Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
MENEDŻEROWIE
(6)
ZARZĄDZANIE
(4)
PORADNIKI
(2)
PRACA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Asertywność
(1)
KONFLIKT
(1)
MENTORING
(1)
Menedżer
(1)
Psychologia
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(6)
kompetencje kierownicze
(2)
przywództwo
(2)
asertywność
(1)
coaching
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dokształcanie
(1)
executive coaching
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kadra kierownicza
(1)
kierowanie
(1)
konflikt
(1)
mentoring
(1)
osobowość
(1)
postawa asertywna
(1)
praca
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
radzenie sobie
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
sukces
(1)
szkolenie
(1)
trening kierowniczy
(1)
trening mentalny
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zachowanie asertywne
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dojrzałość menedżerska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem - potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12890.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Książka stanowi syntezę wiedzy ostatnich kilkudziesięciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowań, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywności pracy kierownika oraz do usprawnienia działań zespołów zarządzających organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie dociekań najwybitniejszych teoretyków i praktyków o uznanym autorytecie światowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwiązania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest więc realizowana według paradygmatu - jak jest, jak być powinno i co zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11924.III.6 [Wypożyczalnia B], P.8819.III.6 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10298.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest kolejną pozycją z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na założeniu, iż realizacja celów biznesowych i ekonomiczna wartość organizacji zależy w dużej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracowników, ale również pracodawców. Autorzy poszczególnych artykułów przekonują, jak ważne jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu i że nie powinno ono być jedynie domeną lekarzy i psychologów. Coraz ważniejszą rolę w tym obszarze powinny odgrywać piony zarządzania zasobami ludzkimi, badając i rozpatrując wpływ polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania się pracownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14047.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14915.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej