Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnie
(2)
Author
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
MENEDŻEROWIE
(2)
HANDEL
(1)
KOBIETA
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
3 results Filter
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15129 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14716 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again