariuszami terytorium oraz musi wykorzystywa─ç zjawiska i procesy rynkowe. Wskazuje r├│wnie┼╝ jak w┼éadza publiczna mo┼╝e odpowiedzie─ç na potrzeby r├│┼╝nych grup obywateli z korzy┼Ťci─ů dla nich, z korzy┼Ťci─ů dla bogacenia si─Ö ca┼éego terytorium i umacniania jego to┼╝samo┼Ťci w globalizuj─ůcym si─Ö ┼Ťwiecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13613 [Magazyn 1], P.13332 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13331 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14336 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest pr├│b─ů opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem element├│w formu┼éowania jej to┼╝samo┼Ťci. Autorka wyja┼Ťnia w niej prawid┼éowo┼Ťci dotycz─ůce wyboru wyr├│┼╝nik├│w to┼╝samo┼Ťci miejskiej wykorzystywanych przez samorz─ůdy w procesie zarz─ůdzania mark─ů terytorialn─ů, a tak┼╝e wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorz─ůd├│w miast. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczna monografii skupia si─Ö na diagnozie poziomu wykorzystania element├│w brandingu w zarz─ůdzaniu ma┼éymi i ┼Ťrednimi miastami w Polsce. Obejmuje ona r├│wnie┼╝ identyfikacj─Ö sk┼éadowych to┼╝samo┼Ťci miejskich (ich aspekt├│w funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania po┼╝─ůdanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne wsp├│┼écze┼Ťnie w marketingu terytorialnym. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci, ukazuj─ůcych w pierwszej kolejno┼Ťci problematyk─Ö kszta┼étowania dzia┼éa┼ä marketingowych podmiot├│w publicznych, w drugiej za┼Ť identyfikuj─ůcej powiat i gmin─Ö na rynku. Poruszane w pierwszej cz─Ö┼Ťci publikacji zagadnienia odnosz─ů si─Ö do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarz─ůdzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei cz─Ö┼Ť─ç druga stanowi pr├│b─Ö konfrontacji praktycznych dzia┼éa┼ä realizowanych przez wybrane jednostki samorz─ůdowe z przes┼éankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16099 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16083 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12761 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12760 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13868 XIII.6 [Czytelnia C], 13867 XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, wzajemn─ů relacj─Ö mi─Ödzy marketingiem przedsi─Öbiorstwa a marketingiem regionu, marketingow─ů strategi─Ö pozyskiwania kwalifikowanej si┼éy roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podej┼Ťcie do lokalizacji obiekt├│w handlowych, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania przedsi─Öwzi─Ö─ç sportowych w strategiach rozwoju miast i region├│w, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i region├│w, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych. Publikacja propaguje podej┼Ťcie marketingowe w praktyce funkcjonowania samorz─ůd├│w terytorialnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11929 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13105 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16406 XIII.6 [Czytelnia C], 16405 XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Authority data
MARKETING TERYTORIALNY - Polska (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest pr├│ba przybli┼╝enia problematyki roli wizerunku w kszta┼étowaniu orientacji rynkowej regionu. Sk┼éada si─Ö ona z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, r├│┼╝norodnym zagadnieniom narz─Ödzi i sposob├│w kreowania wizerunku regionu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12758 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12757 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13866 XIII.6 [Czytelnia C], 13865 XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja w Samorz─ůdzie)
Promocja jednostek samorz─ůdu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualn─ů i wa┼╝n─ů problematyk─ů. Przyczynia si─Ö do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorz─ůd├│w. Wsp├│┼écze┼Ťnie samorz─ůdu terytorialne wszystkich szczebli rywalizuj─ů pomi─Ödzy sob─ů o inwestor├│w i turyst├│w. Te samorz─ůdy, kt├│re zdo┼éaj─ů przyci─ůgn─ů─ç wi─Öksz─ů liczb─Ö inwestor├│w, turyst├│w oraz student├│w, rozwijaj─ů si─Ö i staj─ů si─Ö coraz bogatsze. Nie mo┼╝na zyska─ç zainteresowania i przychylno┼Ťci potencjalnych inwestor├│w bez zbudowania przekonania o korzy┼Ťciach, jakie mog─ů osi─ůgna─ç, inwestuj─ůc czy sp─Ödzaj─ůc wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego te┼╝ coraz istotniejszym aspektem aktywno┼Ťci samorz─ůd├│w terytorialnych jest i b─Ödzie ich dzia┼éalno┼Ť─ç promocyjna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15304 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5547 [Magazyn 1], 6999 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 267 s. : il. ; 24 cm.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, wzajemn─ů relacj─Ö mi─Ödzy marketingiem przedsi─Öbiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8860 [Magazyn 1], P.8859 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10424 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
MARKETING TERYTORIALNY (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: PROMOCJA REGIONÓW ; REGIONY (adm.) - marketing
Book
In basket
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo r├│┼╝norodne podej┼Ťcie do marketingu akademickiego w kontek┼Ťcie wsp├│┼épracy z w┼éadzami miast i region├│w polskich oraz zagranicznych. Przyj─Öta formu┼éa tego opracowania opiera si─Ö na indywidualnym podej┼Ťciu ka┼╝dego z Autor├│w do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytet├│w w rozwoju oraz w promocji miast i region├│w. Przyj─Öta perspektywa jest dla ka┼╝dego z Autor├│w bardzo silnie powi─ůzana z jego wcze┼Ťniejszymi do┼Ťwiadczeniami badawczymi, jak r├│wnie┼╝ z do┼Ťwiadczeniami marketingowymi zwi─ůzanymi z realizacj─ů pewnych projekt├│w przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytet├│w. Dotyczy to zar├│wno zespo┼éu hiszpa┼äskiego z Granady, jak r├│wnie┼╝ polskich do┼Ťwiadcze┼ä. G┼é├│wnym celem publikacji jest zar├│wno dokonanie bilansu dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä we wdra┼╝aniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak r├│wnie┼╝ spojrzenie na ten problem z perspektywy r├│┼╝nych podmiot├│w oraz r├│┼╝nych region├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12075 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja opiera si─Ö na analizie do┼Ťwiadcze┼ä konkretnych o┼Ťrodk├│w miejskich (studiach przypadk├│w). Sk┼éada si─Ö z dwudziestu tekst├│w naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentuj─ůce kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystyk─Ö zr├│┼╝nicowania spo┼éecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wy┼éania sie z wymiany my┼Ťli nad kondycj─ů dzisiejszych miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14908 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliografia strony [225]-241.
G┼é├│wnym przes┼éaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako ┼║r├│d┼éa budowania konkurencyjno┼Ťci oraz ukazanie powi─ůza┼ä mi─Ödzy markami destynacji, produkt├│w i przedsi─Öbiorstw w kontek┼Ťcie marki pracodawcy. Wynika to z faktu, i┼╝ wci─ů┼╝ istnieje deficyt opracowa┼ä, kt├│re traktowa┼éyby problematyk─Ö marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsi─Öbiorstwa, pokazuj─ůc przy tym wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy nimi wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci. Podj─Öcie tej tematyki, z tak r├│┼╝nych perspektyw, nale┼╝y uzna─ç za rozwi─ůzanie innowacyjne, skutkuj─ůce spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinuj─ůce konkurencyjno┼Ť─ç na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje si─Ö tym bardziej pilna, ┼╝e wci─ů┼╝ odczuwane s─ů skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kre┼Ťli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w kt├│rym funkcjonuj─ů obecnie podmioty bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17015 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17014 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podj─Öta zosta┼éa tematyka dotycz─ůca poj─Öcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, kt├│ry zak┼éada aktywne dzia┼éania jednostek samorz─ůdu terytorialnego i innych podmiot├│w w procesie tworzenia innowacji w przedsi─Öbiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů zar├│wno nauki o zarz─ůdzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14334 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15243 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powsta┼éa jako efekt moich zainteresowa┼ä i bada┼ä ÔÇô przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat ÔÇô dotycz─ůcych problem├│w elektronicznej administracji samorz─ůdowej oraz partycypacji obywateli w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym. Pomimo coraz cz─Östszego stosowania przez jednostki samorz─ůdu terytorialnego i administracj─Ö publiczn─ů dobrych praktyk zarz─ůdzania, dostrzegam, ┼╝e rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszka┼äca, turysty, przedsi─Öbiorcy, w zwi─ůzku z nowymi formami komunikowania si─Ö z nimi. Jeszcze rzadziej pr├│buje si─Ö pozna─ç jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, ┼╝e dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb spo┼éeczno┼Ťci lokalnej, co skutkuje obni┼╝eniem efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä wspomnianych instytucji, a daje si─Ö to zaobserwowa─ç ju┼╝ w samym Internecie: ┼║le/wadliwie funkcjonuj─ůce strony internetowe urz─Öd├│w utrudniaj─ů b─ůd┼║ wr─Öcz blokuj─ů mieszka┼äcom uczestnictwo w lokalnym ┼╝yciu spo┼éecznym a klientom uniemo┼╝liwiaj─ů korzystanie z elektronicznych us┼éug. Prze┼éamywanie przez samorz─ůdy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwarto┼Ťci na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to g┼é├│wny temat mojej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17149 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17148 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja w┼éadzy w Polsce wp┼éyn─Ö┼éy na wykreowanie nowej roli samorz─ůd├│w terytorialnych, kt├│re przej─Ö┼éy odpowiedzialno┼Ť─ç za sw├│j rozw├│j. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorz─ůdy nie mog─ů ogranicza─ç si─Ö do tradycyjnych form dostarczania us┼éug publicznych spo┼éeczno┼Ťciom lokalnym, lecz powinny podejmowa─ç dzia┼éania promarketingowe ukierunkowane na odbiorc─Ö i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narz─Ödzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorz─ůdu terytorialnego, e-urz─ůd i rola personelu w obs┼éudze interesant├│w, marketing polityczny. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again