Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Herda- Płonka Katarzyna
(1)
Krzemień Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
MEDYCYNA
(1)
NAUCZANIE
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177. Indeks.
Przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz osób zajmujących się dydaktyką medyczną. Podpowiada, w jaki sposób należy przygotowywać scenariusze zajęć, aby nauczanie było efektywne i skuteczne. Ponadto w publikacji przedstawiono: planowanie programów kształcenia, cele ogólne i szczegółowe, dobór, metod, form i środków dydaktycznych oraz ewaluację procesu kształcenia zagadnienia pomiaru dydaktycznego: kontroli i oceny wyników oraz obiektywizacji różnych metod egzaminacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16647.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej