Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(3)
Branch
Magazyny
(3)
Czytelnie
(8)
Author
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Kasi┼äska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Ku┼Ťmierski Stanis┼éaw
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(6)
TURYSTYKA
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
UZDROWISKA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLSKA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Subject: time
1989-
(5)
8 results Filter
Book
In basket
(Komunikacja w Samorz─ůdzie)
Promocja jednostek samorz─ůdu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualn─ů i wa┼╝n─ů problematyk─ů. Przyczynia si─Ö do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorz─ůd├│w. Wsp├│┼écze┼Ťnie samorz─ůdu terytorialne wszystkich szczebli rywalizuj─ů pomi─Ödzy sob─ů o inwestor├│w i turyst├│w. Te samorz─ůdy, kt├│re zdo┼éaj─ů przyci─ůgn─ů─ç wi─Öksz─ů liczb─Ö inwestor├│w, turyst├│w oraz student├│w, rozwijaj─ů si─Ö i staj─ů si─Ö coraz bogatsze. Nie mo┼╝na zyska─ç zainteresowania i przychylno┼Ťci potencjalnych inwestor├│w bez zbudowania przekonania o korzy┼Ťciach, jakie mog─ů osi─ůgna─ç, inwestuj─ůc czy sp─Ödzaj─ůc wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego te┼╝ coraz istotniejszym aspektem aktywno┼Ťci samorz─ůd├│w terytorialnych jest i b─Ödzie ich dzia┼éalno┼Ť─ç promocyjna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja w┼éadzy w Polsce wp┼éyn─Ö┼éy na wykreowanie nowej roli samorz─ůd├│w terytorialnych, kt├│re przej─Ö┼éy odpowiedzialno┼Ť─ç za sw├│j rozw├│j. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorz─ůdy nie mog─ů ogranicza─ç si─Ö do tradycyjnych form dostarczania us┼éug publicznych spo┼éeczno┼Ťciom lokalnym, lecz powinny podejmowa─ç dzia┼éania promarketingowe ukierunkowane na odbiorc─Ö i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narz─Ödzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorz─ůdu terytorialnego, e-urz─ůd i rola personelu w obs┼éudze interesant├│w, marketing polityczny. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarz─ůdzania [Politechnika Koszali┼äska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia mo┼╝e stanowi─ç punkt wyj┼Ťcia do dalszych bada┼ä i rozwa┼╝a┼ä naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, konkurencyjno┼Ťci jednostek terytorialnych, czy ochrony ┼Ťrodowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwi─ůza┼ä autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy dzia┼éa┼ä w czterech cz─Ö┼Ťciach. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç jest po┼Ťwi─Öcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, kt├│ra jako subprodukt determinuje rozw├│j regionu. W drugiej cz─Ö┼Ťci autorzy skupiaj─ů uwag─Ö na personelu, jako czynniku rozwoju przedsi─Öbiorstw us┼éugowych i polityce w zakresie marketingu wewn─Ötrznego, kt├│ra decyduje o sukcesie firmy. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia prezentuje problematyk─Ö konkurencyjno┼Ťci region├│w w kontek┼Ťcie innowacyjno┼Ťci, infrastruktury ligostycznej oraz analiz─Ö oceny rozwoju i poziomu konkurencyjno┼Ťci wybranych jednostek terytorialnych. W cz─Ö┼Ťci czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie ┼Ťrodowiska oraz przedstawili filozoficzny model ┼Ťwiadomo┼Ťci ekologicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia praktyczne dzia┼éania w turystyce uzdrowiskowej i w uk┼éadach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorc├│w, samorz─ůdowc├│w, polityk├│w, kadry menagerskiej, student├│w i nauczycieli. G┼é├│wne tematy ksi─ů┼╝ki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, wojew├│dztwach, finanse samorz─ůd├│w, ocena dzia┼éan marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Kolejna ksi─ů┼╝ka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych dzia┼éaniach w turystyce, uzdrowiskach i uk┼éadach regionalnych. Uwzgl─Ödnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyk├│w i polityk├│w oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak r├│wnie┼╝ powinna by─ç wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szk├│┼é wy┼╝szych , kt├│re kszta┼éc─ů specjalist├│w w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niekt├│rych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Region - Polityka - Promocja)
Przedmiotem prezentowanej pracy s─ů uj─Öcia marketingu terytorialnego odniesione do zarz─ůdzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w, w kt├│rych w syntetycznej formie przedstawiono wyniki bada┼ä oraz do┼Ťwiadcze┼ä praktycznych dotycz─ůcych zastosowania koncepcji marketingowych w dzia┼éalno┼Ťci samorz─ůd├│w lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce. Rozdzia┼é pierwszy z uwagi na ca┼éo┼Ťciowe podej┼Ťcie do marketingu w zarz─ůdzaniu gmin─ů - jest wprowadzeniem do rozdzia┼é├│w nast─Öpnych. Przedmiotem rozdzia┼éu drugiego s─ů zagadnienia z zakresu marketingu urbanistycznego, a zw┼éaszcza zwi─ůzki wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy zarz─ůdzaniem miasta oraz warsztatem planowania i projektowania urbanistycznego. W rozdziale trzecim skoncentrowano si─Ö na marketingu w gospodarce nieruchomo┼Ťciami. Rozdzia┼é czwarty dotyczy marketingu wewn─Ötrznego w gminie. Dla czytelnik├│w zainteresowanych pog┼é─Öbieniem przedstaionej problematyki na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu zamieszczono wykaz literatury przedmiotu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2540.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja jest prac─ů zbiorow─ů pracownik├│w Zak┼éadu Marketingu Instytutu Zarz─ůdzania Akademii ┼Üwi─Ötokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnie┼ä wchodz─ůcych w sk┼éad marketingu turystycznego w uj─Öciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiaj─ůc sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne s─ů jakby t┼éem do rozwa┼╝a┼ä nad szeroko poj─Ötymi dzia┼éaniami w rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again