Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Borusiak Barbara
(2)
Binsztok Aleksander
(1)
Wanat Tomasz
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
MERCHANDISING
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 119-121.
G┼é├│wnym celem pracy jest zdefiniowanie poj─Öcia "merchandising", przy za┼éo┼╝eniu, ┼╝e zasadne jest rozr├│┼╝nienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent po┼éo┼╝ono na merchandisingu handlowym, wychodz─ůc z za┼éo┼╝enia, ┼╝e jest to zagadnienie bogatsze tre┼Ťciowo, st─ůd szczeg├│lnie zosta┼é rozwini─Öty fragment dotycz─ůcy technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zosta┼éo rozszerzone o rozdzia┼é sz├│sty zawieraj─ůcy praktyczne wskaz├│wki dotycz─ůce ekspozycji wybranych grup produkt├│w zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych g┼é├│wnie na sprzeda┼╝ towar├│w tej kategorii. Praca zosta┼éa przygotowana jako podr─Öcznik dla student├│w, ale mo┼╝e by─ç przydatna dla wszystkich, kt├│rzy profesjonalnie zajmuj─ů si─Ö handlem, poniewa┼╝ w du┼╝ym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego dzia┼éania".
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9789 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9790.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9787.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11302.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w spos├│b pog┼é─Öbiony i kompleksowy, z du┼╝─ů staranno┼Ťci─ů i znawstwem szerokie spektrum zagadnie┼ä konstytuuj─ůcych merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna by─ç inspiracj─ů i pomoc─ů fachow─ů nie tylko dla ┼Ťrodowiska akademickiego, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie w zakresie sprzeda┼╝y, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczeg├│lno┼Ťci ma┼éych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest pierwsz─ů na polskim rynku wydawniczym publikacj─ů, kt├│ra w spos├│b uporz─ůdkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia zwi─ůzane ze sposobem prezentacji produkt├│w zar├│wno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiej─Ötno┼Ťci dostarczenia nabywcom unikatowych do┼Ťwiadcze┼ä zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w ksi─ů┼╝ce i zilustrowane licznymi przyk┼éadami oraz rysunkami techniki merchandisingowe s─ů powi─ůzane z rozleg┼é─ů wiedz─ů dotycz─ůc─ů zachowa┼ä nabywc├│w. Daj─ů solidn─ů podstaw─Ö teoretyczn─ů do tworzenia ┼Ťrodowiska handlowego zapewniaj─ůcego wysoki poziom do┼Ťwiadcze┼ä zakupowych nabywcom.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again